search icon

Οικονομία

ΟΠΕΚΑ: Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση του κοινού

Οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται μέσω της ιστοσελίδας του ΟΠΕΚΑ (www.opeka.gr) - Τι θα ισχύει μέχρι τις 30 Νοεμβρίου

Η διοίκηση του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ), λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων στο πλαίσιο έκτακτων μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας, με σκοπό τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού, αλλά και την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ανακοίνωσε  τα εξής:

«Σύμφωνα με την αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/133//οικ.20764/7-11-2020 εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών και στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού (COVID-19), κατά το χρονικό διάστημα από 7/11/2020 έως και 30/11/2020, το κοινό στις δημόσιες υπηρεσίες για το ως άνω χρονικό διάστημα εξυπηρετείται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, κατά την εξυπηρέτηση των πολιτών, είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας τόσο από τον πολίτη όσο και από τους υπαλλήλους του Δημοσίου.

Για να κλείσουν ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν:

1) Αναπηρικά προνοιακά επιδόματα, τηλ. 2131519238-e-mail: anapirika.epid@opeka.gr

2) Ανασφάλιστοι υπερήλικες, τηλ. 2131519206-e-mail: anasfal.yperyl@opeka.gr

3) Οικογενειακά επιδόματα, τηλ. 2131519103-e-mail: oikogeneiaka@opeka.gr

Για τις περιφερειακές διευθύνσεις του ΟΠΕΚΑ:

Exit mobile version