Μια αμερικανική αεροπορική εταιρεία επιχειρεί να καλύψει το κενό ανάμεσα στην business class και τα ιδιωτικά αεροπλάνα, προτείνοντας ένα υβριδικό μοντέλο πολυτελών πτήσεων που ξεκινάει το 2027.
Τη στιγμή που οι αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως αναζητούν τρόπους να αναβαθμίσουν την εμπειρία της premium θέσης, μια νέα αμερικανική start-up κάνει την είσοδό της στην αγορά με περιορισμένο αριθμό επιβατών και έμφαση στην εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, επιχειρώντας να μεταφέρει στοιχεία της εμπειρίας ενός ιδιωτικού αεροπλάνου σε ένα οργανωμένο αεροπορικό μοντέλο.
Ο στόλος της θα αποτελείται από Airbus A220-300 και Airbus A321neo, δύο αεροσκάφη νέας γενιάς που ξεχωρίζουν για την αποδοτικότητα καυσίμου και το χαμηλότερο περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Το A321neo προορίζεται για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, ενώ το A220-300 για πτήσεις μικρότερων αποστάσεων, με την εσωτερική διαμόρφωση να απέχει, όπως είναι αναμενόμενο, ριζικά από τη λογική της μαζικής μεταφοράς.
Λιγότεροι επιβάτες, περισσότερος χώρος
Κάθε αεροσκάφος θα φιλοξενεί μόλις 45 έως 54 επιβάτες, αριθμός εξαιρετικά περιορισμένος για τα συγκεκριμένα μοντέλα, καθώς και δύο έως τέσσερις ιδιωτικές σουίτες. Στο A321neo προβλέπονται τέσσερις σουίτες, ενώ στο A220-300 δύο., οι οποίες θα διαθέτουν αντικριστούς καναπέδες, που διαμορφώνονται ανάλογα με τις ανάγκες του ταξιδιού και θα διαφοροποιούνται από τα συμβατικά καθίσματα της διακεκριμένης θέσης που καταλαμβάνουν τον υπόλοιπο χώρο της καμπίνας. Στο πίσω μέρος του αεροσκάφους προβλέπεται και χώρος με μπαρ, στοιχείο που ενισχύει την αίσθηση ιδιωτικού χώρου αναμονής εν πτήσει.
Η εμπειρία Magnifica, ωστόσο, δεν περιορίζεται στην καμπίνα. Η εταιρεία επιτρέπει στους επιβάτες να φτάνουν στο αεροδρόμιο μόλις 30 λεπτά πριν από την προγραμματισμένη πτήση, με υπηρεσία για την προσεγμένη διαχείριση αποσκευών, πρόσβαση σε lounge με ποιοτική γαστρονομία και υπηρεσίες που εστιάζουν στην άνεση και τη χαλάρωση. Στην άφιξη, οι αποσκευές αναμένεται να παραδίδονται εντός δέκα λεπτών, ενώ οδηγοί με πολυτελή οχήματα θα περιμένουν τους επιβάτες για τη συνέχεια του ταξιδιού τους.
Μια νέα φιλοσοφία για το ταξίδι
Σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της εταιρείας, Γουέιντ Μπλακ, η Magnifica φιλοδοξεί να συνδυάσει «την ιδιωτικότητα και την οικειότητα ενός ιδιωτικού αεροπλάνου με την δημόσια παρουσία και αναγνωρισιμότητα και την επιχειρησιακή εμβέλεια μιας παγκόσμιας αεροπορικής εταιρείας». Όπως δηλώνει, πρόκειται για κάτι περισσότερο από μετακίνηση: για μια προσπάθεια να «κάνει τους ανθρώπους να νιώσουν ξανά καλά με το ταξίδι».
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στην ποιότητα του αέρα εν πτήσει, με την εταιρεία να αναφέρει ότι τα αεροσκάφη της θα διαθέτουν προηγμένα συστήματα καθαρισμού, ενώ η απουσία αποθηκευτικών χώρων για τις αποσκευές καμπίνας συμβάλλει σε ένα πιο καθαρό και ανοιχτό περιβάλλον.
Η αισθητική της εσωτερικής διακόσμησης κινείται σε ήπιους, συντηρητικούς τόνους (μπεζ και ταμπά), σε αντίθεση με την πιο τολμηρή πολυτέλεια που χαρακτήριζε τα αεροπλάνα των δεκαετιών του 1960 και του 1970.
Το δίκτυο δρομολογίων της Magnifica προβλέπει καθημερινές συνδέσεις μεταξύ Μαϊάμι, Νέας Υόρκης, Λος Άντζελες, Ντάλας, Χιούστον και Σαν Φρανσίσκο, καθώς και εποχικά δρομολόγια προς την Κοιλάδα Νάπα και την Καραϊβική. Παράλληλα, η εταιρεία παρέχει δυνατότητα ναύλωσης υπηρεσιών, ενισχύοντας τον ευέλικτο χαρακτήρα της.
Σε μια εποχή όπου η διακεκριμένη θέση παύει να θεωρείται πραγματικά «premium» για ένα απαιτητικό κοινό και τα ιδιωτικά αεροπλάνα παραμένουν απαγορευτικά για πολλούς, η Magnifica Air επιχειρεί να χαράξει έναν τρίτο δρόμο. Το αν θα καταφέρει να αλλάξει ουσιαστικά τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται κανείς μια πολυτελή πτήση, θα φανεί όταν οι πρώτες της πτήσεις απογειωθούν το 2027.
Φωτογραφίες: magnificaair.com