Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε σήμερα στους υπεύθυνους της TikTok την προκαταρκτική της θέση ότι η πλατφόρμα δεν συμμορφώνεται με την υποχρέωση που απορρέει από τον Κανονισμό για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (DSA) σχετικά με τη δημοσίευση διαφημίσεων. Σύμφωνα με την Κομισιόν, η TikTok δεν παρέχει επαρκείς πληροφορίες για το περιεχόμενο των διαφημίσεων, τους αποδέκτες τους και τον χρηματοδότη της διαφήμισης.
Επιπροσθέτως, η Επιτροπή υποστηρίζει ότι «το διαφημιστικό περιεχόμενο της TikTok δεν επιτρέπει στο κοινό να εκτελέσει λεπτομερείς αναζητήσεις με βάση αυτά τα στοιχεία, περιορίζοντας έτσι τη χρησιμότητα του μηχανισμού διαφάνειας».
Τα πορίσματα της Επιτροπής προέκυψαν από ανάλυση εσωτερικών εγγράφων της εταιρείας, πρακτική αξιολόγηση των εργαλείων της TikTok και συνεντεύξεις με ειδικούς του κλάδου. Με βάση αυτά, η Κομισιόν ενημερώνει την TikTok για την αρχική της διαπίστωση περί παραβίασης του DSA. Η εταιρεία έχει πλέον δικαίωμα να αποκτήσει πρόσβαση στον φάκελο της έρευνας και να ασκήσει το δικαίωμα υπεράσπισής της.
Διαβάστε ακόμη
Ποια ηχηρά επιχειρηματικά ονόματα διεκδικούν την «Ακτή Βουλιαγμένης» (pics)
Καμπανάκι Πάουελ για επίμονα σοκ που οδηγούν σε πληθωριστική αστάθεια (tweets)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
