search icon

Επενδύσεις

Αξονας Θεσσαλονίκη-Έδεσσα: Παράταση στον διαγωνισμό για το έργο ΣΔΙΤ

Το κόστος με ΦΠΑ για τον άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα ορίστηκε σε 444,91 εκατ. ευρώ

Νέα μικρή παράταση έδωσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την έναρξη της Β’ φάσης και του ανταγωνιστικού διαλόγου στον διαγωνισμό για τον άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα.

Το υπουργείο ΥΠΟΜΕ για να επιτύχει τον μεγαλύτερο δυνατό ανταγωνισμό, ενέκρινε τελικά μια παράταση λίγων ημερών. Το έργο είναι ένα από τα μεγάλα οδικά ΣΔΙΤ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Στις 5 Δεκεμβρίου 2022 το παρών είχαν δώσει: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ, AVAX.

Στη Β` φάση μέσω του ανταγωνιστικού διαλόγου θα καθοριστεί το ακριβές αντικείμενο του έργου. Αυτό θα μας οδηγήσει στην τελική φάση του διαγωνισμού όπου οι 4 υποψήφιοι θα καλεστούν να δώσουν δεσμευτικές προσφορές από τις οποίες θα προκύψει ο ανάδοχος του έργου.

Η διάρκεια του έργου ΣΔΙΤ έχει οριστεί σε 360 μήνες (30 χρόνια). Τα πρώτα 4 έτη αφορούν στην κατασκευή/αναβάθμιση των υποδομών των οδικών αξόνων και τα υπόλοιπα αφορούν στην περίοδο λειτουργίας και συντήρησης. Το κόστος με ΦΠΑ για τον άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα ορίστηκε σε 444,91 εκατ. ευρώ (358,8 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ).

Συνολικά στο υπουργείο ΥΠΟΜΕ τρέχουν 5 οδικά έργα της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.

Τρία από αυτά έχουν υπογραφεί και είναι σε φάση υλοποίησης: το flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης που υπεγράφη στο τέλος του 2022, ο άξονας Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη και το τμήμα του ΒΟΑΚ Χερσόνησος-Νεάπολη που υπεγράφησαν το 2023 και τα δυο νέα έργα για Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και Δράμα-Αμφίπολη οι διαγωνισμοί των οποίων ξεκίνησαν στο τέλος του 2022.

Διαβάστε ακόμη 

Στουρνάρας: Να προχωρήσει η τραπεζική ένωση – Θα βοηθήσει στη θωράκιση της οικονομίας 

Celebrity Cruises: Κάνει homeporting στον Πειραιά για το 2024 με το Celebrity Infinity (pics) 

Aκίνητα: Πάνω από 1 στους 2 Ελληνες θα σκέφτονταν τώρα τη συγκατοίκηση 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version