Η Volvo θεωρεί ότι η λεγόμενη πολυ-προσαρμοστική ζώνη ασφαλείας θα έχει αντίκτυπο ανάλογο με τη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων, την οποία εφηύρε η ίδια και εκτιμάται ότι έχει σώσει περισσότερες από ένα εκατομμύριο ζωές από τότε που εισήχθη, το 1959.
«Χρησιμοποιώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και AI, βλέπουμε τη δυνατότητα να σώσουμε ένα εκατομμύριο περισσότερες ζωές», δήλωσε ο επικεφαλής του Volvo Cars Safety Center, Άσα Χάγκλουντ, στις 4 Ιουνίου στην παρουσίαση του νέου συστήματος, το οποίο θα είναι στάνταρ στο EX60.
Η Volvo ισχυρίζεται ότι η ζώνη ασφαλείας πολλαπλών προσαρμογών, την οποία κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μαζί με τη γερμανική ZF Friedrichshafen, προστατεύει καλύτερα τους ανθρώπους επειδή μπορεί να προσαρμοστεί τόσο στις κυκλοφοριακές διακυμάνσεις όσο και στο άτομο που τη φοράει, χάρη σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από τους προηγμένους αισθητήρες του αυτοκινήτου.

«Η νέα γενιά αυτοκινήτων μας διαθέτει βασικά υπολογιστικά συστήματα που μπορούν να επεξεργαστούν τρισεκατομμύρια σημεία δεδομένων εν ριπή οφθαλμού», δήλωσε ο Χάγκλουντ. «Έχουν επίσης εξωτερικούς αισθητήρες που συλλέγουν δεδομένα έξω από το αυτοκίνητο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να το βοηθήσουν να καταλάβει εάν υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης, τι είδους σύγκρουση θα ήταν και σε τι είδους αντικείμενο θα συντριβεί το αυτοκίνητο».
Η Volvo διαθέτει επίσης εσωτερικούς αισθητήρες που μπορούν να βοηθήσουν το αυτοκίνητο να καταλάβει πόσα άτομα βρίσκονται στο αυτοκίνητο, πού κάθονται και τα κατά προσέγγιση μεγέθη και βάρη τους. Όλες αυτές οι πληροφορίες υπολογίστηκαν για να καθορίσουν τον καλύτερο τρόπο προστασίας κάθε ατόμου με ζώνη ασφαλείας στο αυτοκίνητο.
Οι σύγχρονες ζώνες ασφαλείας χρησιμοποιούν περιοριστές φορτίου για να ελέγχουν πόση δύναμη ασκεί η ζώνη ασφαλείας στο ανθρώπινο σώμα κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης. Η Volvo λέει ότι οι σημερινές ζώνες ασφαλείας αντιμετωπίζουν τρία προφίλ περιορισμού φορτίου. Η προσαρμοζόμενη ζώνη ασφαλείας μπορεί να χειριστεί 11 διαφορετικά προφίλ. Αυτή η αύξηση επιτρέπει στο σύστημα να βελτιστοποιεί την απόδοση για κάθε κατάσταση και άτομο.
Η Volvo αρνήθηκε να αποκαλύψει το κόστος του νέου συστήματος, λέγοντας μόνο ότι ήταν «πολύ οικονομικά αποδοτικό». Ο Χάγκλουντ απέφυγε επίσης να αναφέρει εάν το νέο σύστημα θα κυκλοφορήσει γρήγορα και σε άλλες σειρές μοντέλων της Volvo.

Η Volvo ελευθέρωσε την πατέντα για τη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων μετά το ντεμπούτο της το 1959, αλλά το ίδιο σενάριο είναι λιγότερο πιθανό για το νέο σύστημα, επειδή το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το μοιράζεται με την ZF.
Ο ανώτερος τεχνικός ειδικός της Volvo Λότα Γιάκομπσον, ο οποίος επικεντρώνεται στην πρόληψη τραυματισμών, δήλωσε ότι η εταιρεία είχε αναπτύξει το σύστημα ήδη από το 2016, αλλά χρειαζόταν πιο προηγμένους αισθητήρες και πιο ισχυρή κεντρική υπολογιστική μονάδα για να λειτουργήσει σωστά. Οι δυνατότητες της πολυ-προσαρμοστικής ζώνης ασφαλείας έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώνονται συνεχώς μέσω ενημερώσεων λογισμικού over-the-air.
Διαβάστε ακόμη
Mασκ: Στις 22 Ιουνίου τα πρώτα ρομποταξί της Tesla στους δρόμους του Τέξας (tweet)
Google: Νέο πρόγραμμα εθελούσιας με αποζημιώσεις εν μέσω πίεσης από την τεχνητή νοημοσύνη
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.