search icon

Επιχειρήσεις

Νέα στρατηγική συνεργασία της Mastercard για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού

Στόχος η προώθηση της Αθήνας ως κορυφαίο citybreak προορισμό - Το πρώτο «Stay in Athens» θα πραγματοποιηθεί για 8 Σαββατοκύριακα, στο χρονικό διάστημα 2 Οκτωβρίου έως και 29 Νοεμβρίου.

Επεκτείνει τις στρατηγικές συνεργασίες για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού η Mastercard, τώρα μέσω του «Stay in Athens» υπό την αιγίδα του This is Athens του Δήμου Αθηναίων με στόχο, αυτή τη φορά, την προώθηση της Αθήνας ως κορυφαίο citybreak προορισμό.

Η νέα πρωτοβουλία, υπό την αιγίδα ενός από τους από τους βασικούς πυλώνες της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων, έχει στόχο να προσελκύσει στην Αθήνα τόσο τους Έλληνες όσο και τους ξένους επισκέπτες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να τη γνωρίσουν από την αρχή και να ανακαλύψουν τόσο την αστική, όσο και τη δημιουργική πλευρά της. Με κεντρικό μήνυμα «Μένουμε Αθήνα», το πρώτο «Stay in Athens» θα πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο του 2020, για 8 Σαββατοκύριακα, στο χρονικό διάστημα 2 Οκτωβρίου έως και 29 Νοεμβρίου.

Μέσω του «Stay in Athens», οι επισκέπτες της Αθήνας θα έχουν τη δυνατότητα για μία εμπειρία διαμονής με προνομιακές τιμές σε περισσότερα από 20 κορυφαία ξενοδοχεία της πόλης, καθώς και πληθώρα επιλογών εμπειριών και διασκέδασης, προσφέροντας μία ολιστική προσέγγιση της αθηναϊκής φιλοξενίας.

Η ολοκληρωμένη εμπειρία διαμονής, στα πρότυπα των διεθνών ξενοδοχειακών τάσεων, θα προσφέρει μία σειρά προτάσεων, οι οποίες θα αναδεικνύουν την εξέλιξη της Αθήνας σε citybreak προορισμό και θα περιλαμβάνουν Dining εντός των ξενοδοχείων που συμμετέχουν στη δράση, αλλά και σε κάποια από τα πολύ γνωστά εστιατόρια της πόλης, Θεραπείες Ευεξίας & Spa, καθώς και ειδικά σχεδιασμένα θεματικά CityWalks (διαθέσιμα αποκλειστικά σε κάτοχους καρτών Mastercard) σε γειτονιές της Αθήνας, που θα δώσουν τη δυνατότητα στους επισκέπτες να γνωρίσουν την πόλη μέσα από τις «κρυφές» ιστορίες της.

Αποκλειστικά για τους κατόχους καρτών Mastercard, θα παρέχεται η δυνατότητα επιπλέον έκπτωσης 30% επί της κανονικής τιμής των ξενοδοχειακών καταλυμάτων, αλλά και για τις υπόλοιπες υπηρεσίες που προσφέρονται εντός των ξενοδοχείων, καθώς και η δυνατότητα για αποκλειστική συμμετοχή στα ειδικά σχεδιασμένα CityWalks που θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο της δράσης. Επιπλέον οι κάτοχοι καρτών Mastercard, θα μπορούν να απολαύσουν ακόμα περισσότερες μοναδικές εμπειρίες που θα διοργανώνονται κατά τη διάρκεια του StayinAthens.

Την πρωτοβουλία ανέπτυξε η Toposophy, η γνωστή εταιρεία συμβούλων και marketing στον τομέα της ανάπτυξης, διαχείρισης και προώθησης προορισμών, έχοντας, μεταξύ άλλων, διοργανώσει με αντίστοιχα concept events, όπως το Dine Athens Restaurant Week by Alpha Bank και το Taste of Athens.

Exit mobile version