search icon

Επιχειρήσεις

Δημήτρης Σπυρίδης: Δυναμική επέκταση για τη HHG σε ψηφιακά πεδία και νέες αγορές

Ο όμιλος αναπτύσσει δίκτυο Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υπηρεσιών Υγείας, το «HealthSpot», που περιλαμβάνει μέχρι στιγμής 4 διαγνωστικά κέντρα σε Γλυφάδα, Κηφισιά, Περιστέρι, Πειραιά και επεκτείνεται σε νέες αγορές

Η υγειονομική κρίση λόγω κορωνοϊού η οποία πλήττει επί 22 μήνες και τη χώρα μας, έθεσε αυτονόητα τους παρόχους Υγείας στο κέντρο του κοινωνικού γίγνεσθαι.

Ο Ομιλος Hellenic Healthcare Group (HHG) αποτέλεσε αδιαμφισβήτητα τον βασικό πρωταγωνιστή εκ των ιδιωτών παρόχων Υγείας που συνέβαλαν στη διαχείριση της πανδημίας στην Ελλάδα και διατηρεί τον κεντρικό του ρόλο σε οικονομικό, υγειονομικό και κοινωνικό επίπεδο και για τη μετά COVID-19 περίοδο.

Ηδη αναπτύσσει δίκτυο Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υπηρεσιών Υγείας, το «HealthSpot», που περιλαμβάνει μέχρι στιγμής 4 διαγνωστικά κέντρα σε κομβικά σημεία του Λεκανοπεδίου (Γλυφάδα, Κηφισιά, Περιστέρι, Πειραιά). Παράλληλα, ο όμιλος επεκτείνεται σε νέες αγορές, έχοντας ήδη προχωρήσει στην πρώτη συμφωνία για την εξαγορά ενός μεγάλου ιδιωτικού νοσοκομείου στην Κύπρο.

«Ολο αυτό το διάστημα αντιμετωπίσαμε πολυδιάστατες προκλήσεις που είχαν να κάνουν τόσο με το οικονομικό σκέλος της δραστηριότητάς μας όσο και με το κοινωνικό. Από τη μία πλευρά, τα μέτρα περιορισμού της κίνησης των πολιτών, αλλά και ο γενικότερος φόβος λόγω της πανδημίας είχαν άμεση επίδραση σε όλες τις επιχειρήσεις, πολλώ δε μάλλον σε χώρους παροχής υγειονομικών υπηρεσιών.

Στον τομέα αυτό είμαστε ευτυχείς που, επενδύοντας πρώτοι απ’ όλους σε μέτρα προστασίας του κοινού από τη μετάδοση νοσημάτων, δημιουργήσαμε ένα ασφαλές περιβάλλον για τους ασθενείς μας εξασφαλίζοντάς τους τη δυνατότητα απρόσκοπτης πρόσβασης σε πολύτιμες υπηρεσίες Υγείας εν μέσω πρωτόγνωρων συνθηκών. Από την άλλη, μας δόθηκε η ευκαιρία να συνεργαστούμε με το Δημόσιο σε πολλούς τομείς και να αναδείξουμε το κοινωνικό σκέλος των υπηρεσιών μας, βοηθώντας σε πολλούς τομείς στο δύσκολο έργο της αντιμετώπισης της πανδημίας.

Υπό αυτή την έννοια, ίσως η πανδημία μάς έδωσε μια ευκαιρία να αποδείξουμε τα πολλαπλά οφέλη που έχει η συνεργασία του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, ιδιαίτερα στον χώρο της Υγείας όπου οι δύο τομείς είναι συμπληρωματικοί», λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, Δημήτρης Σπυρίδης.

Στον Ομιλο HHG η επένδυση σε ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό και σε ανθρώπινο δυναμικό θεωρούνται πρωταρχικά στοιχεία για την ανάπτυξη των δομών.

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση των νέων επενδύσεων είναι συνεχείς.

Τα νοσοκομεία του ομίλου, Υγεία, Metropolitan Hospital, Μητέρα, Metropolitan General, Λητώ και Creta InterClinic, διαθέτουν ιατρικά μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, εξασφαλίζοντας στους επαγγελματίες Υγείας τις ιδανικές συνθήκες για την άσκηση του λειτουργήματός τους και στους ασθενείς την πρόσβαση σε όλες τις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζονται παγκοσμίως στον χώρο της Υγείας.

Η ψηφιακή επανάσταση του ομίλου

Η χρήση των μέσων της τεχνολογίας αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της ανάπτυξης των υπηρεσιών του HHG. Ηδη λειτουργεί με επιτυχία η εφαρμογή Digital Clinic για την παροχή υπηρεσιών Υγείας στους κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών, καθώς και στους πολυάσχολους ανθρώπους που έχουν ανάγκη για online επίσκεψη σχετικά με απλά θέματα υγείας. Με το Digital Clinic γίνεται και online κράτηση ραντεβού για επίσκεψη στο θεραπευτήριο.

Επίσης, λειτουργεί η εφαρμογή my-Ygeia για πρόσβαση των ασθενών των νοσοκομείων του ομίλου στον ψηφιακό φάκελο Υγείας.

Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου του καλοκαιριού, η HHG ανέπτυξε σε ταχύτατο χρονικό διάστημα και έθεσε σε λειτουργία την πλατφόρμα GoBackSafe που έδωσε τη δυνατότητα στους τουρίστες να κλείνουν εύκολα και γρήγορα ραντεβού και να λαμβάνουν αποτελέσματα των απαιτούμενων για την επιστροφή τους διαγνωστικών τεστ για τον έλεγχο νόσησης από COVID-19.

Το ψηφιακό αποτύπωμα του ομίλου υλοποιήθηκε χάρη στις σημαντικές επενδύσεις που είχαν γίνει στον τομέα της τεχνολογίας.

Πρωταρχική δράση κοινωνικής εταιρικής υπευθυνότητας ο HHG θεωρεί την προσφορά του στο ΕΣΥ κατά τη διάρκεια της πανδημίας: νοσηλεύτηκαν πολυάριθμοι ασθενείς του ΕΣΥ τόσο σε κλίνες απλής νοσηλείας όσο και -κυρίως- στις ΜΕΘ.

Παράλληλα λειτούργησε για μεγάλο χρονικό διάστημα ένα ολόκληρο θεραπευτήριο αποκλειστικά για ασθενείς με κορωνοϊό, ενώ πολυπληθείς ομάδες ιατρών συνέδραμαν στη στελέχωση νοσοκομείων του Δημοσίου όπου οι ανάγκες της πανδημίας το απαιτούσαν, χωρίς επιβάρυνση του κράτους.

Διαβάστε ακόμη

easyHotel: Το μεγάλο στοίχημα του Sir Stelios για ξενοδοχεία σε όλη την Ευρώπη

Προς ανάπτυξη – «έκπληξη» και το 2022 η Ελλάδα

Bitcoin: Τι φέρνει το 2022 – Οι εκτιμήσεις των αναλυτών και ο ρόλος του Metaverse

 

Exit mobile version