Η Apple θέλει να αξιοποιήσει τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη για να επιταχύνει τον σχεδιασμό των προσαρμοσμένων τσιπ που βρίσκονται στο επίκεντρο των συσκευών της, όπως δήλωσε τον περασμένο μήνα ο ανώτατος διευθυντής τεχνολογίας υλικού της εταιρείας σε ιδιωτικές δηλώσεις.
Ο Johny Srouji, ανώτερος αντιπρόεδρος τεχνολογιών υλικού της Apple, έκανε τις δηλώσεις αυτές σε ομιλία του στο Βέλγιο, όπου παρέλαβε βραβείο από την Imec, μια ανεξάρτητη ομάδα έρευνας και ανάπτυξης ημιαγωγών που συνεργάζεται στενά με τους περισσότερους από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές τσιπ στον κόσμο.
Στην ομιλία, ο Srouji περιέγραψε την εξέλιξη των προσαρμοσμένων τσιπ της Apple, από το πρώτο τσιπ A4 σε ένα iPhone το 2010 έως τα πιο πρόσφατα τσιπ που τροφοδοτούν τους επιτραπέζιους υπολογιστές Mac και τα ακουστικά Vision Pro.
Είπε ότι ένα από τα βασικά διδάγματα που έμαθε η Apple ήταν ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσει τα πιο προηγμένα εργαλεία που διατίθενται για το σχεδιασμό των τσιπ της, συμπεριλαμβανομένου του πιο πρόσφατου λογισμικού σχεδιασμού τσιπ από εταιρείες αυτοματοποίησης ηλεκτρονικού σχεδιασμού (EDA).
Οι δύο μεγαλύτεροι παίκτες σε αυτόν τον κλάδο – η Cadence Design Systems (CDNS.O), ανοίγει νέα καρτέλα και η Synopsys – έχουν ξεκινήσει έναν αγώνα για να προσθέσουν τεχνητή νοημοσύνη στα προϊόντα τους.
«Οι εταιρείες EDA είναι εξαιρετικά σημαντικές για την υποστήριξη της πολυπλοκότητας του σχεδιασμού των τσιπ μας», δήλωσε ο Srouji στην ομιλία του. «Οι τεχνικές γενετικής τεχνητής νοημοσύνης έχουν μεγάλο δυναμικό για την επίτευξη περισσότερου σχεδιαστικού έργου σε λιγότερο χρόνο και μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στην αύξηση της παραγωγικότητας».
Ο Srouji είπε ότι ένα άλλο βασικό μάθημα που έμαθε η Apple κατά το σχεδιασμό των δικών της τσιπ ήταν να κάνει μεγάλες επενδύσεις και να μην κοιτάζει πίσω.
Όταν η Apple μετέφερε τους υπολογιστές Mac – την παλαιότερη ενεργή σειρά προϊόντων της – από τα τσιπ της Intel στα δικά της τσιπ το 2020, δεν έφτιαξε σχέδια έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση που η αλλαγή δεν λειτουργούσε.
«Η μετάβαση του Mac στο Apple Silicon ήταν ένα τεράστιο στοίχημα για εμάς. Δεν υπήρχε εφεδρικό σχέδιο, ούτε σχέδιο διαχωρισμού της σειράς προϊόντων, οπότε ρίξαμε τα πάντα, συμπεριλαμβανομένης μιας τεράστιας προσπάθειας στον τομέα του λογισμικού», δήλωσε ο Srouji.
Διαβάστε ακόμη
Πόσα χρήματα θα βγάζατε αν είχατε αγοράσει μία ουγγιά χρυσού πριν από 1 χρόνο; Οι αναλυτές απαντούν
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
