Διευρύνονται οι ψηφιακές υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου», βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση σε θέματα που αφορούν τις τελωνειακές υπηρεσίες.
Συγκεκριμένα:
• Εντάσσονται ακόμα 27 Τελωνεία, με αποτέλεσμα η κάλυψη να είναι πλέον πανελλαδική.
• Προστίθενται 51 νέες διαδικασίες που σχετίζονται με τελωνεία.
• Βελτιώνονται 21 ήδη υφιστάμενες διαδικασίες, ενισχύοντας τη λειτουργικότητα.
Οι αναβαθμισμένες δυνατότητες είναι διαθέσιμες στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) μέσω των επιλογών «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου», αλλά και από το myAADEapp.
Οι εφαρμογές αυτές αποτελούν κομβικό εργαλείο της ψηφιακής στρατηγικής της ΑΑΔΕ, δίνοντας σε πολίτες και επιχειρήσεις τη δυνατότητα να:
• Υποβάλλουν αιτήματα προς τις τελωνειακές υπηρεσίες με χρήση TAXISnet.
• Πλοηγούνται στις διαθέσιμες τελωνειακές διαδικασίες.
• Επισυνάπτουν έγγραφα με ασφάλεια.
• Παρακολουθούν την πορεία των αιτημάτων τους σε πραγματικό χρόνο.
• Κλείνουν ραντεβού με φυσική παρουσία, όπου απαιτείται.
Ενδεικτικά, μόνο τον Ιούνιο, μέσω της πύλης myAADE, καταχωρήθηκαν 5.667 αιτήματα που αφορούσαν τελωνεία. Με τη διεύρυνση των λειτουργιών, προβλέπεται ετήσια αύξηση που περιλαμβάνει:
• 122.000 εφοδιασμούς πλοίων και αεροσκαφών με ελεύθερα καύσιμα και
• επιπλέον 1.700 εξυπηρετούμενους.
Όλες οι νέες λειτουργίες βρίσκονται σε ισχύ από τη Δευτέρα 4 Αυγούστου, ενισχύοντας περαιτέρω τη διαφάνεια και την ταχύτητα εξυπηρέτησης στον τομέα των τελωνείων.
Διαβάστε ακόμη
Δεξαμενόπλοια: Μικρά κέρδη για λίγους, απώλειες για τους περισσότερους
TSMC: Σύλληψη εργαζομένων για υποτιθέμενη κλοπή εμπορικών μυστικών κρίσιμης τεχνολογίας
Siemens Energy: Ιστορικό ράλι παραγγελιών και επιστροφή στα μερίσματα
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
