search icon

Οικονομία

Black Friday: Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές κατά τις ηλεκτρονικές συναλλαγές

Συστάσεις της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή

Ενόψει των εμπορικών προσφορών της Black Friday στις 27 Νοεμβρίου, η οποία συχνά δημιουργεί την αίσθηση του «επείγοντος» στη λήψη απόφασης αγοράς, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συστήνει στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διενέργεια των ηλεκτρονικών τους συναλλαγών και να ελέγχουν αν παρέχονται οι  ακόλουθες πληροφορίες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα:

Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στην περίπτωση που ένα προϊόν πωλείται σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή και να αποφεύγετε τις προσφορές που εμφανίζονται σε αναδυόμενα παράθυρα, αν προέρχονται από άγνωστους ιστοτόπους.

Επισημαίνεται ότι οι συναλλαγές μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας προσφέρουν περισσότερες δικλείδες ασφαλείας για τον καταναλωτή σε περίπτωση που η επιχείρηση δεν παραδώσει το προϊόν, έναντι της κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

Συστήνεται επίσης στους καταναλωτές:

Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών συμπεριφορών οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην τηλεφωνική γραμμή Καταναλωτή 1520 της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή ή να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους  μέσω της φόρμας καταγγελιών που βρίσκεται αναρτημένη στην ιστοσελίδα  του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων  ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στη διεύθυνση 1520@efpolis.gr

Διαβάστε ακόμη: 

Folli Follie: «Eξαϋλώνονται» τα ποσοστά των Κουτσολιούτσων – Τι προβλέπει η συμφωνία εξυγίανσης

Κορωνοϊός: Εκτός ελέγχου η Β. Ελλάδα – Εκτακτη σύσκεψη, νέα μέτρα στο τραπέζι

ΕΣΕΕ προς πρωθυπουργό: Αποδεδειγμένα ασφαλείς οι ΜμΕ – Ζήτημα επιβίωσης η επαναλειτουργία τους

Exit mobile version