Στην αγορά των καλλυντικών φαίνεται πως θα είναι η επόμενη επιχειρηματική κίνηση του Δημήτρη Ματεμτζή, καθώς ο επικεφαλής της Intrafashion Group υλοποιεί βήμα-βήμα το σχέδιο μετασχηματισμού της εταιρείας σε πλατφόρμα πολλαπλών, συμπληρωματικών ιδιόκτητων brands. Η κατεύθυνση αυτή ήρθε στο προσκήνιο από τον ίδιο τον κ. Ματεμτζή κατά τη διάρκεια της χθεσινής εκδήλωσης για τα πέντε έτη από την εξαγορά της Intrafashion, σε μια περίοδο όπου ο όμιλος διευρύνει πλέον μεθοδικά το αποτύπωμά του σε ένδυση, athleisure, accessories και –όπως προκύπτει– και στον χώρο της ομορφιάς.
Το blueprint αυτής της στρατηγικής είχε περιγραφεί ήδη από τον ίδιο τον κ. Δημήτρη Ματεμτζή στο newmoney το περασμένο καλοκαίρι με αφορμή τότε το deal της Bodytalk. «Η Intrafashion δεν θέλει να είναι ένας όμιλος που στηρίζεται σε ένα ή δύο brands. Στόχος είναι να μετατραπεί σε μια πλατφόρμα πολλαπλών, συμπληρωματικών σημάτων, με συνέργειες σε παραγωγή, σχεδιασμό, εμπορική πολιτική και διεθνή διανομή», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.
«Θέλω να φτιάξω έναν όμιλο από brands που θα ανήκουν στην Intrafashion. Οχι προσωρινές συμφωνίες, όχι συνεργασίες τύπου licensing. Θέλω ιδιόκτητα σήματα, με σαφή ταυτότητα και προοπτική ανάπτυξης που θα αφήνουν όλη την υπεραξία τους στον όμιλο», έχει ξεκαθαρίσει, διευκρινίζοντας ότι η συνεργασία με τον ιταλικό όμιλο Teddy για τα Terranova και Calliope είναι σημαντική, αλλά συγκεκριμένη.
Στο ίδιο πλαίσιο, ο κ. Ματεμτζής είχε αποκαλύψει ότι εξετάζει συστηματικά νέες κινήσεις εξαγορών. «Κοιτάω 6-7 εταιρείες τον τελευταίο χρόνο. Το θέμα είναι να έχουν στρατηγική αξία. Δεν θα πάρω κάτι που θα κανιβαλίζει την Pink Woman. Θέλω συμπληρωματικά brands, όπως το αθλητικό, το παιδικό, τα αξεσουάρ», είχε τονίσει.
Αλλωστε, η προσπάθεια εισόδου στα αξεσουάρ είχε ξεκινήσει ήδη από πέρυσι με το ενδιαφέρον για την ελληνική Axel Accessories, χωρίς όμως το συγκεκριμένο deal να ολοκληρωθεί, καθώς –όπως σημείωνε– μεγάλο μέρος της αγοράς είναι «είτε υπερτιμημένο είτε παγιδευμένο σε εσφαλμένη αντίληψη αξίας».
Το βήμα στα accessories, πάντως, έγινε τελικά μέσω… Ισπανίας. Ο όμιλος συμμετοχών DKM8 – Capital, συμφερόντων Ματεμτζή, δημιούργησε την Intraccesories Group, η οποία υπέγραψε πολυετή αποκλειστική συμφωνία για την ελληνική αγορά με το ισπανικό brand κοσμημάτων, αξεσουάρ και γυαλιών ηλίου Miramira, με αιχμή την ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων λιανικής.
Σε αυτό το εξελισσόμενο οικοσύστημα έρχεται πλέον να «κουμπώσει» και η αγορά των καλλυντικών. Η ομορφιά αντιμετωπίζεται ως φυσική προέκταση του lifestyle concept που ήδη αναπτύσσεται μέσα από την Pink Woman, τη Bodytalk και τα accessories, με υψηλή επαναληψιμότητα κατανάλωσης και άμεση διασύνδεση με τη γυναικεία μόδα και το athleisure. Το μοντέλο που εξετάζεται κινείται και εδώ στη λογική ιδιόκτητου brand ή εξαγοράς, ώστε να ενισχυθεί περαιτέρω η αξία του ομίλου.
Τα μεγέθη
Σε επίπεδο ομίλου, η Intrafashion αναμένεται φέτος να κλείσει με κύκλο εργασιών περίπου 55 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένης μιας μερικής ενσωμάτωσης της Bodytalk, η οποία πέρασε επίσημα στον όμιλο μετά την 1η Αυγούστου. Χωρίς την επίδραση της εξαγοράς, ο κύκλος εργασιών θα διαμορφωνόταν στα 50 εκατ. ευρώ, έναντι 46,7 εκατ. ευρώ το 2024, επίδοση που θεωρείται ιδιαίτερα θετική μέσα στο περιβάλλον στασιμότητας του λιανεμπορίου.
Τα καθαρά κέρδη για το 2025 εκτιμάται ότι θα προσεγγίσουν τα 6,5 εκατ. ευρώ, επιβεβαιώνοντας την ισχυρή λειτουργική κερδοφορία του ομίλου και τη σταθεροποίηση της Intrafashion σε νέα βάση.
Την ίδια ώρα, η επέκταση της Pink Woman στην Ιταλία εξελίσσεται σε έναν από τους βασικούς αναπτυξιακούς πυλώνες του ομίλου, σε μια αγορά με υψηλό ανταγωνισμό και ισχυρό συμβολισμό για τον κλάδο της μόδας. Παράλληλα, η Bodytalk αναπτύσσεται με έμφαση στη χονδρική και στη διεθνή διανομή, ενώ τα accessories μέσω Miramira συμπληρώνουν το lifestyle αποτύπωμα.
Διαβάστε ακόμη
Σάσα Βεζένκοφ: Τα «τρίποντα» στις deep-tech business, οι πολυεθνικές και το… χαλούμι (pics)
Meta AI στο WhatsApp: Η EE ξεκινά επίσημη έρευνα για την ενσωμάτωση των νέων λειτουργιών
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
