search icon

dark room

Ο επικίνδυνος συνωστισμός στα πάρτι με τα κόκκινα δάνεια, ο Δανός που… νευριάζει τον Φουρλή κι η επόμενη ημέρα για Lavipharm και Ιntertech

  –Χαίρετε! Νομίζω ότι πρέπει να καταφύγουμε στον Χαρδαλιά και να ζητήσουμε να λάβει μέτρα. Τι βίλες στη Μύκονο και τι κωρονοπάρτι; Πού να δείτε τα πάρτι που στήνονται στο μέτωπο κόκκινα δάνεια, μεσολαβητές, διαχειριστές κ.λπ. Μεγάλος συνωστισμός, πετάνε τις μάσκες κι επικρατεί τρελό κέφι. Μεταξύ μας, υποπτεύομαι μάλιστα ότι σε αυτά τα πάρτι ορισμένοι […]

 

Χαίρετε! Νομίζω ότι πρέπει να καταφύγουμε στον Χαρδαλιά και να ζητήσουμε να λάβει μέτρα. Τι βίλες στη Μύκονο και τι κωρονοπάρτι; Πού να δείτε τα πάρτι που στήνονται στο μέτωπο κόκκινα δάνεια, μεσολαβητές, διαχειριστές κ.λπ. Μεγάλος συνωστισμός, πετάνε τις μάσκες κι επικρατεί τρελό κέφι. Μεταξύ μας, υποπτεύομαι μάλιστα ότι σε αυτά τα πάρτι ορισμένοι μπορεί να κάνουν και χρήση ουσιών. Μόνον έτσι εξηγούνται κάτι συμφωνίες που κάνουν. Πάντως, φαίνεται ότι τα πάρτι έχουν τραβήξει και την προσοχή των Αρχών, γιατί ακούω ότι παράγων του χώρου είδε κόκκινη κάρτα και προετοιμάζεται, σιγά σιγά, για να εγκαταλείψει τον αγωνιστικό χώρο.

-Σήμερα έχουν εγκαίνια οι Δανοί που τους αρέσει να τη σπάνε στους Σουηδούς και στον Φουρλή. Ο λόγος για τη δανέζικη αλυσίδα Jysk που σήμερα εγκαινιάζει στη νέα πτέρυγα του εμπορικού κέντρου River West ένα ακόμη κατάστημα – κάρφος εν τω οφθαλμώ του ΙΚΕΑ, που βρίσκεται δίπλα από το εμπορικό κέντρο. Η δανέζικη αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού αναπτύχθηκε ραγδαία την εποχή της κρίσης και απόδειξη είναι ότι το κατάστημα που εγκαινιάζει σήμερα είναι το 45ο στη χώρα μας από τον Σεπτέμβριο του 2015. Η κόντρα ΙΚΕΑ-Jysk δεν παίζει μόνον στη χώρα μας αλλά και στη Σκανδιναβία και τη Βόρεια Ευρώπη. Η πίεση από τον ανταγωνισμό των Δανών υποχρέωσε το ΙΚΕΑ να αναπροσαρμόσει το μοντέλο του, αναπτύσσοντας τα καταστήματα «ΙΚΕΑ νέας γενιάς» που είναι μικρότερα και μέσα στην πόλη, τακτική που εφαρμόζει στη χώρα μας ο Φουρλής που πρόσφατα εγκαινίασε ένα τέτοιο κατάστημα στον Πειραιά.

– Στο real estate της Θεσσαλονίκης ‘’επενδύει’’ ο Δημήτρης Ανδριόπουλος, επικεφαλής της Dimand, η οποία σχεδιάζει το νέο της project, ύψους 35 εκατ. ευρώ (μαζί με την αξία αγοράς του ακινήτου), για το οποίο προχωρεί αυτήν την περίοδο στις αδειοδοτήσεις. Στόχος, η δημιουργία ενός σύγχρονου business park με ‘’πράσινα’’ χαρακτηριστικά επί της οδού 26ης Οκτωβρίου στη δυτική Θεσσαλονίκη, ακριβώς απέναντι από το παλιό ζυθοποιείο ΦΙΞ. Η διαβολική σύμπτωση είναι ότι σήμερα Πέμπτη το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων πρόκειται να συζητήσει σχετικά με την έγκριση (ή μη) της προμελέτης διατήρησης και ανάδειξης του χαρακτηρισμένου ως μνημείου βιομηχανικού συγκροτήματος “FIX” που βρίσκεται στην οδό 26ης Οκτωβρίου του Δήμου Θεσσαλονίκης και τη δημιουργία συγκροτήματος γραφείων στον ακάλυπτο χώρο που προκύπτει από την κατεδάφιση των υφιστάμενων κτισμάτων.

