Ακραία ποιότητα χωρίς κραυγαλέα λογότυπα. Πώς το ιταλικό brand των πλουσίων, “πάτησε” πάνω σε ένα υπερ-stylish σήριαλ και εδραιώθηκε στην παγκόσμια συνείδηση σαν η πιο ποιοτική μάρκα της αγοράς.

Στα τέλη του 2021, ένα βίντεο από τη σειρά “Succession” γίνεται viral, και το στιλ που προτιμά την ακριβή απλότητα και αδιαφορεί για τα εμφανή λογότυπα έρχεται στο προσκήνιο. Ο πρωταγωνιστής και το μπλε καπέλο του μπέιζμπολ που φορά από το πρώτο μόλις επεισόδιο και κοστίζει περίπου 500 ευρώ “αποκαλύπτει” μια γαλαζοαίματη επιλογή, τον οίκο Loro Piana. Στις τέσσερις σεζόν της σειράς του HBO ανακαλύπτουμε τις ενδυματολογικές επιλογές των δισεκατομμυριούχων της Αμερικής, παρακολουθούμε το lifestyle της παγκόσμιας ελίτ και ανατέλλει μια εντελώς νέα προοπτική στη μόδα: αυτή των πραγματικών καταναλωτών πολυτελείας.

Ακολουθεί αρνητική διαφήμιση
Όταν τον Μάρτιο του 2022 ο Πούτιν εμφανίζεται στο στάδιο Λουζνίκι, όπου γιορτάστηκε η όγδοη επέτειος από την ενσωμάτωση της Κριμαίας στη Ρωσική Ομοσπονδία, με Loro Piana μπουφάν, αξίας 12.500 ευρώ. Η Ουκρανία βομβαρδίζεται και το τζάκετ του με την τεχνολογία Storm System να τον προστατεύει από το κρύο, κοστίζει όσο ένα σπίτι στη Ρωσία. Σάλος!
Η Γκουίνεθ Πάλτροου, η ιέρεια της “ήσυχης πολυτέλειας” εμφανίζεται με Loro Piana ζιβάγκο στο δικαστήριο για το ατύχημα κατά τη διάρκεια του σκι… και η πλήρης έλλειψη λογοτύπων γίνεται επιρροή. Η ποιότητα των υλικών και οι ιδιαίτερες τεχνικές ορίζουν την πολυτέλεια και ο οίκος Loro Piana μπαίνει στη wish list των απανταχού fashionistas.

Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
H νέα συλλογή Cocooning από κασμίρ και μετάξι
Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
The Holiday Collection
Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
Fall/Winter 2023
Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
Cashmere Rimac Jacket
Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
H Natalia Vodianova πρωτοστατεί στην καμπάνια για την Sesia bag του οίκου
Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
Spring/Summer 2024

Η ποιότητα… σε νούμερα!
Ο οίκος των ισχυρών και των βαθύπλουτων ποντάρει εδώ και σχεδόν 100 χρόνια στην απόλυτη ποιότητα. Στις σπάνιες πρώτες ύλες, στην εξαιρετική ραφή και στην υπέροχη αίσθηση του πανάκριβου κασμίρ και της μοναδικής βικούνια (vicuna). Ένα σακάκι μπορεί να στοιχίζει περίπου 36.000 ευρώ. Ένα τζάκετ 23.000 ευρώ. Ένα απλό κλασικό πουλόβερ τουλάχιστον 2.000 ευρώ. Είναι σαφές ότι έχουμε ανέβει σε τόσο υψηλά επίπεδα πλούτου, σε τέτοιον τρόπο ζωής, που οι καθημερινές κάλτσες κοστίζουν 140 ευρώ και τα λιτά t-shirt από βικούνα 3.500 ευρώ. Γιατί εδώ, σημασία δεν έχει η επίδειξη, αλλά η ευδαιμονία, το feeling που προσφέρει στο καλοζωισμένο δέρμα σου η σπάνια ίνα από την οποία αποτελείται το πουλόβερ σου.

Τα Loro Piana υπάρχουν φυσικά και στις βασιλικές γκαρνταρόμπες. Είναι διακριτικά, σε γήινες και κλασικές αποχρώσεις, με πατρόν που απέχουν πολύ από προσπάθειες εντυπωσιασμού. Χωρίς εμφανή λογότυπα, αφού οι αγοραστές τους δεν έχουν ανάγκη να φαίνεται η μάρκα πάνω στο ρούχο. Το βαθύπλουτο περιβάλλον τους είναι σε θέση να αναγνωρίζει τι φοράνε…

Old news!
Με καταγωγή από το Τρίβερο της Βόρειας Ιταλίας, η οικογένεια Loro Piana άρχισε το εμπόριο μαλλιού από τις αρχές του 1800. Αργότερα μεταφέρθηκαν στη Valsesia, όπου η σημερινή εταιρεία ιδρύθηκε στις 4 Απριλίου 1924 από τον Pietro Loro Piana. Ο ανιψιός του Pietro, Franco, ανέλαβε το 1941 και μετά τον πόλεμο η εταιρεία άρχισε να εδραιώνει τη φήμη της ως προμηθευτής υφασμάτων από μαλλί και κασμίρ υψηλής ποιότητας για μια αναπτυσσόμενη βιομηχανία υψηλής ραπτικής, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.

Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
Sergio και Pier Luigi Loro Piana

Η απογείωση του οίκου ήλθε το 1975 όταν ανέλαβε τα ηνία ο Sergio μαζί με τον αδελφό του Pier Luigi… και με τα χρόνια έγινε το κοινό “μυστικό” των ισχυρών και δισεκατομμυριούχων. Για την απόλυτη ποιότητα χωρίς συμβιβασμούς, για το εξαιρετικό ράψιμο, για τα σπάνια υλικά, όπως το μοναδικό κασμίρι από τη βόρεια Κίνα και Μογγολία, για το καμηλό από βικούνια (τα καμηλοειδή που ζουν στις αλπικές περιοχές των Κεντρικών Ανδεων), για το εξαιρετικά λεπτό μαλλί Merino από την Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία και για τις ίνες λουλουδιών λωτού από τη Μιανμάρ.

Από το 2013, το κορυφαίο ιταλικό brand, ανήκει πλέον -και αυτό!- στον γαλλικό όμιλο LVMH. Άρεσε τόσο πολύ στον Bernard Arnault, στον πλουσιότερο άνθρωπο του κόσμου, να φοράει πουλόβερ Loro Piana, που αγόρασε το 80% της εταιρείας για 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια, με την προϋπόθεση να μην προσλάβει ποτέ “celebrity designer”.

Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
Κάθε κομμάτι είναι μοναδικό, φτιαγμένο από ανακυκλωμένο κασμίρι και τελειωμένο στο χέρι με ειδικό savoir-faire
Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
The bale bag
Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
The iconic White Sole

Luxurious Info
– Η ιστορία των Loro Piana είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα υψηλής ποιότητας υλικά ύφανσης, όπως το κορυφαίο μαλλί που προέρχεται από το vicuña, που ζει στη Λατινική Αμερική, στις Άνδεις.

– Η Vicuña είναι μια από τις πιο σπάνιες και πιο πολύτιμες ίνες στον κόσμο, που μπορεί να βρεθεί στο Περού, τη Βολιβία και την Αργεντινή. Το “χρυσό” ζώο παραλίγο να εξαφανιστεί, μέχρι που το 1994 ο οίκος Loro Piana υπέγραψε συμφωνία με την κυβέρνηση του Περού και τις κοινότητες των Άνδεων, η οποία παραχώρησε στον οίκο την αποκλειστικότητα να αγοράζει, να μεταποιεί και να εξάγει ίνες vicuña που προέρχονται μόνο από ζώα που κουρεύτηκαν ζωντανά. Η δέσμευσή τους ανανεώθηκε το 2008 με τη δημιουργία του «Reserva dr. Franco Loro Piana», το πρώτο ιδιωτικό φυσικό καταφύγιο του Περού. Σε αυτήν την προστατευόμενη περιοχή των 2.000 εκταρίων, τα vicuñas είναι ελεύθερα να ζούνε στην άγρια φύση.

– Το κασμίρ είναι το εξαιρετικά λεπτό μαλλί της ενήλικης κατσίκας Hircus, που καλλιεργείται για να την προστατεύει από το ακραίο κλίμα των σκληρών, ερημικών τοπίων που κατοικούν. Κάθε κατσίκα παράγει μόνο περίπου 200-250 γραμμάρια μαλλιού κάθε χρόνο. Την άνοιξη, όταν το κλίμα γίνεται πιο ήπιο, οι κατσίκες βγάζουν φυσικά το τρίχωμα τους και οι βοσκοί συλλέγουν το κασμίρι χτενίζοντας απαλά τα ζώα.
– Το Baby Cashmere είναι η ίνα που λαμβάνεται από τη λεπτή διαδικασία χτενίσματος, που γίνεται εντός των πρώτων 12 μηνών της ζωής του ζώου και μόνο μία φορά στη ζωή του.
Φωτογραφία: www.loropiana.com / Ιnstagram: @loropiana

Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
Η vicuña -μια μικρή καμήλα που ζει στις Άνδεις- παράγει τις πιο σπάνιες και εκλεκτές ίνες στον κόσμο
Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
Vicuna Crew Neck / 3.500 Eυρώ
Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
Loro Piana: Το τεράστιο success ενός πανάκριβου brand που έγινε σύμβολο της “ήσυχης πολυτέλειας”
Baby cashmere scarf / 1.350 ευρώ