Ποιος χρειάζεται σαγιονάρες των 800 ευρώ; Το περίφημο brand των δίδυμων Mary-Kate και Ashley Olsen έχει τη δική του άποψη.
Οι επιχειρηματίες, σχεδιάστριες μόδας και πρώην ηθοποιοί γεννήθηκαν το 1986 στο Sherman Oaks, ένα προάστιο του Λος Άντζελες. Απέκτησαν φήμη μέσω του sitcom Full House και διαφόρων κινηματογραφικών ρόλων, ενώ στα 18 τους ήταν ήδη εκατομμυριούχοι και πρόεδροι της εταιρείας παραγωγής Dual Star, που είχε ιδρύσει ο πατέρας τους.

Tα power twins
Στα 26 τους αποφάσισαν να αφήσουν την ηθοποιία και να στραφούν στον χώρο της μόδας. Τέσσερα χρόνια αργότερα, λάνσαραν το The Row. Ήταν ένα τολμηρό εγχείρημα: «Όταν οι έφηβες της μικρής οθόνης, Ashley και Mary-Kate Olsen, ίδρυσαν το The Row το 2006, όχι μόνο ο χώρος αυτός παρέμενε απροσπέλαστος όπως πάντα, αλλά και το “κλαμπ των διασήμων που λανσάρουν τις δικές τους μάρκες” δεν θεωρούνταν ακριβώς αξιοζήλευτο», γράφει η βρετανική Vogue. Δεκαοκτώ χρόνια μετά, το The Row φιγουράρει στο Lyst Index του 2024 -την κατάταξη με τα πιο δημοφιλή fashion brands και προϊόντα παγκοσμίως- δίπλα σε ονόματα όπως Miu Miu, Saint Laurent και Prada.
Έχουν προηγηθεί το άνοιγμα της πρώτης μπουτίκ στο Παρίσι τον Σεπτέμβριο και ένα private sale-φαινόμενο στη Νέα Υόρκη τον Οκτώβριο, που παρομοιάστηκε με ροκ συναυλία: ο κόσμος περίμενε στην ουρά για πάνω από 15 ώρες. Την ίδια περίοδο, η Saoirse Ronan εμφανίστηκε με ένα καφέ πλισέ φόρεμα που το Harper’s Bazaar χαρακτήρισε «masterclass στην υφή», ενώ η Dakota Johnson συζητήθηκε για την ανεπιτήδευτη κομψότητά της, χάρη -εν μέρει- σε ένα μεταξωτό κόκκινο πουκάμισο του brand.


Πλέον, όλοι φορούν The Row: από την Kendall Jenner και τον Harry Styles μέχρι την Jennifer Lawrence και την Emma Stone. Σημαιοφόρος της αισθητικής του quiet luxury, το The Row έχει προσελκύσει επενδυτές από τη Chanel και τη L’Oréal, με την αξία της εταιρείας να εκτιμάται στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Όμως, η φήμη του δεν βασίζεται μόνο στην τελειότητα της ραπτικής και την προσήλωση στον μινιμαλισμό, αλλά και στην μυστικοπάθεια.
Μια μινιμαλιστική προσέγγιση
Ο λογαριασμός Instagram της μάρκας είναι ένα καταφύγιο αισθητικής απόλαυσης και έμπνευσης: γεμάτος σχέδια του Frank Lloyd Wright, πίνακες της Louise Bourgeois, έργα του Isamu Noguchi -περιστασιακά εμφανίζεται και κάποια φωτογραφία από τη βεράντα του καταστήματος στα Χάμπτονς, ένα βίντεο από show ή η ανακοίνωση του μηνιαίου τους playlist, ένα απρόβλεπτο μουσικό κολάζ από Pet Shop Boys και Wilco μέχρι Spice Girls.
Μυστήριο καλύπτει και τα shows τους, καθώς οι Olsen έχουν υιοθετήσει μια πολιτική ψηφιακής αποτοξίνωσης: ζητούν από τους παρευρισκόμενους να μην τραβούν φωτογραφίες ούτε να δημοσιεύουν περιεχόμενο στα social media.Οι ιδιοτροπίες δεν σταματούν εδώ: στην παρουσίαση της συλλογής Fall/2025 στο Παρίσι, τα μοντέλα ήταν ξυπόλητα, το κοινό καθόταν στο πάτωμα καθώς υπήρχαν μόνο λίγες καρέκλες και δύο καναπέδες. Στο τέλος, οι προσκεκλημένοι απόλαυσαν ζωμό κοτόπουλου με τζίντζερ, μπαγκέτες με ζαμπόν και τυρί, και ένα «αναμφίβολα θεϊκό σάντουιτς με κοτόπουλο», όπως έγραψε ο δημοσιογράφος του i-D, συνοδεύοντας το άρθρο με φωτογραφίες που απεικόνιζαν μόνο pixel.

Οι αδερφές Olsen σπάνια δίνουν συνεντεύξεις και σχεδόν τίποτα δεν διαρρέει για την προσωπική τους ζωή. Σε πλήρη αντίθεση με τα παιδικά και εφηβικά τους χρόνια κάτω από τα φώτα της δημοσιότητας, σήμερα δεν χρησιμοποιούν ούτε social media. Όπως είχε δηλώσει η Ashley σε παλιότερη συνέντευξή της στο περιοδικό Porter: «Δεν είναι του στυλ μας αυτός ο κόσμος…».
Μακριά λοιπόν από αυτό τον κόσμο, οι Olsen όχι μόνο αναδείχθηκαν σε style icons και κατέκτησαν την κορυφή, αλλά δημιούργησαν και μια σταθερή, αχόρταγη επιθυμία για κασμιρένια παλτό, καλοραμμένα blazer αλλά και βαμβακερά t-shirts στην τιμή των 490 ευρώ.
Φωτογραφίες: Getty Images / Ideal Image