search icon

Επιχειρήσεις

Mathieu Lambotte (Pernod Ricard Hellas): Προχωρά σε ανατιμήσεις αλλά περιμένει αύξηση της κατανάλωσης

Ανοδικό momentum τουλάχιστον για την επόμενη δεκαετία βλέπει για τη χώρα μας ο νέος διευθύνων σύμβουλος της θυγατρικής του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου που μεταξύ άλλων παράγει το ούζο ΜΙΝΙ

Ανατιμήσεις σε όλο τον κατάλογο των προϊόντων της ετοιμάζει η Pernord Ricard Hellas προσμένοντας ωστόσο δυναμική αύξηση της κατανάλωσης φέτος κυρίως απ’ το τουριστικό ρεύμα στη χώρα μας.

Υπενθυμίζεται πως η Pernord Ricard Hellas πέραν των εισαγωγών γνωστών ετικετών, όπως το Chivas Regal Scotch Whisky, την Absolut Vodka, το Jameson Irish Whiskey, τo Havana Club Cuban Rum, το Beefeater London Dry Gin κοκ παράγει στη Μυτιλήνη το Ούζο ΜΙΝΙ, τα λικέρ Eoliki και τα UP ελληνικών λικέρ Roots.

Στο περιθώριο ειδικής εκδήλωσης χθες, κατά την οποία ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ελληνικής θυγατρικής του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου κ. Mathieu Lambotte παρουσίασε μία νέα περιβαλλοντική δράση, στελέχη της εταιρείας εξηγούσαν πως το λειτουργικό κόστος της εταιρείας δέχεται σημαντικές πιέσεις απ’ τις αυξήσεις στις πρώτες ύλες αλλά και την ενέργεια.

Σημείωναν δε πως η εταιρεία δεν έχει προχωρήσει ακόμα σε αναθεώρηση των τιμοκαταλόγων της, εν τούτοις κάτι τέτοιο προγραμματίζεται να γίνει ως το καλοκαίρι, χωρίς ωστόσο να αποκαλύπτουν το μέγεθος των σχεδιαζόμενων ανατιμήσεων.

Παρά τις πληθωριστικές πιέσεις που δέχεται η οικονομία η διοίκηση της Pernod Ricard Hellas εκτιμά ότι φέτος θα καταγραφεί μία σημαντική ανάκαμψη της κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών στη χώρα χάρη στον τουρισμό. Εκτιμά δε ότι με βάση τις διεθνείς τάσεις τα «λευκά ποτά» είναι αυτά που θα ηγηθούν της ανάκαμψης, όπως η βότκα, το τζιν, το ρούμι. Ποτά, τα οποία επλήγησαν και απ’ τους περιορισμούς που τέθηκαν στη νυχτερινή διασκέδαση λόγω της πανδημίας.

Αναφορικά με τις πωλήσεις ούζου, καταγράφεται μεν κάμψη στην εσωτερική αγορά ωστόσο σημειώνεται αύξηση στο εξωτερικό και δη στις χώρες της Λεκάνης της Μεσογείου.

Σε κάθε περίπτωση η νέα διοίκηση της Pernod Ricard υπό τον κ. Mathieu Lambotte περιμένει αύξηση πωλήσεων στην τρέχουσα χρήση, που λήγει στις 30 Ιουνίου, κυρίως στην ώθηση απ’ την on trade αγορά, την κατανάλωση δηλαδή σε μπαρ, εστιατόρια κοκ, που αποτελεί και το μεγαλύτερο κομμάτι στην Ελλάδα.

«Πολλοί Γάλλοι επιλέγουν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό αλλά και για να αποκτήσουν εξοχικές κατοικίας», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Lambotte. Ο ίδιος μάλιστα εμφανίστηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος για το momentum της ελληνικής οικονομίας το οποίο ο ίδιος βλέπει να διαρκεί τουλάχιστον για μία δεκαετία με φόντο το μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον που εκδηλώνεται για τη χώρα μας.

Η Pernod Ricard Hellas, μέλος του Ομίλου Pernod Ricard, ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1990 και σήμερα απασχολεί συνολικά 107 εργαζόμενους.

Διαβάστε ακόμη

Η έξοδος του Κύρτσου, η γερμανική αλεπού στο Μαξίμου, τα… καλορίζικα της Goldman Sachs και η πικρή, μικρή ιστορία του προξένου

Οι Τσέχοι απέκτησαν το ποσοστό του Μελισσανίδη στον ΟΠΑΠ

Σιλβεστρίδης: «Τέλος εποχής» για τη γνωστή εταιρεία επίπλων – Βγήκε στο σφυρί και άλλαξε χέρια το ακίνητο στη Μεταμόρφωση

 

 

 

Exit mobile version