search icon

Τουρισμός

ΤHE VSCOPE: Πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να αξιοποιήσουν από το TikTok μέχρι το ChatGPT (pic)

H ‘’THE VSCOPE’’ είναι το αποτέλεσμα μιας μακράς ενασχόλησης του Βασίλη Πολύζου και του Λευτέρη Καλλέργη στο digital marketing και τη δημιουργία περιεχομένου (content creation) αντίστοιχα.

Σε μία εποχή όπου το TikTok εξελίσσεται στο νούμερο 1 κανάλι για την αναγνωρισιμότητα των brands στον τουρισμό κι ένας μέσος χρήστης μπορεί να περνά σ’ αυτό ακόμη και 89 λεπτά την ημέρα με μεγάλο εκτόπισμα και στον τουρισμό πολυτελείας, τα ελληνικά ξενοδοχεία εντάσσουν ολοένα και περισσότερο τις digital marketing ενέργειες στην στρατηγική τους, έστω κι αν δεν αξιοποιούν στο μέγιστο βαθμό τη δυναμική που μπορούν να λάβουν μέσα από τα ψηφιακά εργαλεία.

Ακριβώς προς αυτή την κατεύθυνση κινείται η ‘’ΤΗΕ VSCOPE’’ η εταιρεία που παρέχει στρατηγική περιεχομένου και δημιουργία concept, αλλά και παραγωγή περιεχομένου (photo και videο) εμπνευσμένη από τη στρατηγική και τις επικοινωνιακές ανάγκες που υπάρχουν σήμερα, για τη διαχείριση των κοινωνικών δικτύων αλλά και άλλες ενέργειες προβολής και προώθησης στα ψηφιακά μέσα. H ‘’THE VSCOPE’’ είναι το αποτέλεσμα μιας μακράς ενασχόλησης του Βασίλη Πολύζου και του Λευτέρη Καλλέργη (κεντρική φωτό, δεξιά) στο digital marketing και τη δημιουργία περιεχομένου (content creation) αντίστοιχα.

«Με τον Λευτέρη γνωριστήκαμε το 2018, όταν και βρεθήκαμε στη Σαντορίνη για ένα project όπου συνεργαστήκαμε για την αναβάθμιση της εικόνας ενός πολυτελούς ξενοδοχείου στην Οία. Το κοινό μας πάθος για την παραγωγή δημιουργικού περιεχομένου το οποίο θα υποστηρίζει σωστά τις επικοινωνιακές και διαφημιστικές ανάγκες των brands, ήταν αυτό που μας ένωσε κάτω από έναν κοινό σκοπό – αυτόν της THE VSCOPE.

Τοποθετήσαμε επί της ουσίας ένα Production House, μέσα σε ένα Digital Marketing Agency, καταφέρνοντας με αυτόν τον τρόπο να δημιουργούμε περιεχόμενο με στρατηγική, αξιοποιώντας το για τις ανάγκες των Social Media και των Digital Ads».

Η εταιρεία αξιοποιεί μία δημιουργική ομάδα 25 στελεχών, αλλά και την εμπειρία που έχει χτιστεί μέσα από από 110 ενεργές συνεργασίες και ένα πολύ σημαντικό χαρτοφυλάκιο στην Ελλάδα (Stella Island, Astir Four Seasons, H Hotels, Moxy Athens, Nikki Beach, Magma HYATT, Royal Senses Hilton, NUMO Ierapetra, NEMA Design Hotel & Spa, SantAnna Mykonos, ACRO Suites, Anassa Cyprus, Contessina Collection, Kefalonia Island κ.α).

Ο κ. Πολύζος αναφέρει ότι τα ελληνικά ξενοδοχεία σε γενικές γραμμές έχουν κάνει σοβαρά βήματα σε ότι αφορά τις ενέργειες digital marketing τα τελευταία χρόνια: «Παρατηρούμε ότι η πλειοψηφία των επιχειρήσεων έχουν κατανοήσει την αναγκαιότητα μιας ορθής παρουσίας και προώθησης στο digital περιβάλλον – χωρίς αυτό όμως να σημαίνει απαραίτητα ότι αξιοποιούν πλήρως τη δυναμική που μπορούν να λάβουν μέσα από τα ψηφιακά εργαλεία.

Το τελευταίο, οφείλεται είτε στους περιορισμένους πόρους σε κάποιες περιπτώσεις (ανθρώπινοι πόροι, budget), είτε στην έλλειψη γνώσης και στην απουσία καθοδήγησης από συμβούλους και agencies. Υπάρχει πάντως μία καλή βάση – και πραγματικά πιστεύουμε ότι στην Ελλάδα έχουμε ξενοδοχεία που αποτελούν αξιόλογα παραδείγματα ανάπτυξης εκμεταλλευόμενα τη δυναμική του digital, όπως είναι για παράδειγμα το Stella Island στην Κρήτη».

