Η BMW όρισε τον επικεφαλής παραγωγής Μίλαν Νεντέλκοβιτςως τον επόμενο διευθύνοντα σύμβουλό της. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παραδίδει τα κλειδιά της επιχείρησης σε ένα στέλεχος που έχει αφιερώσει ολόκληρη την καριέρα του σε αυτήν και που έχει καθοδηγήσει τον όμιλο στη μεγαλύτερη έως σήμερα ανάπτυξη γκάμας νέων προϊόντων, μέσα στη δύσκολη και άνιση μετάβαση προς τον εξηλεκτρισμό.
Ο 56χρονος Νεντέλκοβιτς θα διαδεχθεί τον 61χρονο Όλιβερ Τσίπσε, όταν εκείνος αποχωρήσει τον Μάιο, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Τρίτη. Έχει επιβλέψει το παγκόσμιο παραγωγικό δίκτυο της BMW κατά τη στροφή στα ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ διετέλεσε και επικεφαλής του εργοστασίου που παρήγαγε το i3, το οποίο παρουσιάστηκε το 2013, προχωρώντας παράλληλα σε αναδιαμόρφωση μονάδων ώστε να κατασκευάζουν πολλαπλούς τύπους συστημάτων κίνησης στην ίδια γραμμή.
Η μετοχή της BMW στη Φρανκφούρτη περιόρισε τα αρχικά κέρδη και κινούνταν ελαφρώς πτωτικά στις 10:48 π.μ. Από την αρχή της χρονιάς έχει ενισχυθεί κατά 23%, καθιστώντας την την καλύτερη μετοχή του κλάδου στον δείκτη Stoxx 600 Automobiles & Parts.
Η ευελιξία που έχει διαμορφώσει ο νέος επικεφαλής, σε συνδυασμό με τα ελκυστικά μοντέλα, έχει βοηθήσει την BMW να αποκτήσει προβάδισμα έναντι της Mercedes-Benz Group AG στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ της επέτρεψε να διαχειριστεί τη χαμηλότερη του αναμενομένου ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα. Η προαγωγή του Νεντέλκοβιτς—ο οποίος γεννήθηκε στην πρώην Γιουγκοσλαβία και συνεργάζεται στενά με τον Τσίπσε— σηματοδοτεί ομαλή και απόλυτα οργανωμένη διαδοχή στην κορυφή της BMW. Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία έχει μπροστά της σοβαρές προκλήσεις: από τη συρρίκνωση του μεριδίου αγοράς της στην Κίνα έως τον αντίκτυπο από τους νέους δασμούς του Προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών Ντόναλντ Τραμπ, που απειλούν ένα παραγωγικό μοντέλο βασισμένο σε ελάχιστες εμπορικές τριβές.
Σημαντικό κομμάτι της εντολής του Νεντέλκοβιτς, που θα διαρκέσει έως το 2031, είναι η κυκλοφορία της νέας σειράς Neue Klasse, της μεγαλύτερης επένδυσης στην ιστορία της BMW. Οι προπαραγγελίες για το πρώτο μοντέλο, το ηλεκτρικό iX3, ξεπερνούν τις προσδοκίες.
Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική αποτελεί τη βάση για τη νέα γενιά ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας και έχει στόχο να θωρακίσει τη BMW απέναντι στον εντεινόμενο ανταγωνισμό από κινεζικές εταιρείες όπως η BYD και η Xiaomi, καθώς και απέναντι στη νέα πίεση που ασκεί η Mercedes.
Διαβάστε ακόμη
Νέα πολεοδομικά σχέδια: Πόσο και ποιοι χτίζουν σε Μύκονο και Σαντορίνη (pics)
Minoan Lines: Επιβατική Εταιρεία της Χρονιάς στα Greek Shipping Awards
Αεροπορικές εταιρείες: Πρόβλεψη για απογείωση κερδών στα $41 δισ. το 2026 με 5,2 δισ. επιβάτες
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.