search icon

Τουρισμός

Ιαπωνία: Μία τουριστική αγορά για την Ελλάδα από το μέλλον

Τα αποτελέσματα έρευνας για τα χαρακτηριστικά των Ιαπώνων τουριστών

Η Ιαπωνία αποτελεί μία δυναμική αγορά εξερχόμενου τουρισμού που επιδεικνύει ιδιαίτερη αγάπη για την Ελλάδα. Με την ευκαιρία της ανακήρυξης του 2024 σε έτος Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας-Ιαπωνίας, η Διεύθυνση Έρευνας του Υπουργείου Τουρισμού πραγματοποίησε έρευνα, με θέμα τα χαρακτηριστικά της Ιαπωνικής αγοράς.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η μεγάλη πολιτιστική κληρονομιά και τα μοναδικά τοπία της Ελλάδας αποτελούν τα βασικά κίνητρα για επιλογή της χώρας μας ως προορισμού από τους Ιάπωνες ταξιδιώτες.

Οι εμβληματικές εικόνες και φωτογραφίες της Ελλάδος αποτελούν βασικό μέσο προώθησης.

Βασικές προκλήσεις αποτελούν η έλλειψη απευθείας πτήσεων μεταξύ των 2 χωρών καθώς και οι υψηλές τιμές των ταξιδιωτικών πακέτων προς Ελλάδα.

Οι περισσότεροι επισκέπτες είναι άνω των 60 ετών (τουρισμός τρίτης ηλικίας) αλλά καταγράφονται σημαντικές ροές από άτομα που εργάζονται (honeymooners, γυναίκες).

Συνήθως, πρόκειται για επισκέπτες μεσαίου και υψηλού εισοδήματος. Προτιμούν να επισκέπτονται την Ελλάδα κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου και της άνοιξης και αποφεύγουν την καλοκαιρινή περίοδο λόγω των υψηλών θερμοκρασιών.

Ο ρόλος των τουριστικών πρακτορείων είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την προσέλκυση τουριστών από την Ιαπωνία ενώ καταβάλλονται προσπάθειες για προσθήκη λιγότερο δημοφιλών προορισμών στην κλασική διαδρομή και για δημιουργία πακέτων για τη Βόρεια Ελλάδα.

Σημαντική δημοφιλία ή περαιτέρω δυνατότητες ανάπτυξης παρουσιάζουν οι εξής θεματικές μορφές: κρουαζιέρα, γαμήλιες τελετές και μήνες του μέλιτος (honeymooners), γαστρονομικός, αθλητικός, ορεινός-χειμερινός.

Η Κροατία και η Τουρκία αποτελούν τις σημαντικότερες ανταγωνίστριες χώρες μας. Όπως σημειώνεται, ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί στην επίλυση προβλημάτων που δυσχεραίνουν το έργο των τουριστικών πρακτορείων όπως η έλλειψη γιαπωνεζόφωνων ξεναγών, η περιορισμένη προβολή της Ελλάδος στα ιαπωνικά ΜΜΕ και η έλλειψη προώθησης λιγότερο δημοφιλών προορισμών.

Διαβάστε τη συνέχεια στο travel.gr

Exit mobile version