search icon

Ευρώπη

Carrefour: Βάζει στον «πάγο» τις τιμές σε 100 προϊόντα καθημερινής χρήσης (tweets)

Θα μειώσει τις τιμές μέχρι τις 30 Νοεμβρίου σε μια ποικιλία προϊόντων, που κυμαίνονται από είδη διατροφής έως προϊόντα υγειονομικής περίθαλψης και ρούχα

Η γαλλική εταιρεία σούπερ μάρκετ Carrefour, αποφάσισε να “παγώσει” τις τιμές σε 100 προϊόντα καθημερινής χρήσης, από κονσέρβες σαρδέλες, μέχρι ρύζι και υγρά απορρυπαντικών.

Έτσι, εντάχθηκε στη λίστα με άλλες εταιρείες που προσπαθούν να βοηθήσουν τους καταναλωτές να αντιμετωπίσουν τον υψηλό πληθωρισμό.

Οι κινήσεις έρχονται μετά τις πιέσεις της κυβέρνησης Μακρόν στις επιχειρήσεις, προκειμένου να κάνουν περισσότερα για να καταπολεμήσουν την άνοδο των τιμών.

Αντιμετωπίζοντας την προοπτική ενός υπερφόρου στα κέρδη-ρεκόρ τους, η γαλλική πετρελαϊκή TotalEnergies και ο ναυτιλιακός κολοσσός CMA, έλαβαν περαιτέρω μέτρα για να μειώσουν τις τιμές τον Ιούλιο.

Η TotalEnergies δήλωσε ότι θα μείωνε τις τιμές καυσίμων στα πρατήρια της σε όλη τη Γαλλία από την 1η Σεπτεμβρίου μέχρι το τέλος του έτους, ενώ η CMA δήλωσε ότι θα μειώσει τα ναύλα μεταφοράς κατά 750 εκατ. ευρώ ανά κοντέινερ για τις εισαγωγές της Γαλλίας από την Ασία.

Η Carrefour ανακοίνωσε ότι θα μειώσει τις τιμές μέχρι τις 30 Νοεμβρίου σε μια ποικιλία προϊόντων, που κυμαίνονται από είδη διατροφής έως προϊόντα υγειονομικής περίθαλψης και ρούχα.

Εν όψει του αυξανόμενου πληθωρισμού, άλλες επιχειρήσεις λιανικής έχουν βάλει στο επίκεντρο τις ανησυχίες των καταναλωτών για το κόστος διαβίωσης, με τις δικές τους προωθητικές καμπάνιες.

Τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν αυτόν τον μήνα έδειξαν ότι ο γαλλικός πληθωρισμός σημείωσε άνοδο στο 6,8% τον Ιούλιο, στο υψηλότερο επίπεδο από τις αρχές της δεκαετίας του ’90, όταν η Γαλλία ξεκίνησε να χρησιμοποιεί τη μεθοδολογία της ΕΕ για να υπολογίζει τα στοιχεία.

Διαβάστε ακόμα: 

Eurobank Equities: Επενδυτές, μειώστε τις θέσεις σας στο Χ.Α. – Ποιες μετοχές θα «αντέξουν» 

Φυσικό αέριο: Στα ύψη οι τιμές στην Ευρώπη – Φόβοι για αύξηση στα 400 ευρώ ανά μεγαβατώρα 

Ρέτσος (ΣΕΤΕ): Ευπρόσδεκτα τα ρεκόρ αλλά αναγκαίο τώρα το ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο στον τουρισμό

Exit mobile version