search icon

Επιχειρήσεις

Pepsico Hellas: Ώθηση πωλήσεων και κερδοφορίας από τις ανατιμήσεις

Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 17,69% φθάνοντας στα 201 εκατ. ευρώ

Με όχημα τις ανατιμήσεις αλλά και την πώληση εμπορικών σημώτων σε εταιρεία του πολυεθνικού ομίλου η Pepsico Hellas κατάφερε να καταγράψει σημαντική αύξηση των οικονομικών μεγεθών της την περασμένη χρονιά παρά το φρένο στην κατανάλωση που έφερε το “πληθωριστικό σπιράλ”

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσιοποίησε σήμερα η ελληνική θυγατρική, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 17,69% φθάνοντας στα 201 εκατ. ευρώ. Μία αύξηση σε σχέση με το 2021 περίπου 30 εκατ. ευρώ!

Σημαντική συνεισφορά στην ανοδική πορεία των πωλήσεων, είχαν προϊόντα όπως τα Lay’s, τα Ruffles, τα Doritos, τα Kinder, το Lipton και η Pepsi. Το κόστος πωλήσεων εμφάνισε επίσης άνοδο (25,72%), κυρίως λόγω του αυξημένου κόστους αγοράς των εμπορευμάτων και των πρώτων υλών, σε σχέση με τα αντίστοιχα ποσά για τη χρήση 2021. Συγκεκριμένα, το κόστος πωλήσεων ανήλθε για τη χρήση του 2022 σε 117,59 εκατ. ευρώ έναντι 93,54 εκατ. ευρώ για τη χρήση του 2021.

Την ίδια ώρα η εταιρεία παρουσίασε αύξηση 7,99% στα μικτά κέρδη, τα οποία έφθασαν τα 83,58 εκατ. ευρώ και αύξηση 37,57% στα προ φόρων κέρδη, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 5,7 εκατ. ευρώ.

Τα καθαρά, μετά τους φόρους, κέρδη αυξήθηκαν στα 5,74 εκατ. ευρώ, από 4,17 εκατ. ευρώ που ήταν το 2021.

Σημειωτέον πως το 2022 η εταιρεία έλαβε 6,09 εκατ. ευρώ πουλώντας εμπορικά σήματα προς την εταιρεία του ομίλου Portfolio Concentrate Solutions Unlimited Company.

Το σύνολο των υποχρεώσεων της εταιρείας στις 31 Δεκεμβρίου 2022 ήταν 69,98 εκατ. ευρώ και οι εμπορικές απαιτήσεις που είχε έφθασαν τα 29 εκατ. ευρώ (+2,2 εκατ. ευρώ).

Το σύνολο της καθαρής θέσης της Pepsico Hellas ήταν 17,42 εκατ. ευρώ.

Οι κινήσεις φέτος

Για το 2023, όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις, η εταιρεία σχεδιάζει:

α) Την περαιτέρω ανάπτυξη υφιστάμενων προϊόντων, καθώς και την προώθηση νέων στην αγορά, μέσω της υλοποίησης ενός ολοκληρωμένου προγράμματος marketing. Μέσα από αυτήν τη στρατηγική κατεύθυνση, στόχος είναι η βέλτιστη ανταπόκριση στις νέες ανάγκες των καταναλωτών για υγιεινή διατροφή.

β) Την υλοποίηση συνεργειών και δράσεων για τη μείωση των λειτουργικών της εξόδων με στόχο τη βελτίωση των οικονομικών δεικτών, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις οικονομίες κλίμακας.

γ) Την περαιτέρω υλοποίηση της στρατηγικής προσέγγισης της αγοράς με τη δημιουργία νέων ισχυρών και σταθερών συνεργασιών, αλλά και τη μεταφορά τεχνογνωσίας και εκπαίδευσης σε νέα ψηφιακά εργαλεία των συνεργατών – προμηθευτών.

δ) Το μετασχηματισμό της εφοδιαστικής αλυσίδας με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της ροής των προϊόντων.

ε) Τη συνέχιση και ενίσχυση των δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας της Εταιρίας σε 3 βασικούς άξονες: Υγιής επιχειρηματική ανάπτυξη, έμφαση στο περιβάλλον και ανταπόδοση στην κοινωνία

Υπενθυμίζεται πως τον περασμένο Μάρτιο η Pepsico Hellas ενεργοποίησε το σχέδιο “επαναπατρισμού” της παραγωγής των αναψυκτικών της ΗΒΗ σε συμφωνία με την ΕΨΑ. Η τελευταία παράγει τα αλουμινένια κουτάκια της ΗΒΗ.

Διαβάστε ακόμη

Kατασκευές: Μαστίγιο και καρότο στους εργολάβους από την κυβέρνηση

Η Mύκονος στην έκθεση κρουαζιέρας Seatrade Europe (pic)

Πλειστηριασμοί: Εξάμηνη αναστολή για τους πυρόπληκτους – Η απόφαση του ΥΠΕΘΟ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version