Ο Βασίλης Πολύζος

Οσον αφορά τις νέες τάσεις σε σχέση με το digital marketing των ξενοδοχείων αυτή την στιγμή ο ίδιος προσθέτει ότι οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις -και όχι μόνο- καλούνται σήμερα να γίνουν οι ίδιες δημιουργοί περιεχομένου:

«Να αποβάλλουν από πάνω τους τον συχνά αυστηρό αποστειρωμένο μανδύα του brand και να παράξουν φρέσκο και δημιουργικό περιεχόμενο για να συνδεθούν με το κοινό τους σε όλα τα σημεία επαφής (Website, Social Media, Ads κλπ). Το περιεχόμενο είναι παντού – ακόμη και σε μία διαφήμιση για την οποία ένας ειδικός θα κάνει όλα όσα χρειάζεται σωστά. Αυτό που στο τέλος θα δει ο δυνητικός πελάτης (χρήστης) είναι ένα δημιουργικό υλικό με στοχευμένο μήνυμα, το οποίο θα πρέπει να τον προκαλεί να εξερευνήσει περισσότερα. Το Video format είναι πλέον ο “βασιλιάς” – και οι αλγόριθμοι των Social Media φαίνεται να το αγαπούν ιδιαίτερα. Το TikTok, αποτελεί σήμερα το No1 μέσο για να χτίσει κανείς αναγνωρισιμότητα για ένα brand οργανικά.

Μία αμιγώς Video πλατφόρμα, με τεράστιο πλέον community και αρκετά ενεργούς χρήστες, οι οποίοι αφιερώνουν σχεδόν 90 λεπτά από τη μέρα τους κατά μέσο όρο μέσα στο app για να καταναλώσουν περιεχόμενο. Φυσικά, χρειάζεται συνεχώς καινούργιο υλικό, αλλά και μεγάλη συνέπεια για να καταφέρεις κάτι καλό στο συγκεκριμένο μέσο – στοιχεία τα οποία συνυπολογίζουμε στη THE VSCOPE, ώστε να καταφέρουμε να δώσουμε εύκολες και βιώσιμες λύσεις στους συνεργάτες μας.

Στο Instagram, τα reels “γεννούν” 67% περισσότερες αλληλεπιδράσεις, συγκριτικά με τα απλά videos. Ακόμη μία πλατφόρμα, όπου το τελευταίο διάστημα δίνει προτεραιότητα στα Video υλικά, έναντι των φωτογραφιών στο Feed (κάτι που θα πρέπει να παρακολουθούμε συνεχώς, μιας και ήδη διαφαίνωνται κάποιες αλλαγές και σε αυτό ξανά). Εν κατακλείδι, μιλώντας για trends στο digital marketing για ξενοδοχεία σήμερα, θα πρέπει να εστιάσουμε στην ανάγκη για φρέσκο και δημιουργικό περιεχόμενο (brands = creators), video υλικά, νέα features και placements (πχ Reels στο Instagram) και φυσικά στα “νέα” δίκτυα τα οποία θα πρέπει να εντάξουμε άμεσα στη στρατηγική μας (πχ TikTok)».

Στη σημερινή συγκυρία ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ο αντίκτυπος από τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) όπως το ChatGPT και το Jasper ΑΙ:

«Ήδη από το 2022 βιώσαμε έντονα την εξέλιξη σε επίπεδο AI, είτε από τις υπάρχουσες πλατφόρμες που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα μας, είτε μέσω της έλευσης νέων εργαλείων. Το 2023 όμως, φαίνεται πως πραγματικά θα είναι η χρονιά της AI τεχνολογίας, κάτι που βλέπουμε θετικά και περιμένουμε με ανυπομονησία. Το ChatGPT αλλά και το Jasper AI αποτελούν μία πολύ καλή γεύση – για διαφορετικούς λόγους το καθένα.

Το ChatGPT είναι εδώ για να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αναζητάμε πληροφορίες, δίνοντας μας άμεσα τις απαντήσεις για τις οποίες θα ανατρέχαμε φυσιολογικά σε δεκάδες σελίδες, δαπανώντας αρκετό χρόνο σε μία μηχανή αναζήτησης όπως Google, Bing κ.α. Το Jasper AI, αποτελεί μία από τις πολλές λύσεις που υπάρχουν πλέον, για να δημιουργήσει κάποιος κείμενα από το μηδέν, δίνοντας απλά μία περιγραφή για αυτό που χρειάζεται και υποδεικνύοντας ακόμα και το ύφος γραφής. Φυσικά, η AI τεχνολογία δεν στέκεται μόνο στα παραπάνω.

Υπάρχουν εργαλεία μέσω των οποίων μπορείς να δημιουργήσεις μέχρι και άκρως “ρεαλιστικές” εικόνες και ένα σωρό άλλα. Όλα τα παραπάνω πιστεύουμε ότι θα επιταχύνουν ακόμη περισσότερο την εξέλιξη στο tech industry. Μια εξέλιξη όμως, στην οποία θα πρέπει να μπει και ένα πλαίσιο που θα δίνει χώρο στην ελευθερία του λόγου και την αλήθεια, δεν θα διαμορφώνει απόψεις και δεν θα καταστρέφει τη δημιουργικότητα.

Για το τελευταίο μάλιστα – και μιας και αναφερθήκαμε παραπάνω στο Jasper AI – η Google φαίνεται πως θα κάνει penalize στα αποτελέσματά της, τα websites εκείνα στα οποία θα εντοπίζονται κείμενα που έχουν παραχθεί από AI tools. Συνεπώς, η τεχνολογία είναι εδώ… αλλά είναι στο χέρι μας το πως θα την αξιοποιήσουμε».

Διαβάστε ακόμη: 

Ο πληθωρισμός έριξε από τον «θρόνο» τους τα υψηλής απόδοσης νομίσματα – Ευνοείται το ευρώ (γραφήματα)

To ράλι των αγορών πρόκειται σύντομα να φτάσει στο τέλος του, προειδοποιεί γνωστός επενδυτής

Σταυροφορία Μητσοτάκη κατά της «χαλαρής» ψήφου

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version