search icon

Οικονομία

Έρευνα: Η ακρίβεια στα βασικά προϊόντα προβληματίζει έξι στα δέκα νοικοκυριά

Απαισιοδοξία για το μέλλον της οικονομίας, ανησυχία για τη βιωσιμότητα της επιχείρησης τους, προβληματισμός για τις τιμές των τροφίμων είναι ορισμένα από τα ευρήματα της έρευνας

Εξακολουθούν να προβληματίζουν περισσότερο, τα έξι στα δέκα νοικοκυριά, τα βασικά αγαθά (φαγητό, τρόφιμα, ποτά, σούπερ μάρκετ) με την ενέργεια (ηλεκτρικό ρεύμα, καύσιμα, θέρμανση) στη δεύτερη θέση, αλλά αρκετά πιο χαμηλά από την πρώτη πηγή ανησυχίας.

Αυτό προκύπτει, μεταξύ άλλων από τη νέα έρευνα της Pulse RC για το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, για την πορεία της οικονομίας, την ακρίβεια, το πρόβλημα στέγης ενώ εξετάζεται και το θέμα της συμμετοχής των ψηφοφόρων στις ευρωεκλογές.

Απαισιοδοξία για το μέλλον της οικονομίας, ανησυχία για τη βιωσιμότητα της επιχείρησης τους, προβληματισμός για τις τιμές των τροφίμων είναι ορισμένα από τα ευρήματα όπως σημειώνει σε δήλωσή του ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών Γιάννης Χατζηθεοδοσίου με αφορμή τα ευρήματα της έρευνας.

Συγκεκριμένα δηλώνει:

«Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, πάντα κοντά στη μικρομεσαία επιχείρηση και τον ελεύθερο επαγγελματία, εξέτασε διάφορα επίκαιρα θέματα της οικονομίας, της αγοράς και της πολιτικής μέσω έρευνας που διενέργησε η Pulse RC για λογαριασμό του. Από τα ευρήματα φαίνεται ξεκάθαρα η ανησυχία των ερωτηθέντων για το μέλλον της οικονομίας αλλά και της απασχόλησης τους καθώς και το πρόβλημα που υπάρχει λόγω της ακρίβειας, κυρίως στις τιμές των τροφίμων, κάτι που επηρεάζει αρνητικά όλο το επιχειρείν.

Προβληματισμό προκαλεί το συμπέρασμα ότι το 60% των ερωτηθέντων δηλώνει απαισιόδοξο για την πορεία της οικονομίας ενώ αναδεικνύεται και το μεγάλο ζήτημα στον τομέα της στέγης με το 51% να απαντά ότι το θεωρεί πολύ και αρκετά σημαντικό πρόβλημα.

Ζήτημα φαίνεται να υπάρχει και με το θέμα των τιμολογίων του ηλεκτρικού ρεύματος καθώς το 33% δηλώνει ότι είναι δύσκολη και πολύ δύσκολη η διαδικασία επιλογής χρώματος.

Τέλος, σχετικά με τις ευρωεκλογές, σχεδόν οι μισοί (47%) συμμετέχοντες απαντούν ότι θα ψηφίσουν το ίδιο με ό,τι είχαν ψηφίσει στις εθνικές εκλογές ενώ το 15% απαντά ότι θα ψηφίσει με στόχο να στείλει μήνυμα διαμαρτυρίας.

Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει από τα ευρήματα της έρευνας είναι η ανάγκη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των ελεύθερων επαγγελματιών για επιπλέον στήριξη στις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στον τομέα της οικονομίας.»

Η έρευνα

Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε το διάστημα 28 Φεβρουαρίου – 11 Μαρτίου 2024 σε δείγμα 1.052 ενηλίκων, διερευνήθηκε ένα ευρύ πεδίο θεμάτων όπως η οικονομία, οι επερχόμενες ευρωεκλογές, το πρόβλημα της στέγης, οι πρόσφατες αλλαγές στα τιμολόγια ρεύματος, τα θέματα των αγροτών, μαζί με τη διαχρονική εξέλιξη οικονομικών δεικτών, όλα μέσα από την οπτική των καταναλωτών και, ειδικότερα, των επιχειρηματιών / επαγγελματιών.

Η γενική εικόνα που καταγράφει έχει ως εξής:

Διαβάστε ακόμη

Golden Visa: Με μακρά μεταβατική περίοδο η αυστηροποίηση των ορίων

Ο Γκρίνμπεργκ, τα προβλήματα και οι πράσινες συνωμοσίες (…όπως άλογα), ο Σκλαβενίτης στην Πολωνία και το τρελό ενοίκιο στη Βουκουρεστίου

Γιατί οι Πορτογάλοι της BA έριξαν “λευκή πετσέτα” κλείνοντας το εργοστάσιο της πρώην Γιούλα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version