Το πενταετές δάνειο θα συμβάλλει στην ενίσχυση της έρευνας, της ανάπτυξης και της παραγωγής αυτοκινήτων της JLR με μπαταρία (ηλεκτρικών και plug-in hybrid) ως μέρος του προγράμματος Εγγύησης Ανάπτυξης των Εξαγωγών της χώρας, δήλωσε τη Δευτέρα η βρετανική Υπηρεσία Χρηματοδότησης Εξαγωγών.

Ο ίδιος ο πρωθυπουργός της Βρετανίας, Μπόρις Τζόνσον, έχει εκδηλώσει την έντονη θέληση της κυβέρνησης να βοηθήσει στη δημιουργία εγχώριας βιομηχανίας παραγωγής μπαταριών, με δεδομένο μάλιστα ότι το Ηνωμένο Βασίλειο ετοιμάζεται να απαγορεύσει τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ το 2030.

Η JLR σχεδιάζει να εξηλεκτρίσει την γκάμα της και να εγκαταλείψει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στη Jaguar, που είναι η μικρότερη από τις δύο μάρκες της, έως το 2025. Η Land Rover θα αποκτήσει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο το 2024.

Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να επενδύει περίπου 3 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως, που αναμένεται να φτάσει τα 3,5 δισεκατομμύρια μέχρι τον Μάρτιο του 2026, για να αυξήσει τον αριθμό των ηλεκτρικών οχημάτων στην γκάμα της, στο πλαίσιο της στρατηγικής της «Reimagine».

Η JLR ανέφερε ζημία 10,8 εκατομμυρίων ευρώ προ φόρων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, σε σύγκριση με κέρδος 526 εκατομμυρίων ευρώ το ίδιο τρίμηνο πέρυσι, καθώς οι παγκόσμιες ελλείψεις ημιαγωγών συνέχισαν να πλήττουν τις πωλήσεις.