Η διαρκής «παραφιλολογία» για τα νέα μοντέλα της Tesla, για το πότε θα παρουσιαστούν, πότε θα μπουν σε διαδικασία παραγωγής και πότε θα αρχίσουν οι πωλήσεις τους έχει καταντήσει μια επαναλαμβανόμενη μανιέρα. Είναι βαρετή αλλά με κάποιον περίεργο τρόπο παραμένει ενδιαφέρουσα.

Αυτό που φροντίζει να τη διατηρεί στην επικαιρότητα, συνήθως είναι ο Ελον Μασκ. Όμως, κατά καιρούς, τον υποκαθιστούν σε αυτόν τον ρόλο και άλλα στελέχη της εταιρείας. Αυτή τη φορά, τη «σκυτάλη» πήρε ο Franz von Holzhausen, ο επικεφαλής Σχεδιασμού της Tesla.

Ο κ. von Holzhausen (φωτογραφία κάτω), πρόσφατα έδωσε συνέντευξη στο αμερικανικό τηλεοπτικό κανάλι CNBC όπου μεταξύ άλλων «αποκάλυψε» ότι προετοιμάζεται ένα καινούργιο σπορ μοντέλο. Συγκεκριμένα, όταν ρωτήθηκε ποιο αυτοκίνητο της εταιρείας τού αρέσει αισθητικά, δήλωσε: «Το αγαπημένο μου είναι κάποιο που πρόκειται να έρθει. Όμως, δεν μπορώ να μιλήσω γι’ αυτό».

Η προσπάθεια να «αποκρυπτογραφήσουμε» ποιο θα μπορούσε να είναι αυτό δεν είναι εύκολη. Το ένα ενδεχόμενο θα μπορούσε να αφορά στο Cybertruck, αλλά κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ο κ. von Holzhausen έδειξε με τον τρόπο του ότι δεν αναφερόταν σε αυτό.

Ένα άλλο έχει να κάνει με το νέο Roadster για το οποίο δεν υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες ακόμα, παρότι έχουν περάσει χρόνια από την αρχική αναφορά στη δημιουργία της δεύτερης γενιάς του μοντέλου. Όμως, ούτε και αυτό φαίνεται να είναι το καινούργιο όχημα της Tesla στο οποίο αναφέρθηκε.

Τελικά, ποιο θα είναι αυτό; Τα δεδομένα έγιναν πιο περίπλοκα όταν ο κ. von Holzhausen απάντησε στην ερώτηση ποιο είναι το αγαπημένο του αυτοκίνητο, συνολικά. Είπε ότι αυτό που του αρέσει περισσότερο απ’ όλα είναι η Ferrari 250 GTO του 1962 και τη χαρακτήρισε «πεμπτουσία» στη σχεδίαση αυτοκινήτων. Εκτός αυτής, παραδέχτηκε ότι είναι θαυμαστής και των πρώτων Lamborghini Countach.

Να υποθέσουμε ότι στην Tesla σχεδιάζουν να δημιουργήσουν ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο supercar ή hypercar; Οψόμεθα… Πάντως, ό,τι και γίνει, σύμφωνα με το newsauto, θα έχουμε ένα ακόμα θέμα για να ασχολούμαστε αναφορικά με την Tesla.

Διαβάστε επίσης 

NOVA: Επενδυτικό σχέδιο 2 δισ. ευρώ έως το 2027 – Οι τρεις άξονες ανάπτυξης

«Στη φάκα» του ΣΔΟΕ κυκλώματα που «χαμήλωναν» τα κυβικά σε υπερπολυτελή αυτοκίνητα

Στροφή σε ΣΔΙΤ και παραχωρήσεις για τους μεγάλους τεχνικούς ομίλους της χώρας