Παρούσα όχι μόνον ηλεκτρονικά αλλά και με το Snappi Hub, τον φυσικό της χώρο, εμφανίζεται η καινούρια neobank έχοντας έτοιμο καινούριο portfolio με δανειακά και επενδυτικά προϊόντα.
Δανεισμός
Ενα νέο δανειακό προϊόν διευκόλυνσης το Cash Now 2-1-0 δηλαδή μετρητά τώρα λανσάρει η τράπεζα. Πρόκειται για ένα μικροδάνειο μέχρι 1.000 ευρώ που μπορεί να εξοφληθεί σε δύο το πολύ μήνες, σε έναν μήνα ή και σε λιγότερο. Θα έχει μια μικρή και σταθερή προμήθεια, δεν θα φέρει επιτόκιο και στόχος του προϊόντος είναι να δώσει άμεση ρευστότητα σε πελάτες της Snappi, μιας και μετά από έρευνα έχει καταγραφεί πως το 75% των ερωτηθέντων δεν έχουν ρευστότητα για πάνω από 7 ημέρες.
Σε ό,τι αφορά τα μικροδάνεια, η Snappi αναπτύσσει δικό της AI machine learning ώστε να μην βασίζεται μόνον στον Τειρεσία, αλλά να αξιολογεί και την πιστωτική συμπεριφορά των πελατών της
Το προϊόν αυτό ξεκινάει πιλοτικά εντός της τράπεζας από την ερχόμενη εβδομάδα, ενώ η διάθεσή του στο ευρύ κοινό προγραμματίζεται από τον Ιανουάριο και μετά.
Επενδύσεις
Ομως η γκάμα προϊόντων της τράπεζας διευρύνεται και στα επενδυτικά προϊόντα καθώς η Snappi με σύμβουλο roboadvisor ο οποίος θα είναι έτοιμος μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, θα λανσάρει κατ’ αρχήν ένα απλό κατ’ αρχήν επενδυτικό προϊόν, ένα ΕΤF, δηλαδή ένα καλάθι επενδυτικών πραγμάτων χαμηλού ρίσκου το οποίο όμως θα μπορεί να επενδύσει σε ομόλογα και μετοχές. Μάλιστα για τον σκοπό αυτόν η τράπεζα θα συνεργαστεί και με έναν τρίτο ιδιώτη πάροχο.
Η τράπεζα θα κλείσει το 2025 με 50.000 ενεργούς πελάτες και σε τρία χρόνια η στόχευση είναι για 1 εκατ. ενεργούς πελάτες.
Η τράπεζα ταυτοποιεί κατόπιν εντολής της ΤτΕ τους πελάτες της με videocalls. Περίπου 10.000 πελάτες έχουν κλείσει σχετικό ραντεβού ωστόσο η διαδικασία αργότερα θα κυλίσει ευκολότερα καθώς η ταυτοποίηση θα γίνεται άμεσα με το άνοιγμα του λογαριασμού.
Τι εξυπηρετεί το Snappi Hub
Στα εγκαίνια του νέου Hub της τράπεζας η CEO της Snappi Gabriellan Kindert τόνισε πως το νέο αυτό Hub, ο μοναδικός φυσικός χώρος της Snappi στην οδό Κοραή, ανοίγει προκειμένου η τράπεζα να είναι “αληθινή” (σ.σ. όχι μόνον μια διαδικτυακή πραγματικότητα), ώστε δηλαδή οι πελάτες να γνωρίσουν την ύπαρξή της και να μην έχουν την αίσθηση πως η όλη λειτουργία γίνεται μόνον μέσω AI.
Eπιπλέον παρέχεται ένα περιβάλλον διευκόλυνσης όπου αν θέλουν οι πελάτες επισκέπτονται το hub και ρωτούν θέτοντας χαμηλότερους φραγμούς στην επικοινωνία.
Παράλληλα ένας σημαντικός λόγος για την ύπαρξη του Ηub είναι η εκπαίδευση των καταναλωτών. Η τράπεζα για τον σκοπό αυτόν συνεργάζεται με το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού. Η Dr Αργύρη Κατωπόδη επιστημονική συνεργάτης του Ινστιτούτου σημείωσε την ανάγκη καλλιέργειας χρηματοοικονομικής παιδείας από τα σχολεία αν και τέτοια μαθήματα είναι πολύ χρήσιμα και σε ενήλικες.
Διαβάστε ακόμη
ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Πώς θα πρασινίσει η περιοχή του Ορυχείου Μεγαλόπολης (pic)
Αφησε τη Wall Street και δημιούργησε κολοσσό με προϊόντα περιποίησης για παιδιά
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
