search icon

Bloomberg

Η H&M χάνει τη «μάχη» του fast fashion – Κάτω από τις προσδοκίες τα έσοδα το β’ τρίμηνο

Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες λειτούργησαν ως βαρίδι για τις πωλήσεις ανακοίνωσε ο σουηδικός κολοσσός

Η Hennes & Mauritz (H&M) ανακοίνωσε ότι τα έσοδα δεύτερου τριμήνου παρέμειναν αμετάβλητα, κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών, καθώς η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης συνεχίζει να υπολείπεται των Zara σε δημοφιλία ανάμεσα στους καταναλωτές των fast fashion.

Τα έσοδα ήταν αμετάβλητα σε σταθερά νομίσματα, φτάνοντας τα 57,62 δισεκατομμύρια κορώνες (5,4 δισεκατομμύρια δολάρια) τους τρεις μήνες μέχρι τον Μάιο, ανέφερε η αλυσίδα ένδυσης την Πέμπτη. Οι αναλυτές ανέμεναν 58,34 δισ. κορώνες κατά μέσο όρο.

Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες, συμπεριλαμβανομένου του Μαρτίου, λειτούργησαν ως βαρίδι για τις πωλήσεις, ανακοίνωσε η H&M, προσθέτοντας ότι ο Ιούνιος ξεκίνησε καλά.

Η Inditex SA, ιδιοκτήτρια της αλυσίδας Zara, ανακοίνωσε αύξηση των εσόδων κατά 16% για τις πέντε εβδομάδες έως τις 4 Ιουνίου. Η αύξηση ήταν 15% στο πρώτο τρίμηνο της εταιρείας.

Σύμφωνα με το Bloomberg, oι μετοχές της H&M ξεκίνησαν δυναμικά φέτος με αύξηση 30%. Κατά το πρώτο τρίμηνο, η διευθύνουσα σύμβουλος Χέλενα Χέλμερσον έδειξε κάποια πρόοδο στη μείωση της συσσώρευσης αποθεμάτων που ταλαιπωρεί την εταιρεία για περισσότερα από έξι χρόνια. Στόχος της είναι να διπλασιάσει τις πωλήσεις έως το 2030, μειώνοντας ταυτόχρονα τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στο μισό.

Διαβάστε ακόμη

Πώς η Κίνα πλήττει τις τιμές του πετρελαίου (πίνακες)

Ο Τραμπ συγκέντρωσε 7 εκατ. δολ. ενόψει των προεδρικών εκλογών του 2024

Ερντογάν: Δεν θα υποστηρίξουμε την ένταξη της Σουηδίας στο NATO αν δεν πατάξει τους «τρομοκράτες» (vid)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version