search icon

Οικονομία

Φοροκίνητρα για διαφημιστικές δαπάνες και αναστολή φόρου συνδρομητικής

Η διαφημιστική δαπάνη κάθε επιχείρησης που πραγματοποιείται το 2020 εκπίπτει προσαυξημένη κατά 100% από τα ακαθάριστα έσοδά της και κατά 60% για το έτος 2021

Βοήθεια προς τις επιχειρήσεις προκειμένου να ενισχύσουν την προώθηση και διαφήμιση των προϊόντων τους, αποτελεί η διάταξη με την οποία θεσπίζονται ειδικά φορολογικά κίνητρα από το υπουργείο Οικονομικών για το 2020 και το 2021.

Στο μίνι νομοσχέδιο που κατατέθηκε η διαφημιστική δαπάνη κάθε επιχείρησης που πραγματοποιείται το 2020 εκπίπτει προσαυξημένη κατά 100% από τα ακαθάριστα έσοδά της και κατά 60% για το έτος 2021.

Βασική προϋπόθεση ώστε να γίνει χρήση του κινήτρου είναι η συνολική διαφημιστική δαπάνη το 2020 να είναι τουλάχιστον ίση με αυτή του 2019 και η διαφημιστική δαπάνη του 2021 να είναι τουλάχιστον στο 105% της διαφημιστικής δαπάνης του 2020.

Σε άλλες διατάξεις το νομοσχεδίο αναστέλλει για ένα έτος, το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης. Η αναστολή ισχύει από 1η Οκτωβρίου 2020 έως 30 Σεπτεμβρίου 2021

Exit mobile version