search icon

Επιχειρήσεις

Δήμητρα Πάλλη, Τάνια Κωφίδου (Young Carpo): Βιώσιμα προϊόντα περιποίησης δέρματος για τη Γενιά Ζ

Έπειτα από 20ετή και πλέον πορεία εκτός και εντός Ελλάδας, κάνουν το μεγάλο βήμα με τη Young Carpo - Η μοναδική ελληνική μάρκα με προϊόντα αποκλειστικά για νέους ανθρώπους και κύριο συστατικό το εκχύλισμα φύλλου ελιάς και ειδικότερα αυτό που προέρχεται από το φύλλο της κολοβής ποικιλίας ελιάς της Λέσβου

Δύο γυναίκες, Ελληνίδες του εξωτερικού με 20ετή και πλέον πορεία εκτός αλλά και εντός Ελλάδας, κάνουν το μεγάλο βήμα και προχωρούν σε μία νέα επιχειρηματική προσπάθεια με τη βοήθεια μιας ομάδας κορυφαίων επιστημόνων και ακαδημαϊκών.

Αυτή είναι εν συντομία η ιστορία πίσω από το νέο εγχείρημα για τη Young Carpo, μία εταιρεία με έδρα την Αθήνα κι ένα δεύτερο γραφείο στο Λονδίνο, με βιώσιμα προϊόντα περιποίησης δέρματος για τις ανάγκες της νεανικής επιδερμίδας, δηλαδή της περίφημης Γενιάς Ζ.

«Είμαστε και οι δύο μητέρες έφηβων κοριτσιών και αγοριών και έχουμε εργαστεί για περισσότερα από 20 χρόνια σε εθνικές και πολυεθνικές εταιρείες, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας στρατηγικές marketing και επικοινωνίας, τόσο από την πλευρά του πελάτη όσο και από την πλευρά του συμβούλου, στους τομείς της έρευνας αγοράς, της στρατηγικής μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων», αναφέρουν στο «business stories» η Δήμητρα Πάλλη και η Τάνια Κωφίδου, ιδρύτριες της Young Carpo.

H κυρία Πάλλη γεννήθηκε, μεγάλωσε, σπούδασε και εργάστηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο, αποκτώντας πείρα δεκαετιών ως στέλεχος σε εταιρείες έρευνας αγοράς και στρατηγικής επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένων και πολύ μεγάλων (Big 4) και βραβευμένων συμβουλευτικών επιχειρήσεων, ενώ είναι μέλος του Institute of Sustainability Management του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ.

Η κυρία Κωφίδου, με σπουδές στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, ξεκίνησε την επαγγελματική της σταδιοδρομία ως ερευνήτρια αγοράς στις Βρυξέλλες, πόλη στην οποία έζησε για πολλά χρόνια. Με την επιστροφή της στην Ελλάδα εργάστηκε σε εταιρείες έρευνας αγοράς, σε μεγάλους ομίλους ΜΜΕ ως επικεφαλής marketing και επικοινωνίας, καθώς και σε εταιρείες συμβούλων επικοινωνίας, ως υπεύθυνη για τους λογαριασμούς μερικών από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως εταιρείες προϊόντων περιποίησης δέρματος. Η εμπειρία της περιλαμβάνει επίσης τη διεύθυνση marketing και επικοινωνίας σε ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα.

«Καθ’ όλη τη διάρκεια της σταδιοδρομίας μας είχαμε και οι δύο την επιλογή να επιστρέψουμε στις πόλεις όπου ζήσαμε, σπουδάσαμε και εργαστήκαμε για πολλά χρόνια. Ωστόσο, ακόμη και όταν ο πειρασμός ήταν τεράστιος -ειδικά κατά τη διάρκεια της ελληνικής χρηματοπιστωτικής κρίσης- δεν σκεφτήκαμε ποτέ να φύγουμε από την Ελλάδα. Αντιθέτως, παραμείναμε στην Αθήνα, όπου πλέον κατοικούμε εδώ και πολλά χρόνια».

Η δημιουργία της Young Carpo

Η ιδέα για τη δημιουργία της Young Carpo προέκυψε σταδιακά. «Σε πρώτη φάση, η προτροπή ενός φίλου να αξιοποιήσω την εμπειρία και τις δεξιότητές μου ως ερευνήτρια αγοράς και να εντοπίσω πού υπάρχουν κενά στην αγορά αποτέλεσε και το πρώτο ερέθισμα. Η κόρη μου ήταν όμως εκείνη που με έκανε να σκεφτώ τον κλάδο των προϊόντων περιποίησης δέρματος και αυτό γιατί δεν έβρισκε προϊόντα που να καλύπτουν τις ανάγκες του νεανικού δέρματός της. Πραγματοποιώντας λοιπόν έρευνα συνειδητοποιήσαμε ότι είναι ελάχιστες παγκοσμίως οι εταιρείες που επικεντρώνονται στην προσφορά προϊόντων περιποίησης δέρματος, που στοχεύουν στους νέους ανθρώπους, στην περίφημη γενιά Ζ», επισημαίνει η κυρία Πάλλη,

