search icon

Επιχειρήσεις

Τέρνα – Μυτιληναίος μειοδότησαν στον διαγωνισμό Ροδοδάφνη – Ρίο των 175 εκατ. της ΕΡΓΟΣΕ

Το έργο συγκαταλέγεται στα επτά έργα συνολικού προϋπολογισμού 515, 3 εκατ. ευρώ, τα οποία έχουν δημοπρατηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα

Ολοκληρώθηκε την Τετάρτη το πρώτο βήμα του διαγωνισμού για τη νέα Σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Πάτρα στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, με την αποσφράγιση των προσφορών που κατέθεσαν τέσσερα σχήματα.

Συγκεκριμένα και με σειρά μειοδοσίας στο διαγωνισμό συμμετείχαν:

Πλέον, θα ακολουθήσουν οι προβλεπόμενες από το διαγωνισμό διαδικασίες για την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 175 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) και αφορά την κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλον χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο.

Το συγκεκριμένο έργο που συγκαταλέγεται στα επτά έργα συνολικού προϋπολογισμού 515, 3 εκατ. ευρώ, τα οποία έχουν δημοπρατηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα, αποτελεί τμήμα των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα.

Έργα που αποσκοπούν στη βελτίωση των ελληνικών μεταφορών και της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου.

Διαβάστε ακόμα:

Νέο «άλμα» του πληθωρισμού στο 3,4% τον Οκτώβριο (γραφήματα)

Στα 39 ευρώ η επιδότηση για το ρεύμα τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο (vid)

Θεόδωρος Γεροστεργιούδης: «Η Μασούτης δεν πωλείται – Σχεδιάζει εξαγορές»

Exit mobile version