search icon

Τράπεζες

Τ. Πανούσης (doValue Greece): Η Ελλάδα πέτυχε έναν άθλο όμως η πρόκληση είναι μπροστά μας

Οι τελευταίες εξελίξεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη, οι πολύπλευρες προκλήσεις της, οι μελλοντικές δυνατότητες και το εύρος των λύσεων και της ικανότητας αυτοματοποίησης και βελτιώσεων που προσφέρει, μεταμορφώνοντας ριζικά το Χρηματοοικονομικό Οικοσύστημα συζητήθηκαν στο συνέδριο AI in Financial Services Conference

Στο πλαίσιο της συμμετοχής του κυρίου Τάσου Πανούση CEO της doValue Greece, στο συνέδριο AI in Financial Services Conference που πραγματοποιήθηκε στις 2 Ιουλίου, και συγκεκριμένα στο πάνελ με θέμα “AI supporting NPE/Servicers Management” συζητήθηκαν σε βάθος οι τελευταίες εξελίξεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη, οι πολύπλευρες προκλήσεις της, οι μελλοντικές δυνατότητες και το εύρος των λύσεων και της ικανότητας αυτοματοποίησης και βελτιώσεων που προσφέρει, μεταμορφώνοντας ριζικά το Χρηματοοικονομικό Οικοσύστημα και προωθώντας την εκθετική ανάπτυξή του.  Όπως ανέφερε ο κύριος Πανούσης  «Η Ελλάδα πέτυχε έναν άθλο τα προηγούμενα χρόνια μειώνοντας το NPE stock από τα 107 δις το 2016 σε χαμηλό μονοψήφιο νούμερο σήμερα.

Όμως η πρόκληση είναι μπροστά μας

Το ΑΙ δεν είναι μία “nice to have” συνθήκη πλέον, ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

Η εφαρμογή του μπορεί να βοηθήσει:

Ποιες είναι οι ευκαιρίες που δημιουργεί

Βελτιστοποίηση collection effort ( μείωση των κλήσεων σε δανειολήπτες που έχουν υψηλή πιθανότητα να πληρώσουν την οφειλή τους)
Βελτιστοποίηση ρυθμίσεων οφειλών (με επικέντρωση σε αυτούς που έχουν διάθεσή να ρυθμίσουν)
Βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων πλειστηριασμών με προτεραιοποίηση ακινήτων που έχουν υψηλό Marketability
Βελτιστοποίηση επιπέδου εξυπηρέτησης των οφειλετών καθώς και της εμπειρίας τους (Customer Service) με την εφαρμογή Chatbots, Virtual Agents κλπ.
Βελτιστοποίηση εργασιών των Operations μέσω LLMs –( Language Learning Models) με χρήση νομικών εγγράφων, δικαστικών αποφάσεων, εγγράφων κτηματολογίου κλπ.

Ο όμιλος της doValue έχει προχωρήσει σε πολύ σημαντικά βήματα ανάπτυξης των digital εργαλείων της, προσφέροντας στους οφειλέτες ουσιαστικές λύσεις και λειτουργικότητες αλλά και πρόσβαση στις οφειλές τους 24/7. H doValue Greece έχει αναπτύξει μία ολοκληρωμένη digital πλατφόρμα όπου ο οφειλέτης έχει εικόνα των δανειακών του οφειλών μέσα από προσωποποιημένες ασφαλείς προσβάσεις αλλά και ένα εύρος δυνατότητων όπως

Ήδη, στο 30% των υποθέσεων με μικρή καθυστέρηση η επικοινωνία με τον οφειλέτη για την υπενθύμιση της πληρωμής της δόσης του έχει αντικατασταθεί με μηνύματα μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας. Εντός του έτους το ποσοστό αυτό υπολογίζεται να αυξηθεί στο 40%. Με αυτόν τον τρόπο οι οφειλέτες με μια μικρή καθυστέρηση ενημερώνονται χωρίς να ενοχλούνται με τηλεφωνικές κλήσεις. Ταυτόχρονα οι άνθρωποι της doValue εξοικονομούν χρόνο για τους πελάτες που δεν έχουν προχωρήσει ακόμη σε ρύθμιση των οφειλών τους και χρειάζονται περισσότερη βοήθεια στην κατανόηση των διαθέσιμων λύσεων για να πάρουν τις αποφάσεις τους.

Ποιες είναι οι προκλήσεις

Απαιτούνται σημαντικές επενδύσεις σε ανθρώπους & τεχνολογίες. Είναι ορατή πλέον η ανάγκη πλήρους ενσωμάτωσης AI τεχνολογιών στο operating model μας συνδυάζοντας Human & Artificial Intelligence. Είναι σημαντική η ανάπτυξη διαφανών μοντέλων AI που να μπορούν οι άνθρωποι να κατανοούν τις αποφάσεις τους. Απαιτείται ευθυγράμμιση κα συμμόρφωση με το κανονιστικό πλαίσιο και υψηλά standards ηθικής & δεοντολογίας Πρέπει να δουλέψουμε όλοι μαζί: Τράπεζες, Funds, Servicers, Regulators για να «ξεκλειδώσουμε» τις πραγματικές δυνατότητες που ανοίγονται. Η Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να ηγηθεί της προσπάθειας αυτής.»

Διαβάστε ακόμη 

Πρόστιμο £21 εκατ. σε βρετανική ψηφιακή τράπεζα – Δέχθηκε πελάτες με διεύθυνση… Μπάκιγχαμ και Ντάουνινγκ Στριτ 10

Μύκονος: Ραντεβού τον Σεπτέμβρη με… νέα σφυριά για βίλες και οικόπεδα (pics)

Κώστας Γεράρδος: Οι νέες επενδύσεις που χτίζουν το «ΠΛΑΙΣΙΟ του μέλλοντος» και η υπέρβαση του μισού δισ.

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

 

 

Exit mobile version