«Οι συζητήσεις και η έρευνα ξεκίνησαν πριν από 2,5 χρόνια περίπου, αρχές του 2019. Στη συνέχεια, και αφού οριστικοποιήθηκε το concept και χαράχτηκε η στρατηγική, ξεκίνησε, με την έναρξη της πανδημίας, η υλοποίηση. Δεν είναι απλό θέμα η παραγωγή προϊόντων και δη προϊόντων περιποίησης δέρματος. Υπάρχουν πάρα πολλά στάδια που πρέπει να ολοκληρωθούν ώστε να διασφαλιστεί ότι το τελικό προϊόν θα είναι, εκτός από αποτελεσματικό, και ασφαλές για χρήση από τον καταναλωτή. Εάν σε αυτό προστεθεί το γεγονός ότι ξεκινήσαμε εν μέσω πρώτου κύματος πανδημίας, με την Ευρώπη σε αυστηρό lockdown και εργοστάσια πρώτων υλών και συσκευασιών κλειστά ή να υπολειτουργούν για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορείτε να καταλάβετε τις δυσκολίες, καθώς και τις μεγάλες καθυστερήσεις. H πανδημία, από την άλλη πλευρά, είχε και τα θετικά της. Καθυστερήσαμε την εγκατάσταση στα γραφεία μας, οπότε η εργασία από το σπίτι μάς εξοικονόμησε χρόνο και κονδύλια. Επιπρόσθετα, η πανδημία επηρέασε τις αγοραστικές συνήθειες γιατί, θέλοντας και μη, ο κόσμος, συμπεριλαμβανομένων των νέων, αναγκάστηκε να καταφύγει σε online παραγγελίες κι έτσι εξοικειώθηκε καλύτερα με τις ηλεκτρονικές αγορές, κάτι το οποίο ήταν θετικό για εμάς, εφόσον προς το παρόν λειτουργούμε μόνο ως e-shop».

Ως προς τους στόχους του νέου εγχειρήματος, φιλοδοξία των συνιδρυτριών είναι «να είμαστε η μάρκα αναφοράς στο μυαλό της Γενιάς Ζ, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, ως μία σειρά προϊόντων περιποίησης δέρματος που απευθύνεται αποκλειστικά σε νέους ανθρώπους και που δημιουργήθηκε για να τους παρέχει θρεπτικά, αποτελεσματικά και πολυλειτουργικά προϊόντα που απαντούν στις ανάγκες της νεανικής επιδερμίδας. Επιπλέον, θα θέλαμε να αξιοποιήσουμε τις καταπληκτικές ιδιότητες των ελληνικών φυτών, εστιάζοντας πάνω στην υπάρχουσα γνώση, εμπλουτίζοντας όμως τη γνώση αυτή με περαιτέρω επιστημονική έρευνα και ανάπτυξη με σκοπό τη δημιουργία νέων, καινοτόμων δραστικών συστατικών και κατ’ επέκταση προϊόντων».

Διαφοροποίηση

Στο ερώτημα τι διαφοροποιεί την εταιρεία σε σχέση με άλλα προϊόντα που κυκλοφορούν ήδη στην αγορά, η Young Carpo είναι, όπως αναφέρουν η κυρία Πάλλη και η κυρία Κωφίδου, η μοναδική ελληνική μάρκα που δημιουργεί προϊόντα αποκλειστικά για νέους ανθρώπους και από τις ελάχιστες παγκοσμίως. Το κύριο συστατικό όλων των προϊοντικών συνθέσεων της εταιρείας είναι το εκχύλισμα φύλλου ελιάς και ειδικότερα αυτό που προέρχεται από το φύλλο της κολοβής ποικιλίας ελιάς της Λέσβου.

«Το συγκεκριμένο εκχύλισμα έχει το υψηλότερο ποσοστό ελευρωπαΐνης και ελαιασίνης, δύο εξαιρετικά ευεργετικών βιοδραστικών ενώσεων με αντιοξειδωτικές, αντιφλεγμονώδεις, αντιμικροβιακές, αντιμυκητιακές και αντιβακτηριακές ιδιότητες, σε συνέχεια και των ευρημάτων μιας πρόσφατης έρευνας που διεξήχθη από το Τμήμα Αναλυτικής Χημείας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) και τον επιστημονικό διευθυντή Νικόλαο Θωμαΐδη σε συνεργασία με την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου. Πηγαίνοντας ένα βήμα παρακάτω, πραγματοποιήθηκαν περαιτέρω αναλύσεις από την ομάδα του καθηγητή Θωμαΐδη και όλα τα αποτελέσματα της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν από μία ομάδα χημικών αναλυτών και χημικών μηχανικών που συνεργάζονται στενά με το Τμήμα Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη ενός εκχυλίσματος που περιέχει τη μέγιστη ποσότητα ελευρωπαΐνης και ελαιασίνης, ενώ παράλληλα παράγεται με βιώσιμο τρόπο».

Διαβάστε ακόμη:

Έρχεται το υδρογόνο για οικιακή και εμπορική χρήση: Ποιες θα είναι οι πρώτες πόλεις-πιλότοι στην Ελλάδα

Ο οίκος των Gucci: Οι ίντριγκες, ο ακραίος πλούτος και μια δολοφονία που συγκλόνισε την υφήλιο

Moody’s: Δύσκολη η ανάκαμψη για τις αναπτυσσόμενες αγορές – Ποιες είναι οι εξαιρέσεις

 

Exit mobile version