search icon

Αυτοκίνητο

Αυτοκινητοβιομηχανία: Οι Ευρωπαίοι πληρώνουν ακριβά την εξάρτησή τους από προμηθευτές εκτός Γηραιάς Ηπείρου

H ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία εξαρτάται υπερβολικά από την Ασία και άλλες περιοχές για ζωτικής σημασίας εξαρτήματα, όπως ημιαγωγοί και στοιχεία μπαταρίας, δήλωσε ο Franz Fehrenbach, απερχόμενος πρόεδρος της Bosch

Οι ημιαγωγοί και οι κυψέλες μπαταριών έχουν γίνει τα δύο πιο σημαντικά στοιχεία στην εποχή των ηλεκτρικών και αυτόνομων οχημάτων, αναγκάζοντας τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να βασίζονται σε ασιατικούς προμηθευτές, καθώς η τοπική βιομηχανία δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση και επιπλέον έδειξε αργοπορημένα αντανακλαστικά ως προς τη δημιουργία νέων μονάδων για αύξηση της παραγωγής.

«Ναι, έχουμε γίνει υπερβολικά εξαρτημένοι από άλλες περιοχές και χρειάζεται αλλαγή πορείας», δήλωσε ο πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της Bosch, Franz Fehrenbach, στη Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Ο απερχόμενος πρόέδρος της Bosch, Franz Fehrenbach, προειδοποιεί ότι οι ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν βασιστεί υπερβολικά πολύ σε προμηθευτές από την Ασία κυρίως λόγω κόστους

«Ωστόσο, γι αυτό δεν φταίει μόνο η έλλειψη διορατικότητας αλλά και η πολιτική μας, που βασίστηκε σχεδόν αποκλειστικά στη βελτιστοποίηση του κόστους στην εφοδιαστική αλυσίδα», είπε. «Η αυτοκινητοβιομηχανία αρχίζει να αναρωτιέται σιγά σιγά πώς θα μοιάζει το τοπίο προμήθειας πρώτων υλών, ιδιαίτερα αυτών που είναι κρίσιμα για τις κυψέλες μπαταριών».

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να κάνουν σχέδια για την ανάκτηση του ελέγχου. Για παράδειγμα η VW σχεδιάζει να κατασκευάσει έξι μεγάλα εργοστάσια παραγωγής μπαταριών με συνεργάτες στην Ευρώπη έως το 2030.

Η παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών ήταν το καμπανάκι για επισημανθεί αυτή η υπερβολικά μεγάλη εξάρτηση της Ευρώπης από προμηθευτές στον υπόλοιπο κόσμο, με αποτέλεσμα η Ευρωπαϊκή Ένωση να ξεκινήσει προγράμματα επιδοτήσεων για να προσελκύσει κατασκευαστές τσιπ στην Γηραιά Ηπειρο.

Ηδη η Bosch επένδυσε ένα δισεκατομμυρίο ευρώ για την κατασκευή εργοστασίων παραγωγής ημιαγωγών στη Γερμανία. Αυτή είναι η μεγαλύτερη επένδυση στην ιστορία της εταιρείας, καθώς διεκδικεί να εξοπλίσει τα πιο πρόσφατα ηλεκτρικά και αυτόνομα αυτοκίνητα.

Διαβάστε ακόμα:

Oργή στο διαδίκτυο με τον Μασκ: Παραλίγο σύγκρουση δορυφόρων του Starlink με κινεζικό διαστημικό σταθμό

Ερντογάν: «Καίει» τα αποθεματικά σε δολάρια για να στηρίξει την ισοτιμία της λίρας

Κοινωνικό μέρισμα: Πώς και γιατί χάνουν το επίδομα των 250 ευρώ ορισμένοι χαμηλοσυνταξιούχοι

Exit mobile version