search icon

Αυτοκίνητο

Mercedes-Benz και Geely σε αναζήτηση επενδυτών για την smart

Η smart Automobile, η κοινοπραξία μεταξύ της γερμανικής Mercedes-Benz και της μεγαλύτερης ιδιωτικής αυτοκινητοβιομηχανίας της Κίνας, Zhejiang Geely Holding Group, εξετάζει το ενδεχόμενο να συγκεντρώσει κεφάλαια ως μέρος των σχεδίων της για την εξέλιξη και την καθιέρωσή της ως αποκλειστικά ηλεκτρική μάρκα

Σύμφωνα με πληροφορίες η smart αναζητά περίπου από 500 εκατομμύρια έως 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε νέα κεφάλαια πουλώντας ένα μειοψηφικό μερίδιο στην επιχείρηση.

Μια ιδιωτική συμφωνία συγκέντρωσης κεφαλαίων για τη smart, η αξία της οποίας αυτή τη στιγμή αποτιμάται σε περίπου 5 δισεκατομμύρια δολάρια, θα μπορούσε να προσελκύσει το ενδιαφέρον από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες και στρατηγικά επενδυτικά κεφάλαια.

Οι εκτιμήσεις είναι προκαταρκτικές και λεπτομέρειες, όπως το μέγεθος της χρηματοδότησης, θα μπορούσαν να αλλάξουν ανάλογα με τις συζητήσεις που θα προκύψουν.

To smart concept #1 είναι ένα SUV έχει σχεδιαστεί από την Mercedes-Benz και θα κατασκευάζεται από την Geely στην Κίνα

Η κοινοπραξία θα χρησιμοποιήσει τις συγκεκριμένες ενέσεις ρευστότητας για να ενισχύσει την smart της ως κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων. Η Mercedes-Benz και η Geely, που ανήκει στον δισεκατομμυριούχο Li Shufu, ανακοίνωσαν επίσημα την ίδρυση της κοινοπραξίας smart ύψους 849 εκατομμυρίων δολαρίων στις αρχές του 2020.

Ως μέρος της συμφωνίας, οι σχεδιαστές της Mercedes-Benz θα σχεδιάζουν τα μελλοντικά smart οχήματα και η Geely θα τα κατασκευάζει. Με την παραγωγή να εδρεύει στην Κίνα, το εγχείρημα θα στοχεύει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό του με αμιγώς ηλεκτρικά premium και πλήρως συνδεδεμένα οχήματα.

Η smart οριοθέτησε τις φιλοδοξίες της στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου τον περάσμένο Σεπτέμβριο, αποκαλύπτοντας το Concept #1, ένα SUV που στην «κανονική» του έκδοση θα σχεδιαστεί από τη Mercedes-Benz και θα κατασκευαστεί στην Κίνα.

Μετά από χρόνια ζημιών η μητρική εταιρεία, Daimler, η οποία πολύ πρόσφατα μετονομάστηκε σε Mercedes-Benz Group, υπολογίζει την Geely ως έναν από τους μεγαλύτερους μετόχους της, ποντάρει ότι η ζήτηση για ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο από νέους καταναλωτές που κατοικούν σε μεγάλες πόλεις στην Κίνα -τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο -θα αναζωογονήσει τη μάρκα.

Διαβάστε ακόμη

Το lifting του ΟΑΚΑ, ο νέος διαγωνισμός του Κέντρου Αντισφαίρισης και το ενδιαφέρον ΤΕΜΕΣ – Στασινόπουλου (pics)

Επενδυτική «απόβαση» των Αμερικανών σε ελληνικές εταιρείες τεχνολογίας

Ο μήνας του μέλιτος που τελειώνει στο ΠΑΣΟΚ, οι νέες κατοικίες του Ελληνικού, τα bonus του Καρώνη και το τζακ ποτ του Φέσσα

Exit mobile version