Το νέο υπερσύγχρονο Pure Car & Truck Carrier (PCTC) του Ομίλου Grimaldi, παραδόθηκε στη Σαγκάη, σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στα ναυπηγεία SWS και CSTC, μέλη της China State Shipbuilding Corporation (CSSC). Πρόκειται για το Grande Istanbul, τέταρτο από τα επτά «ammonia-ready» που έχει παραγγείλει ο όμιλος με έδρα τη Νάπολη, επενδύοντας σε στόλο νέας γενιάς με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα.
Με μήκος 200 μέτρα, πλάτος 38 μέτρα και 77.500 τόνους ολική χωρητικότητα, έχει σχεδιαστεί για τη μεταφορά αυτοκινήτων, SUV, φορτηγών, van — ακόμη και ηλεκτρικών οχημάτων — καθώς και για κάθε είδους φορτίο ροής. Η μεταφορική του ικανότητα φτάνει τις 9.241 CEU, διαθέτοντας τέσσερα ειδικά διαμορφωμένα καταστρώματα για ογκώδη και βαριά φορτία έως 250 τόνων και ύψους 6,5 μέτρων.
Στην τελετή παρευρέθηκαν ο Zhang Wei, αντιπρόεδρος της SWS, καθώς και ο Luigi Pacella Grimaldi, Automotive Intercontinental Director του Ομίλου Grimaldi. Ιδιαίτερη παρουσία ήταν η Chunyan Yuan, αντιπρόεδρος του κινεζικού κολοσσού SANY Group, η οποία είχε και τον ρόλο της «νονάς» της νέας μονάδας μια ένδειξη της ενισχυμένης συνεργασίας μεταξύ Grimaldi και του κορυφαίου παίκτη στην παραγωγή βαρέων μηχανημάτων.
Η SANY χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια τα δρομολόγια Grimaldi για εξαγωγές προς Αφρική, Μεσόγειο, Βόρεια Ευρώπη και την περιοχή του Κόλπου, με τη νέα PCTC να έρχεται να θωρακίσει περαιτέρω αυτούς τους εμπορικούς άξονες.
Το πλοίο είναι ήδη έτοιμο να ξεκινήσει το ταξίδι της στη γραμμή Ανατολική Ασία – Περσικός Κόλπος. Από τα κινεζικά λιμάνια Taicang και Ningbo, πρόκειται να φορτώσει με τελικό προορισμό το Jebel Ali στα ΗΑΕ:
- 2.000+ αυτοκίνητα
- 1.000 περίπου van
- 4.800 μέτρα γραμμικού φορτίου (γερανοί, φορτηγά, τρέιλερ, εκσκαφείς και άλλο breakbulk φορτίο)
«Είμαστε υπερήφανοι που οι επενδύσεις μας σε νέες μονάδες μεταφράζονται σε αναβαθμισμένες υπηρεσίες και προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας, όπως η SANY», δήλωσε ο Emanuele Grimaldi, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου. «Με πλοία μεγάλα, σύγχρονα και φιλικά προς το περιβάλλον, δίνουμε ουσιαστική ώθηση σε κομβικά δρομολόγια από και προς την Ασία, ανταποκρινόμενοι στη ζήτηση για αξιόπιστες και υψηλής ποιότητας συνδέσεις».
Το πλοίο αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα της νέας φιλοσοφίας του ομίλου:
Διαθέτει νέας γενιάς ηλεκτρονική κύρια μηχανή, με από τους χαμηλότερους ειδικούς δείκτες κατανάλωσης της κατηγορίας.
Είναι πιστοποιημένο ως Ammonia Ready από τον RINA, επιτρέποντας μελλοντική μετατροπή για χρήση αμμωνίας ως καυσίμου μηδενικού άνθρακα.
Είναι εξοπλισμένο με cold ironing, για τροφοδοσία με ηλεκτρική ενέργεια από την ξηρά κατά την παραμονή στο λιμάνι.
Χάρη στον σχεδιασμό του μειώνει έως και 50% τις εκπομπές CO₂ ανά μεταφερόμενη μονάδα σε σύγκριση με προηγούμενης γενιάς PCTC.
Διαβάστε ακόμη
Goldman Sachs: Αγοράζει την Innovator Capital έναντι $2 δισ. – Στροφή στα buffer funds
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
