«Η Ηilton είναι κομμάτι της ιστορίας της Αθήνας και της Ελλάδας από το 1963 και – πέραν της δεδομένης επιχειρηματικής- υπάρχει και η συναισθηματική σύνδεση. O όμιλος έχει στην ομπρέλα του αυτή την στιγμή στην Ελλάδα 67 ξενοδοχεία σε Αθήνα, νησιά και ελληνική Περιφέρεια συμπεριλαμβανομένων και των νέων που έχουμε συμφωνήσει ήδη. Θεωρούμε ότι ο ελληνικός τουρισμός έχει ακόμη πολλά να δώσει και προσωπικά βλέπω πολλές ευκαιρίες στην ελληνική αγορά».
Τάδε έφη χθες ο κ. David Kelly, Ανώτερος Αντιπρόεδρος για την Ηπειρωτική Ευρώπη του ομίλου της Hilton που ετοιμάζεται πυρετωδώς για το άνοιγμα του νέου «Conrad» στο εμβληματικό πρώην Hilton της λ. Βασιλίσσης Σοφίας νωρίς, στις αρχές του 2026, με τις κρατήσεις να «τρέχουν» ήδη για τη θερινή σεζόν της επόμενης χρονιάς και όσο πλησιάζει το άνοιγμα- πιθανότατα στο πρώτο δίμηνο του 2026- θα έρχονται πιο νωρίς.
«Η Ελλάδα παραμένει μια στρατηγικής σημασίας αγορά για τη Hilton, πάνω από 60 χρόνια μετά το άνοιγμα του πρώτου μας ξενοδοχείου εδώ», ανέφερε ο ίδιος στο πλαίσιο της παρουσίασης της στρατηγικής του αμερικανικού ομίλου για τη χώρα μας.
Όπως επεσήμαναν χθες οι επιτελείς της εταιρείας, στην Ελλάδα, η Hilton έχει διανύσει μια εντυπωσιακή πορεία μετασχηματισμού, ξεκινώντας από ένα και μόνο ξενοδοχείο και επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό της το 2020 με 67 ξενοδοχεία σήμερα, εν λειτουργία ή υπό ανάπτυξη. Η ταχεία αυτή ανάπτυξη εκτείνεται σε επτά διαφορετικά brands και υποστηρίζεται από τη συνεργασία της Hilton με τα Small Luxury Hotels of the World.
«Η διεύρυνση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας να προσφέρει αξιόπιστες και φιλόξενες εμπειρίες σε έναν από τους πιο περιζήτητους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως». Από τα 67 ξενοδοχεία τα 49 λειτουργούν ήδη είτε κάτω από την ομπρέλα των συνδεδεμένων Small Luxury Hotels (38), είτε κάτω από brands του ομίλου (11) και συγκεκριμένα τρία brands, τα Curio Collection by Hilton, Tapestry Collection by Hilton, Hilton Garden Inn.
Επιπλέον 18 ξενοδοχεία σε αστικά κέντρα και παραθεριστικούς προορισμούς έχουν ήδη δρομολογηθεί μέσα από νέες συμφωνίες για 7 brands του ομίλου, ανάμεσά τους και τα πολυαναμενόμενα νέα brands Conrad Hotels & Resorts και Waldorf Astoria Hotels & Resorts, καθώς και την επιστροφή του Hilton Hotels & Resorts.
Μόνο τον τελευταίο χρόνο στην Αθήνα, η Hilton γιόρτασε τα εγκαίνια του πρώτου Hilton Garden Inn στην Ελλάδα —το Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue— και την είσοδο του brand Curio Collection by Hilton με το Adia Aluma Athens, Curio Collection by Hilton.
«Έχουμε διαπιστώσει τη σημασία της ελληνική αγοράς που αποτελεί για εμάς στρατηγική αγορά- κλειδί», ανέφερε ο κ. Alan Mantin, Αντιπρόεδρος και υπεύθυνος για Ανάπτυξης για την περιοχή της Νότιας Ευρώπης του ομίλου. «Είναι πολύ σημαντικό για τη Hilton να έχει αυξανόμενη παρουσία στη χώρα.
H Eλλάδα έχει σημαντικές ομοιότητες με την πατρίδα μου, την Ιταλία, με μικρότερες οικογενειακές επιχειρήσεις στο κομμάτι της φιλοξενίας. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχουμε επεκτείνει το ελληνικό χαρτοφυλάκιό μας με περισσότερα από 60 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη — με αρκετά νέα ανοίγματα προγραμματισμένα για το 2026 και έπειτα. Ευρύτερα για τα ταξίδια, η τάση που είχαμε μετά την πανδημία με μεγάλη αύξηση των ταξιδιωτών συνεχίζεται. Μετά την πανδημία στη Νότια Ευρώπη είμαστε στο +8% το 2024 και το 2025 η τάση παραμένει αυξητική.
Η Hilton έχει διπλασιάσει την παρουσία της τα τελευταία χρόνια, με επενδύσεις σε αστικά κέντρα αλλά και resorts. Eίμαστε στη χρυσή εποχή των διεθνών ταξιδιών, μετά την πανδημία και ειδικά σε αυτή τη συγκυρία βιώνουμε την επανεκκίνηση της ασιατικής αγοράς».
