search icon

Ναυτιλία

EuroDry: Βελτίωση προοπτικών παρά τις ζημιές – Η στρατηγική Πίττα ενισχύει τη ρευστότητα

Ενίσχυση ρευστότητας και αισιοδοξία για το Q4: Ο Αριστείδης Πίττας σχολιάζει τα αποτελέσματα της EuroDry

Η EuroDry Ltd., συμφερόντων του Αριστείδη Πίττα, ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το γ’ τρίμηνο και το εννεάμηνο του 2025, παρουσιάζοντας μικρή υποχώρηση στα έσοδα και καθαρές ζημιές, αλλά και σημαντικές κινήσεις ενίσχυσης της ρευστότητας και χρηματοδότησης των νεότευκτων πλοίων της.

Για το τρίτο τρίμηνο του 2025, η εταιρεία κατέγραψε:

Καθαρά έσοδα 14,4 εκατ. δολάρια
Ζημία 0,7 εκατ. δολαρίων, ή 0,24 δολ. ανά μετοχή
Adjusted ζημίες 0,6 εκατ. δολαρίων
Adjusted EBITDA 4,1 εκατ. δολάρια
Μέσο όρο στόλου 12 πλοία με TCE 13.232 δολ./ημέρα
Η εταιρεία συνέχισε και το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών, έχοντας διαθέσει μέχρι σήμερα 5,3 εκατ. δολάρια για 334.674 μετοχές.

 

Αποτελέσματα εννεαμήνου

Στο εννεάμηνο:

Τα έσοδα ανήλθαν σε 34,9 εκατ. δολάρια
Οι ζημίες στους μετόχους έφτασαν τα 7,4 εκατ. δολάρια
Το Adjusted net loss διαμορφώθηκε στα 9,3 εκατ. δολάρια
Το Adjusted EBITDA στα 5 εκατ. δολάρια
Ο μέσος όρος στόλου ήταν 12,3 πλοία με TCE 10.210

Η EuroDry προχώρησε σε σειρά κινήσεων που ενισχύουν σημαντικά τη ρευστότητά της:

Πώληση του M/V Eirini P. έναντι 8,5 εκατ. δολαρίων, με κέρδος 0,7 εκατ. δολ.
Συμφωνία με Eurobank για δάνειο έως 39,5 εκατ. δολ., καλύπτοντας το M/V Yannis Pittas και μέρος της χρηματοδότησης του υπό ναυπήγηση Ultramax Troboni.
Νέα χρηματοδότηση από Crediabank, ύψους έως 26,9 εκατ. δολ., για το υπό κατασκευή M/V Aristeidis.

Συνολικά, αυτές οι κινήσεις αναμένεται να αυξήσουν τη ρευστότητα της εταιρείας κατά περίπου 15 εκατ. δολάρια έως το τέλος του 2025.

Αριστείδης Πίττας: «Η ανάκαμψη της αγοράς θα αποτυπωθεί στο τέταρτο τρίμηνο»

Ο πρόεδρος και CEO της EuroDry, Αριστείδης Πίττας, υπογράμμισε ότι η αγορά ξηρού φορτίου παρουσίασε σαφή βελτίωση από το καλοκαίρι και μετά.

Οι ναύλοι των Ultramax κινήθηκαν:

Κάτω από 15.000 δολ./ημέρα στο γ’ τρίμηνο
Πάνω από 17.000 δολ./ημέρα από τις αρχές Οκτωβρίου

«Τα αποτελέσματά μας δεν αντικατοπτρίζουν ακόμη αυτή την άνοδο, γιατί οι περισσότερες ναυλώσεις είχαν κλειστεί σε χαμηλότερα επίπεδα. Αναμένουμε το Q4 να δείξει την πραγματική βελτίωση», τόνισε.

Παράλληλα, επεσήμανε ότι η εταιρεία ενισχύει το ταμείο της για να συνεχίσει απρόσκοπτα το πρόγραμμα ανανέωσης και επέκτασης του στόλου το 2026, παρά τις γεωπολιτικές αβεβαιότητες.

Ο CFO Τάσος Ασλίδης ανέφερε ότι τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν ελαφρώς λόγω της αποδυνάμωσης του δολαρίου, ενώ τα G&A μειώθηκαν σε ετήσια βάση.

Το συνολικό χρέος στις 30 Σεπτεμβρίου 2025 ήταν 97,9 εκατ. δολάρια, με διαθέσιμα ταμειακά υπόλοιπα 11,9 εκατ. δολάρια.

Διαβάστε ακόμη

Κατοικία: Παρέμβαση της Κομισιόν για την έκρηξη των τιμών στην Ευρώπη

Ηilton: Οι ευκαιρίες που βλέπει στον ελληνικό τουρισμό – Τα 18 νέα ανοίγματα και οι καθυστερήσεις στη συνεργασία με τον όμιλο Δουζόγλου

Morgan Stanley για bitcoin: Ξεκινά η περίοδος της πτώσης – Tι σημαίνει για τους επενδυτές

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version