Η Volvo Car AB ανακοίνωσε ότι πέτυχε υψηλότερα των προσδοκιών κέρδη για το τρίτο τρίμηνο, αξιοποιώντας το πρόγραμμα εξοικονόμησης κόστους ύψους 18 δισεκατομμυρίων κορωνών (περίπου 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια). Τα λειτουργικά έσοδα ανήλθαν σε 6,4 δισεκατομμύρια κορώνες, σημειώνοντας σημαντική υπέρβαση από τις προβλέψεις των αναλυτών. Παράλληλα, το λειτουργικό περιθώριο εμφάνισε βελτίωση. Αυτό συνέβη ενώ οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων της εταιρείας υποχώρησαν κατά 8% μέχρι τον Σεπτέμβριο του έτους.
«Το σχέδιο δράσης πέτυχε ταχύτερα από το αναμενόμενο μείωση των μεταβλητών και έμμεσων δαπανών μέσα στο τρίμηνο», αναφέρει η εταιρεία στη δήλωσή της. Επιπλέον, η Volvo ανέφερε μια μέτρια αύξηση των λιανικών πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα.
Η μετοχή της Volvo, κατέγραψε εκρηκτική άνοδο έως και 41% στο χρηματιστήριο της Στοκχόλμης, την ισχυρότερη ενδοσυνεδριακή αύξηση. Η θεαματική αυτή κίνηση αντικατοπτρίζει την αυξημένη εμπιστοσύνη των επενδυτών στις προοπτικές της εταιρείας, έπειτα από τα καλύτερα των αναμενόμενων αποτελέσματα τριμήνου και το επιτυχημένο πρόγραμμα μείωσης κόστους.
Συνολικά, οι μετοχές της Volvo έχουν ενισχυθεί περισσότερο από 25% από τις αρχές του έτους, σηματοδοτώντας μια από τις ισχυρότερες επιδόσεις στον ευρωπαϊκό κλάδο αυτοκινητοβιομηχανίας για το 2025.
Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν πως η στρατηγική αναδιάρθρωσης που έθεσε σε εφαρμογή ο Διευθύνων Σύμβουλος Håkan Samuelsson αρχίζει να αποδίδει. Ο κ. Samuelsson, που επέστρεψε στην εταιρεία τον Απρίλιο, έθεσε ως στόχο την αναστροφή της κερδοφορίας μέσω ενός προγράμματος αποδοτικότητας, το οποίο περιλαμβάνει και την κατάργηση χιλιάδων θέσεων εργασίας.
Όπως και άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, η Volvo έχει δεχθεί πλήγματα από τους αμερικανικούς δασμούς. Διαχειρίζεται επιπλέον την πίεση που προκύπτει από τους εισαγωγικούς δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα κινέζικης κατασκευής ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Καθώς ανήκει στον κινεζικό όμιλο Zhejiang Geely Holding Group και διαθέτει παραγωγή στην Ασία, προχώρησε στη μεταφορά δραστηριοτήτων σε εργοστάσια στο Βέλγιο και τη Νότια Καρολίνα. «Πρέπει να είμαστε μια αμερικανική εταιρεία που παράγει πιο κοντά στους πελάτες μας», δήλωσε ο Samuelsson στο Bloomberg Television. «Είμαι πολύ αισιόδοξος για το μέλλον της εταιρείας».
Η Volvo επενδύει σε νέα μοντέλα όπως το υβριδικό SUV XC70 με δυνατότητα φόρτισης από το δίκτυο, το οποίο παράγεται στην πόλη Taizhou της Κίνας κυρίως για τοπική αγορά, αλλά ενδέχεται να διατεθεί και σε άλλες αγορές στο μέλλον. Στο ίδιο πλάνο εντάσσεται και η παρουσίαση τον Ιανουάριο του πλήρως ηλεκτρικού EX60, που θα αποτελέσει μεσαίου μεγέθους διάδοχο του XC60.
Διαβάστε ακόμη:
Η αγορά «πνίγεται» από ΑΠΕ – Πάνω από 80 GW για έργα σε ένα δίκτυο με μέση κατανάλωση 5,5 GW
Με ΑΙ το νέο πανεπιστημιακό campus και τα 1.000 νέα φοιτητικά σπίτια στο project του Eλληνικού (pic)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
