search icon

Ευρώπη

Eurostat: Ποιες χώρες είναι «πρωταθλήτριες» στις online πωλήσεις (γράφημα)

Συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία οι διαδικτυακές πωλήσεις των επιχειρήσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Σημαντική αύξηση και το 2020 παρουσίασαν οι διαδικτυακές πωλήσεις των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων σε πολλές χώρες της ‘Ενωσης, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat.

Πιο συγκεκριμένα, το 2020 το 22% των επιχειρήσεων της ΕΕ είχαν ηλεκτρονικές πωλήσεις. Το 19% ανέφερε ότι οι διαδικτυακές του πωλήσεις έφτασαν τουλάχιστον το 1% του συνολικού κύκλου εργασιών του, που συνιστά αύξηση 1 ποσοστιαίας μονάδας σε σύγκριση με το 2019 και 6 ποσοστιαίων μονάδων από 13% του 2010.

Η σταθερή ανάπτυξη στις πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου σε πολλές χώρες ενισχύθηκε λόγω της πανδημικής κρίσης και των περιορισμών στις μετακινήσεις των πολιτών, που οδήγησαν τόσο τους πελάτες όσο και τις επιχειρήσεις να στραφούν στις διαδικτυακές πωλήσεις.

\Πιο εξοικειωμένη με το ηλεκτρονικό εμπόριο εμφανίστηκε η Δανία, η οποία κατέγραψε το υψηλότερο μερίδιο επιχειρήσεων που πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις (ηλεκτρονικές πωλήσεις τουλάχιστον 1% του συνολικού κύκλου εργασιών τους) μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ με 38%. Το ποσοστό αυτό δεν σημείωσε, ωστόσο, κάποια μεταβολή από το προηγούμενο έτος.

Η Ιρλανδία και η Σουηδία βρέθηκαν στη δεύτερη θέση, με 34% η καθεμία, σημειώνοντας αύξηση 1 και 3 μονάδων σε σύγκριση με το 2019.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κάποιες χώρες σημείωσαν σημαντική αύξηση των επιχειρήσεων που ξεκίνησαν να δραστηριοποιούνται διαδικτυακά, με online πωλήσεις. Το Βέλγιο και η Φινλανδία κατέγραψαν την υψηλότερη αύξηση σε επιχειρήσεις που πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις (ηλεκτρονικές πωλήσεις τουλάχιστον 1% του συνολικού κύκλου εργασιών τους) το 2020., καταγράφοντας αύξηση 31% και 24%, αντίστοιχα . Πρόκειται για αύξηση κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες.

Αντιθέτως, η Ρουμανία κατέγραψε τη μεγαλύτερη μείωση μεταξύ των κρατών μελών, κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες, σε 12%, με την Τσεχία να ακολουθεί πέφτοντας κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες (25%) και την Πορτογαλία που έπεσε 4 ποσοστιαίες μονάδες (16%).

Αναφορικά με τον προορισμό των πωλήσεων, το 2020 συνέχισαν τα παραδοσιακά μοτίβα των προηγούμενων χρόνων, με το 22% των επιχειρήσεων να πραγματοποιούν πώληση σε πελάτες στην ίδια χώρα, το 9% σε πελάτες σε άλλες χώρες της ΕΕ και το 5% στις υπόλοιπες κόσμο.

Διαβάστε ακόμα:

Telefonica: Συμφώνησε με τους εργαζόμενους για περικοπές 2.700 θέσεων εργασίας

«Grand Chalet»: Ξανά στο σφυρί στις 7 Ιανουαρίου το κάποτε φημισμένο ξενοδοχείο

«Έκρηξη» πλούτου: Πάνω από 1.000 super yachts υπό κατασκευή για τους μεγιστάνες του πλανήτη

Exit mobile version