search icon

Ελλάδα

Black Friday 2020: Τι αλλάζει φέτος – Πόσο θα επηρεάσει το lockdown

Θα γίνουν οι μεγάλες προσφορές τη φετινή «Μαύρη» Παρασκευή;

Το lockdown που μας συντροφεύει ήδη από τις 7 Νοεμβρίου, και όπως είναι γνωστό θα εξακολουθεί να ισχύει μέχρι τις 30 Νοεμβρίου, δυσκολεύει την κατάσταση με τη φετινή Black Friday, δεδομένου ότι φέτος «πέφτει » στις 27 Νοεμβρίου.

Το κλείσιμο των καταστημάτων και η απαγόρευση κυκλοφορίας στην Ελλάδα, όπως είναι φυσικό θα φέρουν μεγάλες αλλαγές στον τρόπο που θα διεξαχθεί η φετινή Black Friday, στις 27 Νοεμβρίου.

Ειδικότερα, οι έμποροι της Θεσσαλονίκης ζήτησαν από την κυβέρνηση τη μεταφορά της «Black Friday» την πρώτη Παρασκευή που θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα και όχι την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου.

Αυτό ανέφερε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 FM», ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Παντελής Φιλιππίδης.

«Εγώ θεωρώ ότι αυτός ο θεσμός έχει τελειώσει για τη Ελλάδα και θα πρέπει να καταργηθεί», επισήμανε και πρόσθεσε πως «προκειμένου να υπάρξει ισορροπία, πρέπει να αναφέρουμε ότι θα πρέπει να γίνει την πρώτη Παρασκευή που θα ανοίξουμε όλοι τα καταστήματά μας και όχι διαδικτυακά την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα».

Σύμφωνα με τον κ. Φιλιππίδη, «η Βlack Friday στη χώρα μας δεν λειτουργεί σωστά, όπως στο εξωτερικό. Εδώ, κατάφεραν οι μεγάλες πολυεθνικές να την εκφυλίσουν τελείως. Άλλωστε, όπως θυμάστε, την πρώτη χρονιά μέχρι και τα παιδιά δεν πήγαν σχολείο και σχημάτιζαν ουρές έξω από τα καταστήματα, πλέον όμως δεν έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Δεν μπορείς να κάνεις μείωση 10% και να το ονομάζεις Black Friday».

Παράλληλα όπως επισημαίνουν οι ειδικοί της αγοράς, η Black Friday θα πραγματοποιηθεί κανονικά παρά το lockdown

Σύμφωνα με τους καταστηματάρχες, ακόμα και lockdown να μην υπήρχε τα καταστήματα δεν θα επένδυαν τόσο στη φυσική παρουσία των πελατών όπως τις προηγούμενες χρονιές λόγω των μέτρων του κορωνοϊού και του φόβου του καταναλωτικού κοινού, αλλά θα επικεντρώνονταν στις διαδικτυακές αγορές.

Συνεπώς, οι επιχειρήσεις που διαθέτουν e-shop, είχαν στοχεύσει εδώ και καιρό στις μεγάλες ηλεκτρονικές προσφορές και στη προώθησή τους, και ετοιμάζονταν πυρετωδώς για τη «μεγάλη» ημέρα.

 

Exit mobile version