search icon

Επιχειρήσεις

Μιχάλης Σπυριδάκος: Μετά τα drones, τεχνητή νοημοσύνη για την υγεία των ναυτικών (pics)

Μετά τη ναυτιλία και τα drones, η SpiritWorld Group μπαίνει και στον κλάδο των υπηρεσιών υγείας - Τι θα παρουσιάσει στα Ποσειδώνια

Ο Μιχάλης Σπυριδάκος και το SpiritWorld Group του οποίου ηγείται, έγιναν γνωστοί στο ευρύ κοινό της χώρας -και όχι μόνο- από την επιτυχή προσπάθεια ανάπτυξης ενός αμιγώς ελληνικού drone. Και, αφού η Sarissa είναι πραγματικότητα και θα χρησιμοποιηθεί φέτος για την καταπολέμηση των πυρκαγιών (αφού η Πυροσβεστική Υπηρεσία προμηθεύτηκε τα πρώτα της πυροσβεστικά drones), έχει φτάσει η ώρα για τον πολυπράγμονα όμιλο (δραστηριοποιείται μεταξύ άλλων στη ναυτιλία, τα logistics, το yachting, τον τουρισμό, την εστίαση, την ανάπτυξη πολεμικών και πολιτικών drones) να προχωρήσει στο επόμενο βήμα του.

Αυτό, βέβαια, δεν είναι μόνο ένα. Στα φετινά Ποσειδώνια, η SpiritWorld έχει πολλά να δείξει -από τα μη επανδρωμένα και τα logistics, μέχρι νέες συνεργασίες- όμως τα “big news” είναι η προσθήκη μιας νέας εταιρείας, ονόματι Αsθenis στον όμιλο. Η εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της Υγείας, έχει τρεις βασικούς άξονες: Την υποστήριξη των ασθενών και των επαγγελματιών του κλάδου, με τη χρήση πρωτοποριακών εργαλείων διαχείρισης -όπως η χρήση εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης-, την “θωράκιση” των πληρωμάτων των πλοίων, καθώς και την παραγωγή, διακίνηση και προώθηση καινοτόμων σκευασμάτων, συμπληρωμάτων διατροφής και προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης.

Η εταιρεία, έχει συμπράξει με ερευνητικά κέντρα αλλά και εταιρείες έρευνας και ανάπτυξης ψηφιακών συστημάτων για τη δημιουργία της πλατφόρμας e-asθenis. Μέσα από την εξελιγμένη ψηφιακή πύλη ολοκληρωμένων λύσεων, η Asθenis, θα υποστηρίζει τους ασθενείς στο ταξίδι της διάγνωσης και θεραπείας με απώτερο σκοπό τη ουσιαστική βελτιστοποίηση του, ενώ ταυτόχρονα θα παρέχει στους επαγγελματίες υγείας πρωτοποριακά εργαλεία διαχείρισης, ελέγχου και φροντίδας των ασθενών. Σκοπός της, είναι να εντοπίζει τα σημεία που δημιουργούν τα σημαντικότερα προβλήματα, περισσότερα από τα οποία αποτελούν διαχρονικά εμπόδια για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια φροντίδα υγείας.

Τοποθετώντας σε προτεραιότητα τα σημαντικότερα των προβλημάτων και ακούγοντας τους ίδιους τους ασθενείς, αλλά και τους επαγγελματίες υγείας, δημιουργεί προσωποποιημένες υπηρεσίες, υψηλής ποιότητας και περιεχομένου, που παρέχονται σε όλους τους ασθενείς εντελώς δωρεάν. Με την χρήση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης, chatbots αλλά και ηλεκτρονικών μέσων που διασυνδέονται με όλο το ψηφιακό οικοσύστημα υγείας ενός ασθενή, συμπεριλαμβανομένων wearables, applications κ.α., παρέχει 24/7 υποστήριξη και κυρίως ολοκληρωμένη εικόνα, πλάνο και στρατηγική διαχείρισης της υγείας όλων των ασθενών.

