search icon

Ναυτιλία

Γιάννης Μώραλης: Μεγάλο έργο υποδομής η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο έως το λιμάνι

Συγκροτείται ομάδας εργασίας από τα εμπλεκόμενα μέρη, με την πρώτη συνάντηση να προγραμματίζεται την ερχόμενη εβδομάδα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Στην ευρεία τηλεδιάσκεψη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα, με θέμα την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο έως το λιμάνι συμμετείχε ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, χαρακτηρίζοντας το έργο ως εμβληματικό για όλη την Αττική. Από τον Δήμο Πειραιά συμμετείχε επίσης ο Αντιδήµαρχος Προγραμματισμού και Βιώσιµης Ανάπτυξης Δημήτρης Καρύδης.

Συζητήθηκαν οι παράμετροι, οι τεχνικές λεπτομέρειες και οι άμεσες ενέργειες που πρέπει να γίνουν σχετικά με το έργο. Αποφασίστηκε η συγκρότηση ομάδας εργασίας από τα εμπλεκόμενα μέρη, με τον κ. Μώραλη να συμμετέχει από την πλευρά του Δήμου Πειραιά. Μάλιστα, η πρώτη συνάντηση της ομάδας εργασίας θα γίνει την ερχόμενη εβδομάδα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Συμμετείχαν επίσης ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές Νίκος Ταχιάος, η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδια για θέματα μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Κωνσταντίνος Μαγουλάς, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ Αθανάσιος Κοτταράς, ο αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών Δημήτρης Αναγνώπουλος, Διευθυντικά στελέχη των Υπουργείων, υπηρεσιακοί παράγοντες καθώς και η εταιρεία Dimand.

Η τηλεδιάσκεψη έρχεται σε συνέχεια της συνάντησης του κ. Μώραλη με τον κ. Σταϊκούρα που είχε πραγματοποιηθεί στο Υπουργείο στις 22.1.24, στην «ατζέντα» της οποίας κυρίαρχο θέμα ήταν η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο έως το λιμάνι.

Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, μιλώντας κατά την τηλεδιάσκεψη, τόνισε πως η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο έως το λιμάνι, είναι ένα εμβληματικό έργο όχι μόνο για τον Πειραιά, αλλά για ολόκληρη την Αττική, το οποίο αποτελεί διαχρονικό αίτημα της πόλης και είναι ψηλά στην «ατζέντα» των διεκδικήσεων της σημερινής Δημοτικής Αρχής.

Στη συνέχεια ο κ. Μώραλης σημείωσε: «Δεν πρόκειται για ένα τοπικό ζήτημα, αλλά για ένα μεγάλο έργο υποδομής καθώς δεν αφορά μόνο στη λειτουργία του Δήμου Πειραιά, αφορά κυρίως στη λειτουργία του μεγάλου και ταχέως αναπτυσσόμενου λιμανιού της χώρας, από το οποίο διέρχονται πολλά εκατομμύρια άνθρωποι με τα αντίστοιχα οχήματα ετησίως, με την πόλη μας να δέχεται σημαντική επιβάρυνση σε κυκλοφοριακό και περιβαλλοντικό επίπεδο.

Είναι λοιπόν ένα έργο εθνικής εμβέλειας και κομβικής σημασίας με άκρως θετικό πρόσημο και πιστεύω πως η υλοποίησή του σε συνδυασμό με τη λειτουργία του τραμ και του μετρό, θα συμβάλλει ώστε να αποσυμφορηθεί σε μεγάλο βαθμό το κυκλοφοριακό στο μεγάλο λιμάνι της χώρας.

Ήταν μια άκρως εποικοδομητική συζήτηση, η οποία θα συνεχιστεί την ερχόμενη εβδομάδα στο Υπουργείο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Υπουργό κ. Σταϊκούρα, τους Υφυπουργούς, τους Γενικούς Γραμματείς, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΣΤΑΣΥ και όλα τα εμπλεκόμενα μέρη για τη θετική τους διάθεση, ώστε να προχωρήσουν τάχιστα οι διαδικασίες και η σχετική επεξεργασία, η οποία θα μάς δείξει το κατά πόσο είναι εφικτή η υλοποίηση αυτού του ιδιαιτέρως σημαντικού αναπτυξιακού έργου».

Διαβάστε ακόμη 

Οικογένεια Τσαντίλη: Βγαίνει στο σφυρί εξοχική κατοικία στην Αυλίδα (pics)

Το σχέδιο για να αντιμετωπιστεί η στεγαστική κρίση – Ποια μέτρα και προγράμματα έρχονται

ΕΚΤ: Γιατί κρούει τον κώδωνα στις τράπεζες για τα εμπορικά ακίνητα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version