search icon

business stories

Μύκονος: Κατανάλωση ρεκόρ το καλοκαίρι σε premium ετικέτες κρασιού

Μαζί με το μπλε του Αιγαίου και το κυκλαδίτικο λευκό, το ροζέ της Προβηγκίας ήταν το αγαπημένο χρώμα της Μυκόνου

Στην Προβηγκία λένε ότι «το ροζέ είναι το ευκολότερο κρασί που μπορείς να φτιάξεις, αλλά το δυσκολότερο που μπορεί να φτιάξεις καλά».

Με αφορμή όσα συνέβησαν την εφετινή τουριστική σεζόν στη Μύκονο, θα προσθέταμε ότι «το ροζέ είναι το ευκολότερο κρασί που μπορείς να πουλήσεις, είτε είναι, είτε δεν είναι φτιαγμένο καλά».

Τα αμπελοτόπια της Προβηγκίας συνορεύουν συνήθως με εκτάσεις από λεβάντες και δημιουργούν απίστευτες χρωματικές συνθέσεις μέχρι εκεί που μπορεί να φτάσει το μάτι.

Η κουλτούρα της περιοχής συνδυάζει την καλλιέργεια της γης με την ευζωία και τον κοσμοπολιτισμό που εδώ και δεκαετίες απέκτησε την πατρίδα του στα θέρετρα της Νότιας Γαλλίας.

Η Προβηγκία είναι η πατρίδα του ροζέ κρασιού. Θρυλικά οινοποιεία λειτουργούν ως σημαιοφόροι δεκαετίες πριν το ροζέ αποκτήσει τη θηριώδη δημοφιλία των καιρών μας – εκεί, άλλωστε, είναι συνυφασμένο με την dolce vita, την εξωστρέφεια, την επικοινωνία, το στυλ.

Καθ’ οδόν απέκτησε και την ετικέτα του πιο σέξι οίνου. Πάνω απ’ όλα, είναι ένα κρασί που έχει ταυτιστεί με το καλοκαίρι, συνδυάζεται με όλα τα μενού και αποκαλείται με το κλισέ του πιο «ευκολόπιοτου» μιας και μπορεί κανείς να το απολαύσει από δροσερό έως και κρύο.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο travel.gr

Exit mobile version