Για τους ναυτικούς

Με τη δημιουργία της Asθenis, ο όμιλος Spirit World, ο οποίος έχει πολύχρονη δραστηριοποίηση στον τομέα της Ναυτιλίας που αποτελεί συστατικό του DNA του, δεν θα μπορούσε να μην καλύψει σημαντικά κενά στο χώρο της ναυτιλίας και ειδικότερα στους τομείς της υγείας, ευεξίας και well being των πληρωμάτων.

Σε μια αγορά που οι Ελληνες διατηρούν τα σκήπτρα με περισσότερα από 5.500 πλοία, ελέγχοντας άνω του 21% του παγκοσμίου deadweight tonnage (dwt) με περισσότερους από 200.000 ναυτικούς σε αυτά τα πλοία εκ των οποίων οι 25.000 είναι Έλληνες, η πανδημία του Covid έδειξε τις ανάγκες που υπάρχουν. «Συνεργαζόμενοι με κορυφαία ιδρύματα τεχνολογίας και εξειδικευμένους παρόχους στο χώρο της υγείας, δημιουργήσαμε την πρωτοποριακή πλατφόρμα e-asθenis προσφέροντας λύσεις που καλύπτουν υφιστάμενες ακάλυπτες ανάγκες ναυτικών, ναυτιλιακών εταιρειών, εταιρειών Crew management και όλων των εμπλεκόμενων στην αλυσίδα διαχείρισης πληρωμάτων”, λέει ο κ. Σπυριδάκος και συνεχίζει:

“Λύσεις που περιλαμβάνουν τις διαδικασίες ιατρικής πιστοποίησης, δημιουργία διεθνούς ηλεκτρονικού ιστορικού υγείας ναυτικού, ηλεκτρονικό ιστορικό ναυτικού και αξιολογήσεων, υπηρεσίες τηλεϊατρικής, διεθνή ιατρική περίθαλψη, διασφάλιση well being των ναυτικών πληρωμάτων με πολύ λιγότερο κόστος και προλαμβάνοντας ή και ακόμα αντιμετωπίζοντας απρόσμενες καταστάσεις εν πλω. Όραμα μας είναι ο καπετάνιος, ο Crew manager, o manning agent, ο ίδιος ο ναυτικός αλλά και ο προσωπικός του γιατρός που βρίσκεται στην άλλη άκρη του κόσμου, να έχει άμεση πρόσβαση στο ιστορικό και δυνατότητα παρέμβασης ανά πάσα στιγμή. Έτσι, η υγεία του ναυτικού μας έρχεται σε πρώτη θέση και όχι σε… παύση την περίοδο που είναι στο καράβι, προστατεύοντας όχι μόνο τον ίδιο αλλά και τη ναυτιλιακή εταιρεία”.

Η ΑsΘenis έχει στόχο τη δημιουργία παγκόσμιου δικτύου που θα συνεργάζεται με τους πράκτορες των πλοίων και τα συμβεβλημένα νοσηλευτικά ιδρύματα, για την κάλυψη των ναυτικών στα λιμάνια αλλά και σε όλες τις περιοχές, σαν να είναι στη χώρα τους. Η εταιρεία βρίσκεται στη διαδικασία σύναψης συμφωνιών με τα 50 βασικά λιμάνια του κόσμου, αρχίζοντας ένα καινούριο “ταξίδι”…

Διαβάστε ακόμη:

Τοντ Μπέλι: Το νέο αφεντικό της Τσέλσι – Πώς έκλεισε το mega-deal, πόσα θα επενδύσει (pics)

Αττικό Μετρό: Και ηλεκτρονικές παραγγελίες στα σούπερ μάρκετ για τους επιβάτες στη γραμμή 4 του μετρό

Μεγάλη φωτιά στο ΣΕΦ: Στις φλόγες αποθήκη με ανθρωπιστική βοήθεια για την Ουκρανία

Exit mobile version