search icon

Watchdog

Στα 11,5 εκατ. τα χρέη της SAOS που έφυγε από την Σαμοθράκη

Πώς θα μπορεί να συντηρεί και να επισκευάσει τα πλοία της μια εταιρεία που δήλωσε ετήσιο τζίρο μόλις 73.000 ευρώ για το 2017;

Πίσω από τους τόνους μελάνης που χύθηκαν τις τελευταίες ημέρες για το ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Σαμοθράκης κρύβονται τρεις αριθμοί με τους οποίους δεν ασχολήθηκε κανένας! Και οι αριθμοί αυτοί βρίσκονται στα ετήσια αποτελέσματα της SAOS Ferriesγια το 2017 αφού ο ισολογισμός του 2018 δεν έχει δημοσιευθεί μέχρι σήμερα.

Η SAOS Ferries είχε αναλάβει την ακτοπλοϊκή σύνδεση με το νησί με τα πλοία «ΣΑΟΣ ΙΙ» και «ΣΑΟΝΗΣΟΣ», που είναι για πλέον για επισκευή, και με το ταχύπλοο «ΖΕΦΥΡΟΣ», το οποίο δεν μπορεί να δέσει στο λιμάνι της Σαμοθράκης λόγω των ανέμων.

Όποιος διαβάσει τον ισολογισμό αναρωτιέται: Είναι δυνατόν να θεώρησαν οι προηγούμενες ηγεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας πως θα μπορεί να συντηρεί και να επισκευάσει τα πλοία της μια εταιρεία που δήλωσε ετήσιο τζίρο μόλις 73.000 ευρώ για το 2017; Είναι δυνατόν να θεώρησαν οι προηγούμενες ηγεσίες του υπουργείου πως μια εταιρεία που είχε ήδη ενταχθεί σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές στις αρχές της δεκαετίας και σήμερα έχει ετήσιο τζίρο 73.000 ευρώ με υποχρεώσεις 11,5 εκατ. ευρώ μπορεί να αποτελέσει λύση για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σαμοθράκης;

Ο ίδιος ο πλοιοκτήτης Φώτης Μανούσης υποστήριξε, με ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα, πως ειδικά η βλάβη στο «ΣΑΟΣ ΙΙ» είναι «πρωτόγνωρη για τα ναυτιλιακά χρονικά». Με ποια κεφάλαια θα την επισκευάσει όταν η εταιρεία βρίσκεται σε αυτή την οικονομική κατάσταση – που δεν είχαν αντιληφθεί οι προηγούμενοι υπουργοί; Σύμφωνα με τον ίδιο ισολογισμό, του 2017, τα συνολικά περιουσιακά στοιχεία της SAOS Ferries φτάνουν τα 2,5 εκατ. ευρώ και πιθανώς αφορούν τα τρία πλοία που διαθέτει.

Το αστείο είναι πως εκπρόσωποι της αξιωματικής αντιπολίτευσης, που φωτογραφίζονταν πέρυσι κορδωμένοι όταν ανακοίνωναν τα έργα αναβάθμισης του λιμανιού της Σαμοθράκης, που δεν έγιναν ποτέ, τώρα βγάζουν ανακοινώσεις κατά της κυβέρνησης. Οι ίδιοι άνθρωποι που γνώριζαν πως με τη σημερινή κατάσταση του λιμανιού μόνο δέκα πλοία από ολόκληρο τον στόλο της ελληνικής ακτοπλοϊας μπορούν να δέσουν. Εξαιρούνται τα ταχύπλοα τα οποία όμως δε μπορούν να χρησιμοποιηθούν όταν ανεβαίνουν τα μποφόρ, όπως συνέβη τις τελευταίες ημέρες. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους… Σαντορινιούς!

Exit mobile version