-Τα ηνία της Lavipharm μετά την απώλεια του Θανάση Λαβίδα έχει αναλάβει ο γιος του Τηλέμαχος έχοντας και τη συνδρομή της μητέρας του Βάνας. Ο Τηλέμαχος Λαβίδας έχει δημιουργήσει καλές εντυπώσεις στις τράπεζες, όπου λένε ότι είναι «ενημερωμένος και πολύ τυπικός», με τον τελευταίο χαρακτηρισμό να έχει ειδικό βάρος όταν λέγεται από τραπεζίτες. Η Εurobank συνεχίζει να στηρίζει τη Lavipharm στη συμφωνία αναδιάρθρωσης του δανεισμού που είχε η εταιρία με την τράπεζα και η σχέση των δύο πλευρών κινείται εντός των συμφωνημένων πλαισίων χωρίς προβλήματα.

-Τέλος εποχής για την Ιntertech, καθώς 29,5% των μετοχών που κατείχε ο Δ. Κοντομηνάς πέρασε στην κυριότητα της Eurobank. Πηγές της τράπεζας εξηγούσαν ότι στόχος είναι να πουλήσουν τη συμμετοχή στην Ιntertech, αλλά προσέθεταν ότι ενδεχομένως δεν θα το κάνουν άμεσα γιατί πρέπει να υπάρχει liquidity στην αγορά, οπότε θα γίνει σιγά σιγά. Το ζήτημα είναι αν θα ενδιαφερθούν (και με τι όρους) οι λοιποί μέτοχοι, δηλαδή ο Κ. Αμοιρίδης που κατέχει ανάλογο ποσοστό με αυτό του Δ. Κοντομηνά και επιπλέον είναι και της δουλειάς.

-Μετά την αποχώρηση του Λεωνίδα Μπόμπολα από το «σπίτι» του -όπως χαρακτήρισε την ΕΛΛΑΚΤΩΡ, στη συναισθηματικά φορτισμένη επιστολή του προς τους εργαζομένους του ομίλου- είναι θέμα χρόνου να ακολουθήσει και η επίσημη αντικατάστασή του στα όποια διοικητικά όργανα συμμετέχει. Φαίνεται πάντως ότι το «ξήλωμα» άρχισε πολύ νωρίς από το θεωρούμενο «αγαπημένο παιδί του», την ΗΛΕΚΤΩΡ. Ουσιαστικά, η κίνηση της αποχώρησης φαίνεται ότι είχε «αυτόματες» συνέπειες όσον αφορά τη θέση του Λεωνίδα Μπόμπολα στον συγκεκριμένο θυγατρικό βραχίονα.

-Τι σημαίνει αυτό; Στις 26 Μαΐου είχε τοποθετηθεί το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΗΛΕΚΤΩΡ -με προβλεπόμενη θητεία μάλιστα μέχρι το… 2027- με Πρόεδρο τον Άρη Ξενόφο, Διευθύνοντα Σύμβουλο τον Λεωνίδα Μπόμπολα, Αντιπρόεδρο τον Χρήστο Παναγιωτόπουλο και μέλη τους Κ. Τούμπουρο, Χ. Σοφιανό και Γ. Σκουτερόπουλο. Στις 19 Ιουλίου, δηλαδή τη μέρα που «έσκασε» το θέμα της αποχώρησης, με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης εκλέχθηκε νέο Διοικητικό Συμβούλιο, που αντί 5 έχει 6 μέλη. Σε αυτό Πρόεδρος παραμένει ο Άρης Ξενόφος και Αντιπρόεδρος ο Χρ. Παναγιωτόπουλος, αλλά Διευθύνων Σύμβουλος ανέλαβε ο Γιάννης Μαργιώλος, ενώ ο Λεωνίδας Μπόμπολας διατηρεί θέση απλού μέλους (μέχρι τώρα). Στις άλλες θέσεις των μελών παραμένουν οι Κ. Τούμπουρος, Χ. Σοφιανός και Γ. Σκουτερόπουλος. Αυτά…

-Όπως πληροφορούμαι, η Siemens «υιοθετεί μια βιώσιμη και ευέλικτη πολιτική για τα εταιρικά οχήματά της» με στόχο ο όμιλος να επιτύχει ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα έως το 2030. Έτσι, από τον Ιανουάριο του 2022, ο γερμανικός κολοσσός θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο για τη χρήση εταιρικών οχημάτων από τα στελέχη του. Το νέο μοντέλο, προς το παρόν, βρίσκεται σε πιλοτική φάση, αλλά πρόκειται να εφαρμοστεί σε όλη τη Γερμανία μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους. Αυτό σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι θα μπορούν να επιλέγουν τον τύπο ηλεκτρικού οχήματος που επιθυμούν ανά πάσα στιγμή με βάση τις ανάγκες τους, ενώ η διάρκεια των συμβάσεων μίσθωσης θα μειωθεί σε μόλις ένα έτος και οι εργαζόμενοι θα μπορούν να αλλάζουν οχήματα ανά πάσα στιγμή. Το κόστος των συμβάσεων μίσθωσης θα ποικίλλει ανάλογα με τις εκπομπές CO2 των επιλεγμένων οχημάτων, ενώ οι χρήστες του νέου μοντέλου θα λάβουν κίνητρα με τη μορφή υψηλότερων εφάπαξ αποζημιώσεων μεταφοράς. Έτσι προωθείται η ηλεκτροκίνηση… αλλά μόνο στη Γερμανία…

Exit mobile version