search icon

Επιχειρήσεις

Προθέρμανση για την Black Friday

Η αιφνιδιαστική κίνηση κορυφαίας αλυσίδας να βγάλει χθες το βράδυ για λίγες ώρες -30% όλες τις τηλεοράσεις σηματοδοτεί την άτυπη έναρξη μιας περιόδου ζωτικής για τον κλάδο

Πρόγευση από Black Friday είχαν οι καταναλωτές χθες το βράδυ μετά από την κίνηση μεγάλης αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών να βγάλει σε προσφορά όλες τις τηλεοράσεις που διέθετε με έκπτωση 30% στην αρχική τιμή.

Η προσφορά διήρκεσε μόλις για τρεις ώρες, από τις 20.00 ως τις 23.00, ανακοινώθηκε μόλις την ώρα έναρξης της ώστε να πιάσει στον ύπνο τον ανταγωνισμό και τελικά πέτυχε τον σκοπό της. Έβαλε «φωτιά» στην επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας της αλυσίδας και κατάφερε να συγκεντρώσει, σύμφωνα με πληροφορίες, μαζικές παραγγελίες.

Κάτι αντίστοιχο έκανε η ίδια αλυσίδα προ ημερών και στην κατηγορία της κινητής τηλεφωνίας με οριζόντια μείωση τιμών 30% σε όλες τις συσκευές smartphones.

Οι κινήσεις αυτές, με τις οποίες ουσιαστικά επισπεύδεται η περίοδος της Black Friday που κανονικά είναι να ξεκινήσει την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, φανερώνει και τον έντονο ανταγωνισμό σε μία αγορά που δέχεται πλέον τεράστιες πιέσεις. Και τούτο καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές τηρούν «άμυνες» λόγω της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες που έρχονται απ’ το σύνολο των μεγάλων αλυσίδων με ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη αυτή την περίοδο καταγράφεται μία «ικανοποιητική», όπως τη χαρακτηρίζουν αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων ως αντίβαρο στα κλειστά καταστήματα.

Παρ’ όλα αυτά όλοι αναγνωρίζουν ότι δεν επαναλαμβάνεται η «έκρηξη» της ζήτησης που παρατηρήθηκε την περασμένη άνοιξη, που είχε αποτελέσει και ένα βασικό στήριγμα ώστε να συγκρατηθούν οι απώλειες στο γενικότερο τζίρο τους. Η διαφορά με εκείνη την περίοδο βέβαια ήταν πως οι καταναλωτές έσπευδαν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της τηλεργασίας και της τηλεκπαίδευσης και ότι τα νοικοκυριά ήταν σε καλύτερη οικονομική κατάσταση.

Έτσι οι προσφορές φαντάζουν μονόδρομος ώστε σε μία δύσκολη χρονιά να στηρίξει κάθε μία επιχείρηση το τζίρο της και να εμφανιστεί να κερδίζει μεγαλύτερο κομμάτι έναντι του ανταγωνισμού απ’ την ομολογουμένως μικρότερη πίτα της αγοράς

Ήδη έτερη μεγάλη αλυσίδα διαφημίζει προσφορές έως και 85% μέσω της πλατφόρμας της στο πλαίσιο των φθινοπωρινών εκπτώσεων ενώ ετοιμάζεται για μεγάλη καμπάνια ενόψει της Black Friday.

Exit mobile version