Όταν πέφτει η αυλαία της Black Friday, αυτό που μένει δεν είναι μόνο τα γεμάτα καλάθια αλλά η καθαρή εικόνα μιας αγοράς που αλλάζει γρήγορα. Το Skroutz, αποτυπώνει φέτος μια καταναλωτική έκρηξη που ξεπερνά κάθε προηγούμενο: περισσότερες παραγγελίες, μεγαλύτερη αξία ανά αγορά και έναν τζίρο που «τρέχει» με ρυθμούς που θυμίζουν ώριμες ευρωπαϊκές αγορές.
Από την Αθήνα μέχρι τη Λευκωσία, οι χρήστες αξιοποίησαν τις προσφορές με τρόπο που δείχνει όχι μόνο αυξημένη εξοικείωση με το ψηφιακό εμπόριο, αλλά και διάθεση να αναβαθμίσουν τις επιλογές τους — σημάδι μιας Black Friday που παύει να είναι απλώς περίοδος εκπτώσεων και εξελίσσεται σε βαρόμετρο της νέας καταναλωτικής εποχής.
Αύξηση της χρήσης των Skroutz Point και του προγράμματος «Δόσεις για όλους»
Η ποιότητα των παραδόσεων παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα, με το μέσο όρο παραλαβής από την αποθήκη της Skroutz να διαμορφώνεται στη 1,5 μέρα περίπου σε σύγκριση με πέρυσι που κυμάνθηκε στις 2,5 ημέρες. Η υπηρεσία “Fulfilled by Skroutz” πέτυχε το απόλυτο 99.5% στην αξιοπιστία των παραδόσεων με τις παραγγελίες να διαχειρίζονται με συνέπεια και ακρίβεια στους χρόνους. Tα Skroutz Point πρωταγωνίστησαν με σχεδόν τις μισές παραγγελίες (48%) να παραδίδονται στο κοντινότερο σημείο για τον κάθε καταναλωτή εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ευελιξία και άριστη εμπειρία αγορών. Η προτίμηση των χρηστών προς τα Skroutz Point αυξήθηκε εντυπωσιακά κατά 65% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, χάρη στην συνεχώς διευρυνόμενη κάλυψη με πάνω από 4,000 lockers και 69,000 θυρίδες σε Ελλάδα και Κύπρο.
Σε ότι έχει να κάνει με το τρόπο πληρωμής των Black Friday αγορών, το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” της Skroutz ξεχώρισε καταγράφοντας άνοδο της τάξεως του 109% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αντίθετα, η αντικαταβολή μειώθηκε κατά 13%, επιβεβαιώνοντας ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν τους ευέλικτους τρόπους αποπληρωμής.
Αποστολές σε όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη
Στη φετινή Black Friday, ιδιαίτερα αυξημένη εμφανίστηκε η συμμετοχή των χρηστών από την επαρχία, με το 42% των παραγγελιών να πραγματοποιούνται από πόλεις της υπόλοιπης Ελλάδας (εκτός νομού Αττικής & Θεσσαλονίκης) παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2024 κατά 26%. Την ίδια στιγμή άκρως επιτυχημένη κρίνεται η εβδομάδα Black Friday και για τα καταστήματα της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας (εκτός νομού Αττικής & Θεσσαλονίκης) με τις παραγγελίες που διεκπεραιώθηκαν από αυτά να σημειώνουν αύξηση κατά 32% ενώ
αντίστοιχα ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων αυτών αυξήθηκε κατά 35%. Η ενίσχυση αυτή δε μπορεί παρά να αντικατοπτρίζει τη διεύρυνση του e-commerce σε ολόκληρη τη χώρα, καθώς και την αυξανόμενη αξιοπιστία των υπηρεσιών παράδοσης σε περισσότερες περιοχές.
Σε ότι έχει να κάνει με τις παραγγελίες εκτός Ελλάδας τώρα και πιο συγκεκριμένα στην Ευρώπη, σημειώθηκαν σχεδόν από όλη την ήπειρο με τη Φινλανδία, τη Σουηδία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ουγγαρία και τη Ρουμανία να είναι μερικές από τις χώρες που πραγματοποιήθηκαν αποστολές από τους συνεργάτες της Skroutz.
Cyber Monday και on-the-go αγορές
Ισχυρή άνοδος στις παραγγελίες μέσω app και on-the-go αγορών κατά 33% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, σκιαγραφώντας τη σημαντική μεταβολή στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούν πλέον τις αγορές τους οι καταναλωτές. Η Cyber Monday έκλεισε την εβδομάδα των Black Friday αγορών με σημαντική αύξηση στον αριθμό των αγορών που πραγματοποιήθηκαν τη συγκεκριμένη ημέρα κατά 41% σε σύγκριση με τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν τις Δευτέρες αρχής γενομένης από την 1η Σεπτεμβρίου. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι και ο παραγόμενος τζίρος για την ίδια περίοδο και για την ημέρα της Cyber Monday παρουσίασε σημαντική αύξηση και άγγιξε το 75%.
Οι οικογένειες προϊόντων «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία», αλλά και η «Μόδα» βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο ποσοστό επισκέψεων αποδεικνύοντας ότι και φέτος κρατάνε τα σκήπτρα των προτιμήσεων των καταναλωτών. Η οικογένεια προϊόντων με το μεγαλύτερο αριθμό marketplace παραγγελιών φέτος ήταν η «Σπίτι Κήπος», η οποία κατέλαβε την πρώτη θέση με ποσοστό 26.07%. Ενώ η οικογένεια προϊόντων «Τεχνολογία» κατέλαβε και φέτος την πρώτη θέση στη λίστα των κατηγοριών με το μεγαλύτερο marketplace τζίρο με τις οικογένειες κατηγοριών «Σπίτι-Κήπος» και «Μόδα» να ακολουθούν.
Διαβάστε επίσης
Ελφίκο: Άλλαξε χέρια το εργοστάσιό της στο Σχηματάρι (pics)
Hyundai: Λανσάρει το πρώτο της τετρακίνητο ρομπότ και αλλάζει το μέλλον της μετακίνησης (vid)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
