Οι κινεζικές μάρκες κατέγραψαν νέο ρεκόρ στην ευρωπαϊκή αγορά υβριδικών αυτοκινήτων, αποσπώντας μερίδιο 9,8% τον Αύγουστο, σύμφωνα με στοιχεία της Dataforce. Πρόκειται για την τέταρτη φορά φέτος που σημειώνεται ιστορικό υψηλό. Παράλληλα, τα κινεζικά ηλεκτρικά κατέλαβαν το 9,6% της αγοράς, ελαφρώς μειωμένο από τον Ιούλιο.

Ανταγωνισμός με τους ευρωπαϊκούς κολοσσούς

Κατασκευαστές όπως οι BYD, MG (SAIC) και Leapmotor ενισχύουν την παρουσία τους στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτροκίνησης, προσφέροντας φθηνότερα μοντέλα σε σχέση με ευρωπαϊκούς ομίλους όπως η Volkswagen και η Stellantis.

Από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυξήθηκαν 26% σε ΕΕ, Βρετανία και χώρες EFTA, ενώ τα plug-in υβριδικά ενισχύθηκαν κατά 28%, σύμφωνα με την ACEA. Αντίθετα, η συνολική αγορά οχημάτων σημείωσε αύξηση μόλις 0,4%.

Η στροφή στα υβριδικά

Μετά την επιβολή ευρωπαϊκών δασμών στα κινεζικά EVs, αρκετοί κατασκευαστές στράφηκαν περισσότερο στα υβριδικά. Η BYD ωστόσο συνέχισε να ενισχύει τις πωλήσεις των ηλεκτρικών της, επενδύοντας σε τοπική παραγωγή για να παρακάμψει τα εμπόδια.

Η Leapmotor παρουσίασε στο σαλόνι αυτοκινήτου του Μονάχου το ηλεκτρικό B05, ανταγωνιστή του Volkswagen ID.3, ενώ η BYD λάνσαρε το Seal 6 DM-i Touring, ένα plug-in station wagon. Στη Γερμανία, η BYD πέτυχε για πρώτη φορά πάνω από 3.000 ταξινομήσεις σε έναν μήνα, αποκτώντας το 6,9% των υβριδικών και 2,9% των ηλεκτρικών.

Η MG, που ανήκει στη SAIC, είδε τις πωλήσεις ηλεκτρικών της να μειώνονται 16% τον Αύγουστο λόγω δασμών και στρέφεται πλέον στα υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα.

Διαβάστε ακόμη 

H ενεργειακή πρόκληση της βιομηχανίας και τα όρια της κυβέρνησης

Η αρχιτεκτονική της σιωπής: Καταφύγια ηρεμίας στον θορυβώδη κόσμο

Yuzu: Οι Ελληνες ανακαλύπτουν το πανάκριβο εσπεριδοειδές από την Ιαπωνία

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα