Σταθερή αύξηση κατέγραψαν οι καταναλωτικές δαπάνες στην Κίνα για το φετινό 8μηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου, με τις πωλήσεις λιανικής των καταναλωτικών αγαθών να καταγράφουν ετήσια αύξηση 4,6% στα 32,39 τρισ. γιουάν (περίπου 3,84 τρισ. ευρώ), σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία.
Μόνο για το μήνα Αύγουστο, οι πωλήσεις λιανικής των καταναλωτικών αγαθών κατέγραψαν ετήσια αύξηση 3,4% περίπου στα 3,97 τρισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 470 δισεκατομμύρια ευρώ) σύμφωνα με το Εθνικό Γραφείο Στατιστικής της Κίνας (NBS).
Οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής κατέγραψαν ετήσια αύξηση 9,6% στα 9,98 τρισ. γιουάν (περίπου 1,18 τρισ. ευρώ) κατά το ίδιο οκτάμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία του NBS.
Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Αύγουστο, οι πωλήσεις λιανικής των καταναλωτικών αγαθών στις αστικές περιοχές καταγράφηκαν στα 28,11 τρισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 3,33 τρισεκατομμύρια ευρώ) με ετήσια αύξηση 4,6%.
Οι πωλήσεις λιανικής στις αγροτικές περιοχές κατά την ίδια περίοδο καταγράφηκαν περίπου στα 4,29 τρισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 510 δισ. ευρώ) με ετήσια αύξηση 4,7%.
Διαβάστε ακόμη
Η Apollo στοχεύει στη Γερμανία – Κρίσιμες οι συνεργασίες με τράπεζες για δάνεια υψηλής ποιότητας
ΕΕ: Κινδυνεύει να βγει… εκπρόθεσμη στην υποβολή δέσμευσης για το κλίμα
AI influencers και επενδύσεις: Οταν ο αλγόριθμος δίνει «συμβουλές» για το Χρηματιστήριο
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
