search icon

Διεθνή

Unilever: Επιχείρηση αύξησης του όγκου πωλήσεων με νέα προϊόντα

Νέα προϊόντα ετοιμάζει η Unilever με στόχο να δώσει ώθηση στον όγκο πωλήσεων

Νέα προϊόντα ετοιμάζει η Unilever με στόχο να δώσει ώθηση στον όγκο πωλήσεων, προσπαθώντας να αντισταθμίσει τις σκληρές τιμολογιακές πιέσεις  που δέχονται βασικά της προϊόντα όπως η μαγιονέζα Hellmann’s.

Οι υφιστάμενες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4% κατά το δ’ τρίμηνο, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών.

Η εταιρεία αντιμετώπισε αποπληθωριστικές πιέσεις στις αναδυόμενες αγορές, σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες καθώς και τις ΗΠΑ με αποτέλεσμα να πέσουν οι τιμές των προϊόντων της περισσότερο από αυτό που είχαν υπολογίσει.

Τα αποτελέσματα έρχονται να κλείσουν ένα δυσάρεστο έτος για  τη Unilever, κατά το οποίο η εταιρεία απέρριψε  προσφορά εξαγοράς από την Kraft Heinz Co., πούλησε τα εμπορικά σήματα μαργαρίνης στην ιδιωτική εταιρεία KKR και ανέβασε τις προβλέψεις της για εξοικονόμηση κόστους και κερδοφορία προκειμένου να ανταγωνιστεί καλύτερα εταιρείες που έχουν αυξήσει τα κέρδη ταχύτερα. Η Unilever αναμένει αύξηση των εσόδων κατά 3% έως 5% φέτος, καθώς οι φορολογικές περικοπές στις ΗΠΑ ενισχύουν την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Paul Polman σε τηλεοπτική συνέντευξη στο Bloomberg.

Η τιμολόγηση παραμένει υπό πίεση σε πληθωριστικές αγορές όπως η Αργεντινή και η Βραζιλία, όπως είπε ο Pitkethly, ενώ στην Ινδία τα οφέλη που έχει  από  την εξοικονόμηση φόρων τα μετακυλίει στους καταναλωτές μέσω περικοπών των τιμών. Στη Γερμανία και τη Γαλλία, οι λιανοπωλητές μειώνουν τις τιμές για να συμβαδίζουν με τις αλυσίδες σουπερμάρκετ, ενώ στις ΗΠΑ, η Hellmann’s φαίνεται να κερδίζει μέσω έκπτωσης τη μάχη για το μερίδιο στην αγορά μαγιονέζας έναντι της Kraft Heinz σύμφωνα πάντα με τον Pitkethly.

Exit mobile version