search icon

Επιχειρήσεις

Νέα καμπάνια για την μπύρα Amstel

Είναι αφιερωμένη στους έλληνες παραγωγούς κριθαριού

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιΐα με νέα καμπάνια για την μπύρα Amstel υπενθυμίζει την υποστήριξη της σε 2.500 έλληνες παραγωγούς,  που καλλιεργούν κριθάρι σε 170.000 στρέμματα ελληνικής γης. 

Στη νέα, αυτή, καμπάνια, 12 πραγματικοί  παραγωγοί κριθαριού ξεναγούν τον θεατή σε γωνιές της ελληνικής υπαίθρου. Με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους αγρότες  και όχημα την ιδιαίτερη διασκευή ενός ελληνικού αγαπημένου τραγουδιού, η ΑΜΣΤΕΛ μιλά για το 100% ελληνικό κριθάρι της και το αληθινό μεράκι και κόπο αυτών που το καλλιεργούν.

Επίκεντρο όλων είναι η στιγμή που ο αγρότης «αποχαιρετά» το κριθάρι που παίρνει το δρόμο για τη ζυθοποίηση, για να επιστρέψει λίγους μήνες αργότερα, με τη μορφή της  μπύρας ΑΜΣΤΕΛ στα αυθεντικά ποτήρια της ταβέρνας του χωριού.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιΐα, από το 2008 πραγματοποιεί το πρώτο και μεγαλύτερο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας κριθαριού μέσω του οποίου προμηθεύεται ελληνικό κριθάρι για την κάλυψη του 100% των αναγκών για την παραγωγή των προϊόντων της. Οι ελληνικές πρώτες ύλες σε συνδυασμό, με τα σύγχρονα ζυθοποιεία και τα 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία, δημιουργούν μια πλήρως καθετοποιημένη ελληνική διαδρομή για τα προϊόντα της.

Exit mobile version