search icon

Ναυτιλία

Δρ Ιωάννης Κούστας: Καθαρά κέρδη $331,4 εκατ. για την Danaos το α’ τρίμηνο αυξημένα κατά 11,8%

Τα συνολικά έσοδα από χρονοναυλώσεις έφθασαν τα 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια με ναυλώσεις μέσης διάρκειας τα 3,8 έτη οι οποίες έχουν επεκταθεί έως το 2028

Κέρδη ρεκόρ από τα κλεισμένα χρονοναυλοσύμφωνα μέσα στο α’ τρίμηνο του 2022 με ισχύ έως το 2028 σημείωσε η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Danaos συμφερόντων του δρ Ιωάννη Κούστα. Η εταιρεία κατέγραψε καθαρά κέρδη 331,4 εκατομμυρίων δολαρίων έναντι 296,7 το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2021. Τα λειτουργικά έσοδα ανήλθαν στα 132,1 εκατομμύρια ενώ τα προσαρμοσμένα EBITDA εκτοξεύτηκαν στα 269,4 εκατ. από 96,2 πέρσι.

Τα συνολικά έσοδα από χρονοναυλώσεις έφθασαν τα 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια με ναυλώσεις μέσης διάρκειας τα 3,8 έτη οι οποίες έχουν επεκταθεί έως το 2028.

Στην ενισχυμένη εικόνα των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας συνεισέφερε και η μετοχική συμμετοχή της στη ισραηλινών συμφερόντων εταιρεία Liner-ΖΙΜ με το μέρισμα του α’ τριμήνου να φθάνει τα 110 εκατομμύρια. Η Danaos ανακοίνωσε ότι πούλησε 1,5 εκατ. μετοχές της ΖΙΜ τον Απρίλιο για 85,3 εκατομμύρια δολάρια.

Η ρευστότητας της εταιρείας είναι 708 εκατομμύρια. Στη διάρκεια του β’ τριμήνου αναμένεται η αποπληρωμή χρεών και άλλων υποχρεώσεων ύψους 437 εκατομμυρίων.

Η Danaos ανακοίνωσε μέρισμα 0,75 δολ ανά μετοχή το οποίο θα καταβληθεί στις 8 Ιουνίου.

Ο Ιωάννης Κούστας στην τοποθέτησή του ανέδειξε τις σημερινές γεωπολιτικές συνθήκες και τις υψηλές τιμές ενέργειας, τον πληθωρισμό, τις προοπτικές των επιτοκίων και την πολιτική της Κίνας για μηδενικά κρούσματα από την πανδημία.

Ειδικότερα επεσήμανε: “Παρ’ ότι τα ναύλα δεν έχουν επηρεαστεί σημαντικά, το αίσθημα στην αγορά έχει αλλάξει και οι συμμετέχοντες έχουν υιοθετήσει μία πιο συντηρητική προσέγγιση. Από την άλλη πλευρά οι διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό και είναι σχεδόν απίθανο να δούμε βελτίωση της κατάστασης μέσα στο 2022. Αυτές οι συνθήκες έχουν επιφέρει κέρδη ρεκόρ στις liner εταιρείες και υψηλότερα ποσοστά ναυλώσεων.

Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από 71 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μεταφορικής ικανότητας 46.200 TEUs.

Διαβάστε ακόμη:

Ενεργειακή κρίση: Το σχέδιο €300 δισ. της Κομισιόν – Εισαγωγές μη ρωσικού αερίου, ΑΠΕ και εξοικονόμηση ενέργειας

Atlantic Council: Ο πόλεμος στην Ουκρανία θα ανοίξει ξανά τη διπλωματία των αγωγών – Γιατί ο East Med δεν έχει πεθάνει

Σαουδική Αραβία: Το Ταμείο Δημοσίων Επενδύσεων ψηφίζει ιαπωνικό gaming

Exit mobile version