Σύμφωνα με τον κ. Ανδρέα Κουκά, επικεφαλής ανάπτυξης για την Ελλάδα και την Κύπρο ο όμιλος αναπτύσσει στενή συνεργασία με τοπικούς ιδιοκτήτες και developers.
«Βλέπουμε μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης για διαφορετικά brands μας σε πολλούς προορισμούς, από τα νησιά έως τα αστικά κέντρα». Ο ίδιος ανέφερε ότι το ενδιαφέρον του ομίλου όσον αφορά τα αστικά κέντρα εστιάζει τόσο στους εδραιωμένους προορισμούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αλλά και ανερχόμενους προορισμούς εντός του λεκανοπεδίου όπως ο Πειραιάς ή στην Περιφέρεια, το Ηράκλειο και τα Χανιά. Στο δεύτερο πυλώνα έχουμε ανάπτυξη επίσης σε εδραιωμένους προορισμούς όπως στην Κέρκυρα όπου έχει δρομολογηθεί το νέο άνοιγμα του 2026, αλλά και στη Μύκονο. «Μας ενδιαφέρουν όμως και άλλοι προορισμοί που κατατάσσονται στους ανερχόμενους, στο Βόρειο Αιγαίο, την Πελοπόννησο, σε Μικρές Κυκλάδες, επίσης σε λιγότερο αναπτυγμένους προορισμούς όπως η Σύρος.
Τα νέα ανοίγματα
Τα επόμενα τέσσερα χρόνια, η Hilton πρόκειται να λανσάρει δύο από τα πιο πολυτελή brands της στην Ελλάδα, το Conrad Hotels & Resorts και το Waldorf Astoria Hotels & Resorts. Ανάμεσα στα νέα αυτά ανοίγματα ξεχωρίζει το πολυαναμενόμενο Conrad Athens The Ilisian, το νέο εγχείρημα στη λ. Βασιλίσσης Σοφίας που φέρει και την ιστορία του παρελθόντος, με μία δυναμικότητα 307 δωματίων και το μεγαλύτερο αριθμό σουιτών στην Αθήνα.
Παράλληλα, το Conrad Corfu αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του το 2026, ενισχύοντας την παρουσία της Hilton στα ελληνικά νησιά. Η Hilton ανακοίνωσε επίσης το Waldorf Astoria Scarlet Bay, που θα ανοίξει το 2029 στην Πελοπόννησο. Το resort θα διαθέτει 121 δωμάτια και σουίτες με θέα στη θάλασσα, καθώς και 13 επώνυμες βίλες.
Το 2026 θα σηματοδοτήσει και την επιστροφή του εμβληματικού brand Hilton Hotels & Resorts στην Ελλάδα. Το Hilton Chania Old Town Resort & Spa θα ανοίξει εγκαίρως για τη θερινή σεζόν του 2026, θα λειτουργεί όλο τον χρόνο, διαθέτοντας 85 παραθαλάσσια δωμάτια και σουίτες, όλες με ιδιωτικές πισίνες και θέα στο Αιγαίο. Στις παροχές περιλαμβάνονται spa 600 τ.μ., roof-top pool club, γυμναστήριο τελευταίας τεχνολογίας.
Σε ερώτημα για τη διπλή συμφωνία που είχε ανακοινωθεί το 2022 με τον όμιλο Δουζόγλου για το ιστορικό «Πεντελικόν» στην Κηφισιά αλλά και το έτερο ξενοδοχείο στο Μικρολίμανο στον Πειραιά (Μιστράλ), ιδιοκτησίας επίσης του επιχειρηματία από τη Βενεζουέλα, οι επιτελείς της Hilton ανέφεραν ότι πράγματι υπάρχει καθυστέρηση, ωστόσο ο όμιλος παραμένει προσηλωμένος στους στόχους και σε αυτά που έχει συμφωνήσει.
Όπως αναφέρθηκε, η παρουσία της Hilton στην Ελλάδα στηρίζεται στην στρατηγική Travel with Purpose, που στοχεύει στη δημιουργία θετικού αντίκτυπου, προσφέροντας μακροπρόθεσμη αξία στους ανθρώπους, τα ξενοδοχεία και τις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται.
Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία ευκαιριών για τους ανθρώπους, την προώθηση βιώσιμων μορφών διαμονής και την ενίσχυση της ανθεκτικότητας των τοπικών κοινωνιών μέσα από υπεύθυνη λειτουργία. «Η Hilton καταγράφει και αξιολογεί τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο κάθε ενός από τα 9.000 ξενοδοχεία της παγκοσμίως μέσω του LightStay, του ιδιόκτητου και βραβευμένου συστήματός της για τη μέτρηση βιωσιμότητας», όπως επισημαίνεται σχετικά.
Διαβάστε ακόμη
Έπεσαν οι υπογραφές για τη 4η φρεγάτα Belh@rra
Ζωή εκτός εργασίας: Ο CEO που εργάζεται 11 ώρες την ημέρα αλλά βρίσκει χρόνο για τα πάντα
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
