Η Singapore Airlines ανακοίνωσε την Πέμπτη πτώση 82% στα καθαρά κέρδη του δεύτερου τριμήνου, επηρεασμένη από ζημιές που σχετίζονται με τη συμμετοχή της στην Air India και από χαμηλότερα έσοδα από τόκους.
Η επίδοση της εταιρείας για το τρίμηνο έως τον Σεπτέμβριο σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις LSEG SmartEstimates — που βασίζονται σε προβλέψεις αναλυτών με υψηλή ακρίβεια — ήταν η εξής:
Έσοδα: 4,89 δισ. δολάρια Σιγκαπούρης (3,76 δισ. δολάρια) έναντι 4,94 δισ. S$ που αναμένονταν
Καθαρά κέρδη: 52 εκατ. δολάρια Σιγκαπούρης έναντι 181,47 εκατ. S$ που αναμένονταν
Τα καθαρά κέρδη για το α’ εξάμηνο της χρήσης υποχώρησαν στα 239 εκατ. S$, μειωμένα κατά 67,8% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την εταιρεία.
Οι επιδόσεις επηρεάστηκαν αρνητικά από την Air India, στην οποία η Singapore Airlines κατέχει 25,1% μετά τη συγχώνευση της εταιρείας με τη Vistara τον Νοέμβριο του 2024. Η SIA άρχισε να λογιστικοποιεί τη συμμετοχή της από τον Δεκέμβριο 2024.
Η Air India είχε αρνητικό αντίκτυπο και στο προηγούμενο τρίμηνο. Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία αναζητούσε οικονομική βοήθεια τουλάχιστον 100 δισ. ρουπιών (1,1 δισ. δολάρια) από τη Singapore Airlines και την Tata Sons, μετά το αεροπορικό δυστύχημα του Ιουνίου που στοίχισε τη ζωή σε περισσότερους από 240 επιβάτες.
Οποιαδήποτε στήριξη θα κατανέμεται αναλογικά με τη συμμετοχή των μετόχων και θα κατευθύνεται σε αναβάθμιση των συστημάτων και υπηρεσιών της Air India, καθώς και στην ανάπτυξη εσωτερικών τμημάτων μηχανικής και συντήρησης.
Παράλληλα, η Singapore Airlines ενισχύει τις εμπορικές συνεργασίες της. Τον Σεπτέμβριο λάνσαρε νέα codeshare με τη Vietnam Airlines, ενισχύοντας τη συνδεσιμότητα και την παρουσία της στη ραγδαία αναπτυσσόμενη ΝΑ Ασία.
Τον Οκτώβριο, διεύρυνε τη συνεργασία της με τον όμιλο Lufthansa, εντάσσοντας την Brussels Airlines, γεγονός που βελτιώνει τη διασύνδεση Ευρώπης–Ασίας.
Διαβάστε ακόμη
Ποια είναι η Γενιά Ζ που μένει ακόμα στο πατρικό και νιώθει εξουθενωμένη από τη δουλειά
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
