search icon

Ναυτιλία

Performance Shipping: Ισχυρή επίδοση εννεαμήνου με καθαρά κέρδη 42,4 εκατ. δολ.

Η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρεία ανακοίνωσε μειωμένα αποτελέσματα τριμήνου αλλά σημαντική άνοδο στο εννεάμηνο, με ενισχυμένο χαρτοφυλάκιο ναύλων και στρατηγικές επενδύσεις σε δύο νεότευκτα Suezmax

Performance Shipping

Καθαρά κέρδη 3,9 εκατ. δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο του 2025, έναντι 12,4 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο του 2024 ανακοίνωσε η Performance Shipping Inc της Αλίκης Παληού.

Τα βασικά και απομειωμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν σε 0,28 δολ. και 0,10 δολ. αντίστοιχα.

Τα έσοδα του τριμήνου ανήλθαν σε 18,5 εκατ. δολάρια (17,5 εκατ. δολ. καθαρά από έξοδα ταξιδίου), έναντι 22,9 εκατ. δολαρίων (22,1 εκατ. δολ. καθαρά) πέρυσι, με την εταιρεία να αποδίδει την πτώση στη μειωμένη διαθέσιμη χωρητικότητα λόγω δεξαμενισμού του πλοίου P. Aliki τον Αύγουστο, καθώς και στη μείωση των time-charter equivalent (TCE) ναύλων. Ο μέσος TCE του στόλου υποχώρησε στα 29.460 δολ./ημέρα, από 34.307 δολ./ημέρα το 2024. Οι λειτουργικές ταμειακές ροές διαμορφώθηκαν σε 13,5 εκατ. δολ., έναντι 16,1 εκατ. δολ. πέρυσι.

Για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2025, η Performance Shipping κατέγραψε καθαρά κέρδη 42,4 εκατ. δολαρίων, αυξημένα από 34 εκατ. δολ. την ίδια περίοδο του 2024. Τα βασικά και απομειωμένα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε 3,30 δολ. και 1,09 δολ., αντίστοιχα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ανδρέας Μιχαλόπουλος, τόνισε ότι η αγορά των δεξαμενόπλοιων παρέμεινε ισχυρή το τρίτο τρίμηνο, με αυξημένη ζήτηση σε tonne-miles λόγω γεωπολιτικών εξελίξεων και υψηλής παγκόσμιας κατανάλωσης. Τα spot ναύλα Aframax κινήθηκαν κοντά στα 37.500 δολ./ημέρα, στηρίζοντας το περιβάλλον των ναυλώσεων.

Ωστόσο, τα κέρδη μειώθηκαν σε σχέση με το 2024 κυρίως λόγω υψηλότερων χρηματοοικονομικών και διοικητικών εξόδων από την έκδοση ομολόγου στη Νορβηγία και νέα sale & lease-back schemes, καθώς και από τον δεξαμενισμό του M/T P. Aliki.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσης του στόλου, η εταιρεία προχώρησε στην απόκτηση δύο Suezmax οικολογικού σχεδιασμού, κατασκευής 2019, με παράδοση στις αρχές του 2026. Και τα δύο πλοία έχουν εξασφαλισμένη απασχόληση τριετίας στα 36.500 δολ./ημέρα, ενώ το Aframax M/T P. Long Beach ναυλώθηκε για δύο έτη στα 30.500 δολ./ημέρα.

Οι συμφωνίες αυτές ανεβάζουν το secured revenue backlog στα 330 εκατ. δολάρια, με κάλυψη σταθερών ναύλων 70% για το 2026 και 57% για το 2027. Ένα ακόμη πλοίο του στόλου καθίσταται διαθέσιμο εντός του τριμήνου, με την εταιρεία να αναμένει ευνοϊκές ναυλώσεις λόγω της χειμερινής περιόδου και της ισχυρής αγοράς Aframax.

Ο κ. Μιχαλόπουλος σημείωσε ότι η προσθήκη των δύο Suezmax αποτελεί «κομβικό βήμα» για την ανάπτυξη και ανανέωση του στόλου. Η μεταφορική ικανότητα του στόλου έχει αυξηθεί κατά 75% από το τέλος του 2024, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας μειώθηκε από 13,6 σε 9,2 έτη.

Η εταιρεία κλείνει το τρίμηνο με 212 εκατ. δολ. σε διαθέσιμα, ενισχυμένη από την έκδοση ομολόγου 100 εκατ. δολ. στη Νορβηγία, προσφέροντας ευελιξία για τη χρηματοδότηση των επενδυτικών της σχεδίων.

Διαβάστε ακόμη

Grindr: Ναυάγησε το mega-deal των $3,46 δισ. – Βουτιά 12% για τη μετοχή

Νικόλας Λυκιαρδόπουλος: Τράβηξε την “πρίζα” της εταιρείας κατεψυγμένων To Your Door ΑΕ

Oxford Economics για Ευρωζώνη: Ανθεκτική αλλά όχι άτρωτη σε νέα κρίση χρέους (γραφήματα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version